Hyvän mielen ketju - kerro tähän jotain kivaa tai hauskaa!
Erikoinen ihastus? Hauska vitsi? Ihana tapahtuma?
Mitä ikinä! Jaa tähän jokin ihana tai hauska tai muuten vain positiivinen asia muiden nautittavaksi :)
Jos ja KUN tännekin tunkee niitä, jotka yrittävät pilata ilon: älkää antako edes miinuspeukkuja heille. Jätetään vain omaan arvoonsa :)
Katsotaan, saako tällainen positiivinen ketju ilmaa siipiensä alle :)
Kommentit (52)
olen laihtunut 15 kiloa ja väitän, että vaikeinta on ollut tulla toimeen selkärankani tilalle kasvaneen paratiisin käärmeen ja päässäni asustavan ilkeämielisen, ovelan ja läskin maatuskan kanssa, ei niinkään nälän.
tänään maatuska yritti väittää mulle, etten mä onnistu kuitenkaan ja on aivan sama käydä hakemassa pitsa, kun olen näin väsynyt. uskoin sitä, mutta onneksi vedin kuitenkin lenkkarit jalkaani ja jouduin kävelemään vaatekaupan ikkunan ohi. siinä näin unelmieni mekon ja päätin, etten haluakaan sitä pitsaa. seuraavanlaisen keskustelun jouduin käymään matami-minäni kanssa käärmeselkärankani sihistessä kannustavasti maatuskalle.
maatuska: et sä tuohon mahdu.
minä: en vielä, mutta muutaman kilon kuluttua.
maatuska: hah! kuvittelet vain. ja missä sä sitä käyttäisit?
minä: no, mulla on se yks tapaaminen kuuden viikon kuluttua...
maatuska: ihan sama. ei sulla ole siihen varaakaan.
minä: mitä sä halusitkaan käydä syömässä? pitsanko?
maatuska: nii-in. kuvittele, kuinka ihanaa se olisikaan. ja siihen vielä yksi olut päälle.
kävelin kauppaan, ostin pullon vettä ja kotiin palattuani tungin lasipurkkiin 13 euroa, jonka verran arvelin, että pitsaan ja olueen olisin saanut tuhlattua ja näytin maatuskalleni keskaria.
mä selätin taas yhden houkutuksen ja mulla on niin hyvä mieli. ihan selvästi tunsin kuinka käärmeestä osa muuttui jo ihka oikeaksi selkärangan pätkäksi. =D
[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 23:50"]
olen laihtunut 15 kiloa ja väitän, että vaikeinta on ollut tulla toimeen selkärankani tilalle kasvaneen paratiisin käärmeen ja päässäni asustavan ilkeämielisen, ovelan ja läskin maatuskan kanssa, ei niinkään nälän.
tänään maatuska yritti väittää mulle, etten mä onnistu kuitenkaan ja on aivan sama käydä hakemassa pitsa, kun olen näin väsynyt. uskoin sitä, mutta onneksi vedin kuitenkin lenkkarit jalkaani ja jouduin kävelemään vaatekaupan ikkunan ohi. siinä näin unelmieni mekon ja päätin, etten haluakaan sitä pitsaa. seuraavanlaisen keskustelun jouduin käymään matami-minäni kanssa käärmeselkärankani sihistessä kannustavasti maatuskalle.
maatuska: et sä tuohon mahdu.
minä: en vielä, mutta muutaman kilon kuluttua.
maatuska: hah! kuvittelet vain. ja missä sä sitä käyttäisit?
minä: no, mulla on se yks tapaaminen kuuden viikon kuluttua...
maatuska: ihan sama. ei sulla ole siihen varaakaan.
minä: mitä sä halusitkaan käydä syömässä? pitsanko?
maatuska: nii-in. kuvittele, kuinka ihanaa se olisikaan. ja siihen vielä yksi olut päälle.
kävelin kauppaan, ostin pullon vettä ja kotiin palattuani tungin lasipurkkiin 13 euroa, jonka verran arvelin, että pitsaan ja olueen olisin saanut tuhlattua ja näytin maatuskalleni keskaria.
mä selätin taas yhden houkutuksen ja mulla on niin hyvä mieli. ihan selvästi tunsin kuinka käärmeestä osa muuttui jo ihka oikeaksi selkärangan pätkäksi. =D
[/quote]
Ihanaa! =)
Facebookissa oli kuva tutun 6vko vanhasta vauvasta jolla on tosi leveä hymy. En tiennyt että sen ikäiset osaa tehdä sellaista ilmettä :)
Ollaan asuttu miesystävän kanssa yhdessä jonkun aikaa ja ylihuomenna siitä tulee "virallista" kun kirjatkin saan muutettua miehen luokse :) Olen niiiiin onnellinen.
Olin ihastunut yhteen mieheen ja lopulta uskalsin lähettää viestin. Mies vastasi:"Suuri kiitos vietistäsi!" Joko s-kirjain unohtui tai sitten meni suoraan asiaan, joka tapauksessa sain hyvät naurut :D
Jeeee! Te kaikki ootte parhaita! Mulla oli tosi hyvä viikko ja edessä syysloma! Kivaaa! Mä aion tehdä kaikkea mitä ehdin. Kaikkee hyvää teille ja heille sille ja mulle!!!!
!!!!!! :) !!!!!! :) !!!!!! :) !!!!!! :) !!!!!! :) !!!!!!
MULLA ON TÄYDELLINEN ELÄMÄ JA TOIVOTTAVASTI TEILLÄKIN! Kaikki meni niinkuin piti ootte parhaita!!!!
ajoin virittämättömällä mopolla juuri vuorokauteen 1000km ns. mopoluokan rautaperseajo!
Tämä on ihana viestiketju. Luen tätä usein kun harmittaa ja poistun aina hymyillen. Olisi kiva saada lisää kommentteja tänne. Tämän ketjun lisäksi minua ilahduttaa se, että uuden kotini ikkunasta näkyy paljon puita, ja että vaikka lapset ovat sairaana, he ovat jo niin isoja, että voin tehdä töitä eikä flunssakaudesta toipumiseen mene enää kuukausitolkulla aikaa.
Oon saanu nauttia hyvin kauniista ja kullanhohtoisista auringonlaskuista mukavasta nojatuolistani käsin.
Saanen 10 euroa riittämään loppukuun ruokaostoksiini.
Kukaan ei häiritse minua nykyään.
Kalastajamieheni sai merilohen verkkoihinsa. Pian syödään
ihana ketju! Ystävämme saivat aamupäivällä esikoispojan!