Miksi monet naiset ovat niin ilkeitä?
tselläni on lukuisia kavereita(ystäviksi en heitä laske tämän ikävän piirteen takia), jotka alkavat ollessamme jossain isommassa porukassa, supista minulle pahaa jostain ihan tuntemattomastakin naisesta. Olemme jo yli kolmekymppsiä, eli hekisestikin pitäisi olla jo aikuinen. Mikä tässä on taustalla?
Kommentit (68)
Jännä, että keskustelu on heti kääntynyt miehiin, vaikka ap ei millään tavalla nyt puhunut siitä onko miehet yhtä ilkeitä vai ei. Aina näköjään löytyy niitä miehiä, joiden on pakko kääntää keskustelu miehiin.
Kaikista ryhmistä löytyy niitä ilkimyksiä, joiden mielestä he itse ovat niin täydellisiä, että heillä on vara muita haukkua. Esimerkiksi mieheni ystävät, joita oli ihan sekalainen joukko niin naisia kuin miehiäkin haukkuivat minua luullen etten kuule, luulevat edelleen tehneensä sen selän takana. Sitä en käsitä miksi minua haukkuivat, en tietääkseni ole heille uhka, emme edes vielä tunne kunnolla, osan heistä tapasin silloin ensi kertaa, en ole ollut mitenkään ilkeä heille. Enkä usko tuohon kateus teoriaan. Kai se sitten on hauska haukkua vaan ihmisiä joidenkin mielestä..
Katkeruus, kateus, huonommuuden tunne..
Itseäni kohtaan monet naiset ovat hyvinkin ilkeitä ja tylyjä. Aina ollaan mielinkielin kun jotain halutaan ,mutta jos asia menee toistepäin niin ollaan niin kuin koko maailma pyörisi heidän ympärillä, ei edes vastata mitään enään viesteihin silloin kun itse ei haluta mitään. Tasa-arvoa kailotetaan kurkkusuorana aina kun se sattuu olemaan sopivaa, mutta voi ristus jos tasa-arvo on vähänkin omienetujen vastaista niin herranjestas...TODELLA tylyä käytöstä.
Voihan asia olla niinkin että kaupunki alueilla naisista tulee itseään täynnäolevia pellejä. Eipähän ole enään paljon viitsinyt tutustua kaupunki alueilla näihin naispelleihin.
Itse olen suht epäviehättävä nainen ja paljon ilkeämpiä ovat miehet minulle olleet elämäni varrella kuin naiset. Olen aina pitänyt naisia huomattavasti empaattisempina. Toisaalta taas olen todistanut, kuinka kauniimmat kaverini saavat silkkihansikaskohtelua miehiltä ja suoranaista v***uilua naisilta. Kaikki tuntuvat saavan paskaa niskaan, mutta vain eri syistä. Olemme me ihmiset vaan niin pinnallisia otuksia :D
En osaa sanoa. Itse olen miettinyt aivan samaa. Olen pistänyt merkille, että työmaalla tietty naisporukka puhuu aina jostakin naisesta ilkeästi seläntakana, vaikka eivät todellisuudessa edes tunne näitä ko. ihmisiä. Vaikka kyseessä olisi ammattitaitoinen, mukava työntekijä, ihan "normaalin näköinen", niin aina heillä tuntuu löytyvän jotakin paheksuttavaa. En itse ymmärrä tälläista touhua ollenkaan.
Ihan yhtä ilkeitä ne miehetkin on. Ystäväni on miesvaltaisella alalla ja on kokenut kiusaamista (ulkonäköön ja ammattitaitoon liittyvää vähättelyä) . Naisvaltaisella alalla kiusaaminen on ehkä erilaista, enemmän juoruamista tms selän takana puhumista.
Oon huomannut että sellaiset naiset jotka eivät ole tyytyväisiä itseensä/omaan elämäänsä (+huono itsetunto) ovat pahimpia. Ja sitten kun se on vielä esimies!
Tällaiset naiset ovat kaiken lisäksi yleensä vielä kateellisia...
28
Tämän kaiken on huomannut suomalaista aina; sekä miehistä että naisista. Nyt ulkomailla töissä ollessani sen vasta todellakin huomaa; täällä ei sellaista harrasteta ollenkaan vaan kaikilla on kivempaa töissä, kun ollaan toisille ystävällisiä.
Tosiasia on että me naiset luulemme olevamme niin kovin fiksuja ja vaadimme sairaaloisesti tasa-arvoa. Nainen on nainen, ei mies eli ei kannata jankuttaa siitä ällöttävästä tasa-arvoa vaatimuksena. Jokainen nainen jolla on vahva itsetunto ja tuntee itsensä ei tarvitse lähteä hakemaan oikeutta. Luonto on luonut meidät erilaisiksi. Avioliitot ei toimi jos nainen ottaa vallan. Älä mene naimisiin jos et osaa olla nainen. Naiset imettää eli naisen tulee olla vauvan kanssa kotona vähintään 9 kk. Ei mitään perhepoliittista hössötystä muuttamaan sitä mitä luonto on luonut. Luonnon vastaan toimiminen tuhoaa kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ne vasta ilkeitä ovat toisilleen. Puhuvat järjettömät määrät paskaa selän takana, ei välttämättä parhaista kavereistaan, mutta vähääkään vieraammista tyypeistä, jotka kokevat "uhkana".
