Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän pph vain moikkasi lasta kun näki kaupassa

Vierailija
26.03.2012 |

ja totesi meille että tekin olette ostoksilla. Miehensäkin oli vihaisen oloinen. Eilen sattui näin. Olisi olettanut vähän juttelevan lapselle kuitenkin

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai kamalaa!

Vierailija
2/13 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sen työaika ollut jo loppunut ja oli ihan muutakin tekemistä. Ounou! Provohan tää oli, mutta en ihmettelis jos joku oikeesti näin ajattelis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan välttämättä halua tehdä sitä enää viikonloppuisin. Kyllä kohtelias tervehdys pitää riittää.

t. pph

Vierailija
4/13 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on silläkin. eikö riitä että se tekee parhaansa lasten kanssa työaikanaan? YLeensä lapset, jos niitä näkee kaupassa, menee oudosta tilanteesta kaiken lisäksi hiljaiseksi eikä paljon juttele..

t. pph, jolla ei myöskään ole haluja viettää vapaa-aikaa työasioiden kanssa

Vierailija
5/13 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes tunnista mun hoitolapsia kaupoissa.

Vierailija
6/13 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähden juuri siitä, että tervehdys riittää - tietenkin. Työ on työtä myös hoitoalalla.

Vierailija
7/13 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli oli ns. huono hetki?

Vierailija
8/13 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli oli ns. huono hetki?

Se antaa ammattitaidottoman kuvan pph:sta..;) Ja jos olisikin riidellyt, kyllä ammattiminän pitäisi sen verran nostaa päätään että jää hoidokin kanssa juttusille sinne prisman käytäville vaikka keskellä sunnuntaipäivää..

Vierailija
9/13 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli oli ns. huono hetki?

Se antaa ammattitaidottoman kuvan pph:sta..;) Ja jos olisikin riidellyt, kyllä ammattiminän pitäisi sen verran nostaa päätään että jää hoidokin kanssa juttusille sinne prisman käytäville vaikka keskellä sunnuntaipäivää..

Ja jos menee kipeänä päivystykseen, ja siellä sattuu olemaan hoitolapsi odottamassa äitin kanssa, niin pph:n pitää ehdottomasti pitää lasta sylissä, laulaa lapselle ja hoitaa sitä niin että äiti voi rauhassa lukea sisustuslehtiä odotushuoneessa.

Vierailija
10/13 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että emme saa osoittaa tuntevamme asiakasperheitämme, jos he eivät moikkaa/tule juttusille.

Eli minä en moikkaile hoitolapsiani, jos he eivät moikkaa minulle.

Vierailija
11/13 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että emme saa osoittaa tuntevamme asiakasperheitämme, jos he eivät moikkaa/tule juttusille.

Eli minä en moikkaile hoitolapsiani, jos he eivät moikkaa minulle.

Ja minusta moikkaus riittää.

Vierailija
12/13 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mä olisin kyllä kysynyt jos voin olla jotenkin avuksi ja viihdyttäyt lasta että vanhemmat saa tehdä ostokset rauhassa. Jos mies olisi siitä suuttunut, niin aivan sama. Ei ole normaali teidän hoitaja ja mitähän siellä päivisin tapahtuu jos kerran mieskin oli vihaisen näköinen

t.pph

Vierailija
13/13 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vapaa-aikaa tai ei, ei vie se muutama minuutti elämästäni kauheasti. sitäpaitsi minä tykkään niistä hoitolapsistani :).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän