Oletko löytänyt koskaan mitään täältä?
Kommentit (11)
- turvaistuimen
- erikoisvanteet
- sohvakaluston
- vanhat ikkunat
Kerään paria sarjaa ja teen silloin tällöin täsmähakuja, jos löytyy edullisesti osta heti -hinnalla, niin ostankin heti.
Mitään huutokauppoja en jaksa vahtia.
Kerään paria sarjaa ja teen silloin tällöin täsmähakuja, jos löytyy edullisesti osta heti -hinnalla, niin ostankin heti.
jos laittaa korotusautomaatin.
Noissa osta heti -tuotteissa on useimmiten meklarinviestissä myyjän tiedot ja maksan samantien.
Noissa osta heti -tuotteissa on useimmiten meklarinviestissä myyjän tiedot ja maksan samantien.
päättyvissä huudoissa tiedot lopussa meklarilta.
Mitä ihmettä tarkoitat?
olen kyllä. Aina välillä aktivoidun ja selailen mitä kaikkea on tarjolla, ja joskus sitten jotain huudankin, ja voitankin. Lähinnä lapsille, mutta olen ostanut myös itselle vaatetta, kirjoja, sisustustavaraa.
Sohvan. Parit kengät olen myös, mutta ne on joko menneet liian kalliiksi tai en ole muistanut huutaa.
Sen sijaan olen tuolla kaupannut mm. pyörän renkaat, useita kenkiä ja jotain paitoja.
Noissa osta heti -tuotteissa on useimmiten meklarinviestissä myyjän tiedot ja maksan samantien.päättyvissä huudoissa tiedot lopussa meklarilta.
Mitä ihmettä tarkoitat?
Helpompi ostaa osta heti -hinnalla ja maksaa samalla istumalla. En ymmärrä mitä sinä et ymmärrä? Mulla on muutakin tekemistä kun vahtia sähköpostia olenko voittanut minkäkin huudon.
ostan kirjoja, dvd:tä, lasten vaatteita, antiikkia mm. astioita, kosmetiikkaa (avaamattomia pakkauksia)
sieltä vauvalle vaatteita ja vaippoja, ja itsellenikin jonkun vaatteen.