Mikä on nyt muotia 12-13v pojilla? Millaiset asusteet? Vaatetus? Merkit?
Poika pyysi ostamaan jotain kivoja vaatteita mutta ei osaa ollenkaan sanoa minkälaisia. Mikä siis on nyt in? Onko nuorille omaa muotisivustoa tai trendi-lehteä? Tytöille varmaan löytyykin, mutta entä pojille?
Frontside Ollie Robinin vaatetuksen mukaan olisi menossa joku 80-luvun fiilistely. Tosin mun silmiin näytti vähän valjummalta, ettei ole niin kirkuvia neonvärejä kuin silloin oli?
Kommentit (26)
menet esim Stadiumiin ja ostat Nikeä, Adidasta jne urheilumerkkisiä T-paitoja ja huppareita.
Nike, Puma, Etnies, Wesc, DC, Vans jne. Farkkuja käyttää koulussa, kotona "lökäreitä" eli kollarihousuja. Puserot pääasiassa huppareita ja t-paitoja. Aika perussettiä siis.
Tän kevään uutuutena näkyy nuorilla nyt vaaleat chinot isossa mittakaavassa. Farkut ja verkkarit on nyt saaneet siis suuressa mittakaavassa kolmannen vaihtoehdon. Yläosaan huppareita tai t-paita + kauluspaita yhdistelmä tai vaikka papparaiskauluksella oleva neule. Myös sellaiset aluspaitojen näköiset trikoopaidat on ihan mageita.
Merkeistä en niin tiedä, kun en ole kurkkinut tarkemmin.
Oma poika kulkee vielä paljolti lökärit + collegehuppari (mic mac, puma, wesc tms.) linjalla... on vähän hidas välillä noissa muotiasioissa.
Mäkin oon huomannut niitä neuleita joiden kaulus on mun mielestä sellanen jota on näkynyt lähinnä romanimiesten päällä!
että ruutu ja raita on taas muotia?
t: mies 52 v.
Eräänkin kerran treenien jälkeen joukkuekoppi on kuin tyrmäystunneli:D