Miksi monet naiset ovat niin ilkeitä?
tselläni on lukuisia kavereita(ystäviksi en heitä laske tämän ikävän piirteen takia), jotka alkavat ollessamme jossain isommassa porukassa, supista minulle pahaa jostain ihan tuntemattomastakin naisesta. Olemme jo yli kolmekymppsiä, eli hekisestikin pitäisi olla jo aikuinen. Mikä tässä on taustalla?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Mulle naiset on olleet ilkeitä, ei miehet. Sitä pskan puhumisen määrää. Olen kaunis.
Veikkaan että miehet on sinusta puhuneet paskaa selän takana. Kommentoineet ulkomuotoa tai mitähän oikein teet makuuhuoneessa tai millainen mies sulla on jne. Ei ne tietenkään päin naamaa sinulle rumasti puhu, kun heissä elää toivo saada sinut omaan laumaasi houkuteltua.
Oma isäni sanoi mulle joskus että kukaan ei puhu paskaa naisista niin paljon kuin miehet.
Mun paras työkaverini on tuhdissa kunnossa oleva nuori nainen. Arvostan ja kunnioitan häntä ihmisenä todella paljon!! T. Kimmo
Melkein kaikki tässä maailmassa on ilkeitä ikään, sukupuoleen, ja lajiin katsomatta.
He näkevät esim. telkkarista jotain mikä triggeröi heidät. Hoikempi tai kauniimpi nainen. Tästä alkaa määrittelemätön ajanjakso toimintaa, jota ei voi järjellä selittää.
Itse oletin kolmevitosena, että
mustasukkakateus-tyttökerhoilu
loppuisi viimeistään siinä vaiheessa.
Mutta 40++ iässä sama meno
yhä vain jatkuu. Ainoa ero, että monet
ilkeät naiset ovat [Tiina Forsbyn tapaan]
itseäni reilusti nuorempia naisia. Kyllä!
Voisiko olla, että nuori mies kehaissut
ulkonäköäni tai tyylitajuani yhteisössä. 🤔
[Ehkä jopa todennut ihastuneensa minuun?].
Tämä puolestaan kiukuttanut nuoria naisia,
jotka on aivopesty ikärasismiin tyyliin
'Rupsahdus tapahtuu sormia napsauttamalla
45-vuotiaana'. He eivät mitenkään voi
käsittää, että ei se tokikaan näin mene
automaattisesti. Kyllä hekin aikanaan
täyttävät 35 ja 45, niin sitten ymmärtävät.
*Upeaa Tiina Forsbya vainonnut nuorempi
nainen määrättiin maksamaan
11500 euron korvaukset
kunnianloukkauksesta.
Työtön, katkera nainen.
Se on digiväkivaltaa se,
hyvä Suomen kansa..
Digikunnianloukkaukseen
syyllistynyt n ei kuitenkaan
saapunut oikeusistuntoon..
Mulle taas vanhemmiten on naiset alkaneet olla järjestänsä ilkeitä, etenkin asiakaspalvelussa. Heti alussa alkaa aivan ihmeellinen naureskelu, tiuskiminen ja nälviminen, jopa puhelimessa jos jotain asiaa yrittää hoitaa. Todella outoa, ei ennen ollut mitään tällaista. Miehet taas käyttäytyneet aina ja edelleenkin normaalisti, ollut mies- ja naisvaltaisissa työpaikoissa.