Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arveletko jaksavasi töissä 65v asti? Jos et, mikset?

Vierailija
09.03.2012 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistuin 23-vuotiaana.

Selkä- ja olkapäävaivaa jo nyt. Ihmiset entitä lihavampia, vanhempia ja sairaampia. Kiire ym.

Vierailija
2/10 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on työ jota inhoaa tai johon on läpikotaisin kyllästynyt ja/tai terveys pettää, niin raskaaksihan se varmaan pidemmän päälle käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on työ jota inhoaa tai johon on läpikotaisin kyllästynyt ja/tai terveys pettää, niin raskaaksihan se varmaan pidemmän päälle käy.

Vierailija
4/10 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työni on sen verran liikkumista vaativaa, että en usko.

Varmasti sairauteni pakottaa minut sairaseläkkeelle joskus kuusikymppisenä.

Ja muutenkin, voisin uskoa, että väkivaltasetkin (toisinaan) autistit, ei ehkä ole mun juttu 65 vuotiaana...

Vierailija
5/10 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työni on sen verran liikkumista vaativaa, että en usko.

Varmasti sairauteni pakottaa minut sairaseläkkeelle joskus kuusikymppisenä.

Ja muutenkin, voisin uskoa, että väkivaltasetkin (toisinaan) autistit, ei ehkä ole mun juttu 65 vuotiaana...

Vierailija
6/10 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä pidempään jos vaan työnantaja suostuu

Mulla vaativa asiantuntijatyö, pitää ponnistella henkisesti paljon. Syy miksi jatkan pitkään on paha alzheimer geeniperimä, äidinäiti ja oma äiti altsuja. Ainoa mikä suojaa tai myöhentää tautia on aivojen rasittaminen ja työelämässä pysyminen. Jatkan mielelläni vaikka 10 v pitempään työssä kunhan viivytän sen kohtalon mikä mummolla oli, maata dementikkona monta vuotta laitoksessa ymmärtämättä mitään. Luuli vielä olevansa täysin hylätty kun ei muistanut että häntä käytiin katsomassa.

Vierailija
7/10 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä pidempään jos vaan työnantaja suostuu

Mulla vaativa asiantuntijatyö, pitää ponnistella henkisesti paljon. Syy miksi jatkan pitkään on paha alzheimer geeniperimä, äidinäiti ja oma äiti altsuja. Ainoa mikä suojaa tai myöhentää tautia on aivojen rasittaminen ja työelämässä pysyminen. Jatkan mielelläni vaikka 10 v pitempään työssä kunhan viivytän sen kohtalon mikä mummolla oli, maata dementikkona monta vuotta laitoksessa ymmärtämättä mitään. Luuli vielä olevansa täysin hylätty kun ei muistanut että häntä käytiin katsomassa.

tv:ssä tuli taannoin ohjelmaa jossa huomattiin, että vaika aivoissa oli selvästi nähtävät muutokset, oireet ei tulleet esiin jos harrasti paljon liikuntaa

Vierailija
8/10 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellen sitten ole jo todella varakas ja haluan siksi jäädä aikaisemmin. Mutta terveyden ja jaksamisen puolesta on luja usko.

Vierailija
9/10 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja teen myös sudokuita, ristisanatehtäviä, ja "käännöshommia" eli luen vaikka jonkun pienen lehtijutun jonka käännän saksaksi/englanniksi.

Kuulostaa monen mielestä dorkalta mutta minulla on todella korkea sairastumisen riskiluku, ja teen kaikkeni että ainakin viivytän tautia jos sitä estää ei voi. Omalla äidillä alkoi oireet jo 56v, tosin äiti on kotirouva ja ainoa ponnistelu aivoille seiskalehti ja salkkarit...

Vierailija
10/10 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoitteeni on olla eläkkeellä 60-vuotispäivänäni, ja mieluumin jo vuosia ennen sitä. Työni on kivaa, mutta maailmassa on niin paljon muutakin vielä kivempaa juttua mitä tekisin mieluumin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi