Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monet naiset ovat niin ilkeitä?

Vierailija
13.05.2013 |

tselläni on lukuisia kavereita(ystäviksi en heitä laske tämän ikävän piirteen takia), jotka alkavat ollessamme jossain isommassa porukassa, supista minulle pahaa jostain ihan tuntemattomastakin naisesta. Olemme jo yli kolmekymppsiä, eli hekisestikin pitäisi olla jo aikuinen. Mikä tässä on taustalla? 

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle oltiin nuorempana ilkeitä ja nälvittiin jos menin jonnekin uuteen työpaikkaan. Usein ne nälvijät oli just naisia. En osannut sanoa edes vastaan, koska olen aina ollut hiljainen ja ujo. Surullista että naiset ei pidä toisten puolia. Onneksi nykyisesä työpaikassani paremmin asiat, vaikka naisvaltainen olo. Pomo sanoi suoraan, että ketään ei kiusata ja sanoin jo haastattelussa että olen sitten ujo.

Mulle taas vanhemmiten on naiset alkaneet olla järjestänsä ilkeitä, etenkin asiakaspalvelussa. Heti alussa alkaa aivan ihmeellinen naureskelu, tiuskiminen ja nälviminen, jopa puhelimessa jos jotain asiaa yrittää hoitaa. Todella outoa, ei ennen ollut mitään tällaista. Miehet taas käyttäytyneet aina ja edelleenkin normaalisti, ollut mies- ja naisvaltaisissa työpaikoissa.

Vierailija
62/68 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle naiset on olleet ilkeitä, ei miehet. Sitä pskan puhumisen määrää. Olen kaunis. 

Veikkaan että miehet on sinusta puhuneet paskaa selän takana. Kommentoineet ulkomuotoa tai mitähän oikein teet makuuhuoneessa tai millainen mies sulla on jne. Ei ne tietenkään päin naamaa sinulle rumasti puhu, kun heissä elää toivo saada sinut omaan laumaasi houkuteltua. 

Oma isäni sanoi mulle joskus että kukaan ei puhu paskaa naisista niin paljon kuin miehet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun paras työkaverini on tuhdissa kunnossa oleva nuori nainen. Arvostan ja kunnioitan häntä ihmisenä todella paljon!! T. Kimmo

Vierailija
64/68 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikki tässä maailmassa on ilkeitä ikään, sukupuoleen, ja lajiin katsomatta. 

Vierailija
65/68 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

He näkevät esim. telkkarista jotain mikä triggeröi heidät. Hoikempi tai kauniimpi nainen. Tästä alkaa määrittelemätön ajanjakso toimintaa, jota ei voi järjellä selittää. 

Vierailija
66/68 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oletin kolmevitosena, että

mustasukkakateus-tyttökerhoilu

loppuisi viimeistään siinä vaiheessa.

Mutta 40++ iässä sama meno

yhä vain jatkuu. Ainoa ero, että monet

ilkeät naiset ovat [Tiina Forsbyn tapaan]

itseäni reilusti nuorempia naisia. Kyllä!

Voisiko olla, että nuori mies kehaissut 

ulkonäköäni tai tyylitajuani yhteisössä. 🤔

[Ehkä jopa todennut ihastuneensa minuun?].

Tämä puolestaan kiukuttanut nuoria naisia,

jotka on aivopesty ikärasismiin tyyliin 

'Rupsahdus tapahtuu sormia napsauttamalla

45-vuotiaana'. He eivät mitenkään voi

käsittää, että ei se tokikaan näin mene

automaattisesti. Kyllä hekin aikanaan 

täyttävät 35 ja 45, niin sitten ymmärtävät.

Vierailija
67/68 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Upeaa Tiina Forsbya vainonnut nuorempi

nainen määrättiin maksamaan 

11500 euron korvaukset 

kunnianloukkauksesta.

Työtön, katkera nainen. 

Se on digiväkivaltaa se,

hyvä Suomen kansa..