Miehet vievät kyllä voiton ilkeämielisessä juoruamisessa. Miehillä ei ole mitään sääntöjä, kun pelataan. Lisäksi miehet puukottavat toisiaan selkään, jos siitä saa taloudellista hyötyä, valtaa tai mainetta. Monet naiset eivät tätä vaan näe. Työelämässä miesvaltaisessa työpaikassa tämä on arkipäivää.
Oman kokemukseni mukaan naiset eivät ole ilkeitä. Mutta nyt nelikymppisenä olen ensi kertaa joutunut erään hirviönaisen hampaisiin. Tunnekylmyyden ja julmuuden, suoranaisen murhaavan sadismin määrä on ko. olennossa käsittämätön. On vaikea hyväksyä, että periaatteessa elämää suojelemaan ja lapsia kasvattamaan biologisesti valmennetun sukupuoleni joukossa voi olla täysiä petoja. Hirvittävintä on se, ettei näille hirviöille mikään kärsimys ole riittävää. Mikään ei kosketa, mitkään muiden rajat eivät ole tarkoitettu kunnioitettaviksi.
Olen ihmetellyt aivan samaa ja tuntuu välillä niinkuin olisin ainut ihminen maailmassa, joka ei halua juoruta paskaa muista ihmisistä.
Hei muuten, korjaa tuota otsikkoa, miksi naiset on ilkeitä, hitto ne mitään ilkeitä ole, ne on piruja, todellisia ÄMMIÄ 🤑
Vierailija kirjoitti:
Tämän kaiken on huomannut suomalaista aina; sekä miehistä että naisista. Nyt ulkomailla töissä ollessani sen vasta todellakin huomaa; täällä ei sellaista harrasteta ollenkaan vaan kaikilla on kivempaa töissä, kun ollaan toisille ystävällisiä.
:o
Kunhan vaan pohdiskelen aikani kuluksi, että kuinkahan moni näistä katellisiksi kategorisoiduista naisista on oikeasti vain turvaton.
Mikäli vallalla olisi vielä lämminhenkisen ydinperheen ajatus ja miehet eivät olisi sellaisia sitoutumishaluttomia vilkkusilmiä ja naisillä olisi sitä myöden vakaampi ja turvallisempi tunne asioiden kestävyydestä, kuinka paljon tämä epävarmuudesta ja huonoista kokemuksista lähtevä stressikäytös vähenisi.
Omasta tuttavapiiristä olen huomannut, että ne naiset kenellä on miehenä player-tyyppisiä ominaisuuksia omaava mies, tai kokenut joskus pettämistä tai jotain pahempaa parisuhteessa, kohdistaa nuo vaikeat juttunsa usein ulkopuolisiin. Tämä on miesten maailma, joten mies usein kakat nakkaa, vaikka sinne suuntaan koittaisi huudella. Deitti- ja lihatiskisovelluksista löytyy heti vaihtelua, miesten ehdoilla.
Yhteiskunta määrittää sallivuuden rajat ja on epämuodikasta ja -haluttavaa olla vanhanaikainen. Mihinkä purat ne ajatukset. Tutkitusti evoluution näkökulmasta nainen on kautta ajan hakenus suhteesta turvaa ja mies usein seksiä ja "hoivaa". Se mitä mies saa ikään kuin kaupanpäällisenä ja automaattisesti, jää naiselta saamatta usein kokonaan.
Mistäköhän sanonta "nainen on naiselle susi" on tullut?
Kauneus saa muut naiset niin kateiksi ja ilkeiksi. Varsinkin jos nainen kokee itsensä kohdetta rumemmaksi. Silloin se on uhka.
Kilpailutilanne. Ne jotka kokevat olevansa kovemman kilpailun alla, käyttäytyvät aggressiivisemmin eli naiset kuvittelevat muiden naisten kilpailevan heidän kanssaan miehistä, ystävistä, sosiaalisesta arvostuksesta, työpaikoista, asemasta.
Asiaan liittyy kuvitelma olosta alemmassa asemassa.
Liian vähän seksiä. Seksiä voi 'harrastaa' sooloillenkin. Orgasmi tuottaa mielihyvähormoneja, poistaa jännitystä (vähän kuin tre-rentoutus) ja rentouttaa.
Kyllä saa nauraa näille "miehet ei juorua eikä puhu koskaan pahaa tms." -tyypeille. Missä pilvilinnoissa te elätte, vai ettekö tunne miehiä vai eikö he puhu teidän kuullen mitään? Töissä haukutaan se, joka on poissa ja ulkonäköä arvostellaan erittäin raaoin sanoin, sekä naisten että miesten. Olen ollut yli 20 vuotta miesvaltaisissa työpaikoissa ja kyllä on sokea ja kuuro, jos ei kuule miten paljon miehet jauhavat paskaa muista ihmisistä, sekä naisista että miehistä.