Miksi monet naiset ovat niin ilkeitä?
tselläni on lukuisia kavereita(ystäviksi en heitä laske tämän ikävän piirteen takia), jotka alkavat ollessamme jossain isommassa porukassa, supista minulle pahaa jostain ihan tuntemattomastakin naisesta. Olemme jo yli kolmekymppsiä, eli hekisestikin pitäisi olla jo aikuinen. Mikä tässä on taustalla?
Kommentit (68)
Toi ilkeys on myös synnynnäistä! Sisäsiittoisuuden aiheuttamaa latvarosoa,joka kumpuaa ihmisestä käsittämättömällä tavalla! Tohon ilkeysvaivaan ei ole lääkettä apteekista saatavilla,joten ton tapaisten sairaanhoitoon tarvitaan fyysisempää kosketusta!
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemukseni mukaan naiset eivät ole ilkeitä. Mutta nyt nelikymppisenä olen ensi kertaa joutunut erään hirviönaisen hampaisiin. Tunnekylmyyden ja julmuuden, suoranaisen murhaavan sadismin määrä on ko. olennossa käsittämätön. On vaikea hyväksyä, että periaatteessa elämää suojelemaan ja lapsia kasvattamaan biologisesti valmennetun sukupuoleni joukossa voi olla täysiä petoja. Hirvittävintä on se, ettei näille hirviöille mikään kärsimys ole riittävää. Mikään ei kosketa, mitkään muiden rajat eivät ole tarkoitettu kunnioitettaviksi.
Olen tavannut saman tyypin. Tunnevammainen hirviö haaremeineen. Tuskin kykenee muuttumaan ikinä.
Olen yli 30-vuotias ja ilkeitä k*sipäitä löytyy ihan kummastakin sukupuolesta. Törkeimpiä ja esimerkiksi toisen ulkonäköön liittyviä herjoja olen kuullut miesvaltaisissa työpaikoissa.
Tyytyväinen ja onnellinen ihminen ei ole ilkeä pitää paikkansa. He eivät ole onnellisia.
Vierailija kirjoitti:
Mua työpaikkakiusattiin rajusti kahdessa työpaikassa jossa oli ainoastaan mieskollegoja. Samoin olin koulussa raskaasti koulukiusattu. Olen puheviasta kärsivä mies. Huomaan että en pysty missään kirjoittamaan miesten toisiaan kohtaan harjoittamasta henkisestä väkivallasta ja syynä on se että se on täysi tabu. Haluan että siitäkään ei enää vaiettaisi vaan myös miesten harjoittaman henkisen väkivallan uhriksi joutuneet miehet saisivat vihdoin äänen kuuluville.
Olen samaa mieltä tuosta, että jostain syystä miesten henkinen väkivalta on tabu. Sen sanotaan aina olevan naisyhteisöjen perisynti, vaikka ei miehet sen kummempia ole. Nyky-yhteiskunnassa ei ole soveliasta tirvaista turpaan vaan yhtälailla miestenkin välinen väkivalta on usein henkistä. Ja ihan tosi julmaa. Olen ollut miesvaltaisella työpaikalla (ainoana naisena, kärpäsenä katossa) ja ihan järkyttävää sorsimista, vittuilua, ulkopuolelle jättämistä. Haistattelua ja haukkumista. Selän takana ja päin naamaakin.
Samanlaista näkyy omien poikien kaveriporukoissa, on jotenkin ihan älytön se hokema että "naiset puukottaa selkään". Voi jestas, ihan kuin miehet ei niin tekisi! Miksi tällainen vaan pitää pintansa, että vain naiset ovat pahanpuhujia?
Toivon sinulle toipumista ja kaikkea hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on naiselle susi.
Sanonta kylläkin kuuluu "homo homini lupus" eli ihminen on ihmiselle susi. Vai tykkäätkö muutenkin olla tuolla tavalla naisvihamielinen? Pidätkö miehiä niin ylevinä etteivät vittuile kelleen koskaan?
Miksi kukaan on ilkeä? Ei ihmekään, että on koulukiusaamista, kun aikuiset harjoittaa työpaikkakiusaamista ja varsinkin nettikiusaamista.
Mulle naiset on olleet ilkeitä, ei miehet. Sitä pskan puhumisen määrää. Olen kaunis.
Ilkeyttä ihmetellyt myös miehenä näin aikuisiällä naiskavereiden ja omien siskojenkin kanssa. Vaikka olen täysin asiallinen heitä kohtaan niin saan osakseni usein käsittämätöntä jopa välillä henkilökohtaisuuksiin menevää kiukkuilua.
Vierailija kirjoitti:
Mulle naiset on olleet ilkeitä, ei miehet. Sitä pskan puhumisen määrää. Olen kaunis.
Kaikki ihmiset ovat kauniita! Sinäkin olet varmasti itsesi lisäksi monen muunkin ihmisen mielestä kaunis tai nätti, ehkä kivakin, mutta yhtä varmasti kaikki muut ihmiset eivät näe sinua kauniina. Ihmisillä on erilainen maku. Eiväthän kaikki pidä edes omaa itseään, puolisoaan tai omaa lastaan kauniina, tai näkevät itsensä vähemmän tai enemmän kauniina eri aikoina.
Kiusaaminen, ilkeys ja tavoitteellinen jollekin toiselle pahan toivominen ja pahan tuottaminen tai huonosti kohteleminen on julmaa. Etenkin sosiaalinen eristäminen, arvon vahingoittaminen, halventaminen ja henkisen hyvinvoinnin tuhoaminen ovat toimintaa, jota lapsuudessaan tunne-elämältään vammautuneet ihmiset käyttävät saafakseen kokemuksen omasta "vallastaan" yli toisen ihmisen. Nuo tyypit haluavat (on pakonomainen tarve) olla keskiössä, kaikkien palvoma ja yli-ihmismäinen nero tai vastustamaton sulotar mihin vain päättävätkään tunkea. Se on kuin musta aukko, jonka ympärillä häärii valokehä läheisriippuvaisia hännystelijöitä. Kyltymätön aukko imee ne kaikki kuiviin, tarviten aina vaan lisää, eikä anna itse kenellekään koskaan yhtään mitään. Se on aina vaan jotain vailla.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ne vasta ilkeitä ovat toisilleen. Puhuvat järjettömät määrät paskaa selän takana, ei välttämättä parhaista kavereistaan, mutta vähääkään vieraammista tyypeistä, jotka kokevat "uhkana".
Vasikoitu moderaattorille patologisen miesvihan johdosta.
Mulle oltiin nuorempana ilkeitä ja nälvittiin jos menin jonnekin uuteen työpaikkaan. Usein ne nälvijät oli just naisia. En osannut sanoa edes vastaan, koska olen aina ollut hiljainen ja ujo. Surullista että naiset ei pidä toisten puolia. Onneksi nykyisesä työpaikassani paremmin asiat, vaikka naisvaltainen olo. Pomo sanoi suoraan, että ketään ei kiusata ja sanoin jo haastattelussa että olen sitten ujo.
Naiset on biologisista syistä miehiä varautuneempia, koska ovat haavoittuvampia. Sen takia katselevat nenän vartta pitkin.
Kun olin miesvaltaisessa firmassa töissä, niin jokainen vuorollaan juoruili minulle (nainen) toisista. Että osaa ne miehetkin.
Ilkeys ei katso naisen ikää. Olen tavannut 15-55 vuotiaita naisilkimyksiä.
miks ihmiset on niin ilkeitä miks ei olla ystäviä
Siksi, että eivät anna nukahtaa tissi suussa ;-D