Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehelläni on naisen nuolemispettämissuhde!

Vierailija
26.03.2012 |

:/

kaikkee sitä kuulee ja joutuu kokemaan. Meillä mies jäi nyt kiinni pettämisestä, asia jota olen aikaa sitten epäillyt. Ollut niin kummallinen jo vuosia.

Mutta stoori on sellainen, että miehellä on ollut halu ja jopa fetissi saada vain nuolla naisen emätintä! Mä en tykkää suuseksistä ja niimpä, mies oli hankkinut sellainen "suhteen" jossa saa toteuttaa itseään.

Tätä kuulemma on kestänyt "joitakin kuukausia". He vain harrastavat sitä, että mieheni nuolee naisen ja lähtee pois kun homma on hoidettu.

En osaa edes kuvata miltä tuntuu :/ toisaalta mies ei ainakaa ole pannut sitä eikä siis saanut itselleen pesää. Sanoi vain, että kun et itse anna niin nuolen muualla. Se on kai hullu sen homman perään!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta, ei kenenkään tarvii suostua johonkin mistä ei tykkää vaan siksi että se toinen tykkää siitä, mutta oppisitko tykkäämäämn sitä jos antaisit miehes nuolla sua?

mä oon suostunut aika moneen asiaan mieheni kanssa joka on haluiltaan täysin eri luokkkaa mun kanssa, hän haluaa kokeilla kaikkea ja minä sitten olen ajan kanssa joihinkin suostunut ja huomannutkin että onkin ihan kivaa... =)

Vierailija
2/7 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voisitko antaa miehesi kuitenkin nuolla itseäsi, vaikket siitä niin välitä? Se ei kuitenkaan tee kipeää tms.

Suhteessa pitää tehdä kompromisseja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kielellä saatu orgasmi on paras orgasmi maailmassa, mun mielestä siis. Ihanaa ja niin kiihottavaa katsella kun mies touhuilee tuolla jalkovälissä.

Olen ap, sanaton tilanteestasi, en osaa sanoa yhtikäs mitään.

Vierailija
4/7 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkee sitä kuulee ja joutuu kokemaan...Mutta stoori on sellainen...Se on kai hullu sen homman perään!

Vierailija
5/7 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan mies ei jätä hässimättä jos nainen antaa nuolla itseänsä. Kiihotus on liian kova. Nainenkin vaatii silloin sitä. Kaverisi pettää sua ja jättäisin moisen heti.

Vierailija
6/7 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voisitko antaa miehesi kuitenkin nuolla itseäsi, vaikket siitä niin välitä? Se ei kuitenkaan tee kipeää tms.

Suhteessa pitää tehdä kompromisseja.

että hakee nuolunsa sitten muualta, jollei oma eukko anna. Perverssi mies.

Vierailija
7/7 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki vaan yksinkertaisesti tykkää siitä. Mun mielestä se on tosi epämiellyttävää. Itse tykkään kyllä ottaa mieheltä suihin, mutta nuolemista en siedä. Mä en saa siitä mitään positiivista irti.