syön yli 3000kcal päivässä!
ja hyvin menee. Tämä tuli mieleen vaan siitä ketjusta että 1200-1400 kcal olisi päivässä paljon naiselle.
Paino on pysynyt samana viimeiset 15 vuotta (raskauksia lukuunottamatta). Mahtavaa kun ei tarvitse laskea kaloreita!
Kommentit (11)
että liikut todella paljon. hyötyliikunnalla voi esim polttaa tosi paljon kaloreita. varsinkin jos on pieniä lapsia tai fyysinen työ.
Ei ole olemassa ihmistä, joka voi syödä ennenmmän kuin kuluttaa lihoamatta kuitenkaan. Yhessä tietesdokkarissa todistettiin se.
että toivottavasti jatkat liikkumista myös ;)
että liikut todella paljon. hyötyliikunnalla voi esim polttaa tosi paljon kaloreita. varsinkin jos on pieniä lapsia tai fyysinen työ.
Ei ole olemassa ihmistä, joka voi syödä ennenmmän kuin kuluttaa lihoamatta kuitenkaan. Yhessä tietesdokkarissa todistettiin se.
että toivottavasti jatkat liikkumista myös ;)
niin paitsi jos olet kilokeiju? sillonhan sun peruskulutus voi olla noinkin paljon
ja juoksen 10 km joka päivä + lihaskuntojumppaa joka toinen päivä vähintään. Mulla on enimmäkseen istumatyö. Paino normaali.
mutta silti ilmeisesti vähän ylijäämää tulee päivittäin kaloreissa, jostain syystä ei kuitenkaan näy lihomisena? Eli siis jos peruskulutus olisi 1800, urheilu 900, niin silti liikaa reilu 300kcal päivässä?
Eli sitten se ei mene ihan niin kuin oppikirjoissa, eli vaikka päivittäin tulee vähän ylikaloreita niin silti en liho kun paino pysynyt jo vuosia samana.
joillakin vähän enemmän, joillakin vähemmän. eli jos syöt 3000 kcal päivässä ja liikut melkein tuhannen kalorin edestä, niin eihän siinä välttämättä tosiaan liho.
joillakin vähän enemmän, joillakin vähemmän. eli jos syöt 3000 kcal päivässä ja liikut melkein tuhannen kalorin edestä, niin eihän siinä välttämättä tosiaan liho.
no ei lihokaan. fakta on se, että ihminen ei voi olla lihoamatta jos syö enenmmän kuin kuluttaa. Se on vana fakta ja vaikka olis kuinka nopea aineenvaihdunta, niin ei auta.
Apn peruskulutus on varmana joku 2000 kaloria päivässä ja liikunnasta tulee ne loput.
Mä syön 1200-1500 kaloria päivässä, ja nyt jo tuntuu että välillä en muuta tee kuin mässytä... Eihän sitä muuta ehtisi tehdäkään kuin syödä, jos haluaisi 3000 kaloria saada täyteen. Huh.
syön 3000kcal päivässä, lasken kalorit ja painan 47 (170cm) kiloa, en liiku yhtään. pidän syömisestä enkä liho yhtään. ei mitään sairauksia todettu.
hahhahhaa kirjoitti:
syön 3000kcal päivässä, lasken kalorit ja painan 47 (170cm) kiloa, en liiku yhtään. pidän syömisestä enkä liho yhtään. ei mitään sairauksia todettu.
Joku vika imeytymisessä tms.
Paljon riippuu suoliston bakteerifloorasta. Lukekaapa Ed Youngin kirjoittamia artikkeleita.
Ai että jonkun mielestä 1200-1400 kcal on paljon naiselle? Ei todellakaan ole.Mä olen istumatyötä tekevä pienikokoinen, keski-ikäinen nainen joka en harrasta mitään vapaa-ajan liikuntaa, ja minäkin voin syödä noin 2000 kcal päivässä lihomatta tästä 50 kilosta mihinkään.