Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on nyt muotia 12-13v pojilla? Millaiset asusteet? Vaatetus? Merkit?

Vierailija
25.03.2012 |

Poika pyysi ostamaan jotain kivoja vaatteita mutta ei osaa ollenkaan sanoa minkälaisia. Mikä siis on nyt in? Onko nuorille omaa muotisivustoa tai trendi-lehteä? Tytöille varmaan löytyykin, mutta entä pojille?

Frontside Ollie Robinin vaatetuksen mukaan olisi menossa joku 80-luvun fiilistely. Tosin mun silmiin näytti vähän valjummalta, ettei ole niin kirkuvia neonvärejä kuin silloin oli?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräänkin kerran treenien jälkeen joukkuekoppi on kuin tyrmäystunneli:D

Vierailija
22/26 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menet esim Stadiumiin ja ostat Nikeä, Adidasta jne urheilumerkkisiä T-paitoja ja huppareita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nike, Puma, Etnies, Wesc, DC, Vans jne. Farkkuja käyttää koulussa, kotona "lökäreitä" eli kollarihousuja. Puserot pääasiassa huppareita ja t-paitoja. Aika perussettiä siis.

Vierailija
24/26 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän kevään uutuutena näkyy nuorilla nyt vaaleat chinot isossa mittakaavassa. Farkut ja verkkarit on nyt saaneet siis suuressa mittakaavassa kolmannen vaihtoehdon. Yläosaan huppareita tai t-paita + kauluspaita yhdistelmä tai vaikka papparaiskauluksella oleva neule. Myös sellaiset aluspaitojen näköiset trikoopaidat on ihan mageita.

Merkeistä en niin tiedä, kun en ole kurkkinut tarkemmin.

Oma poika kulkee vielä paljolti lökärit + collegehuppari (mic mac, puma, wesc tms.) linjalla... on vähän hidas välillä noissa muotiasioissa.

Vierailija
25/26 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon huomannut niitä neuleita joiden kaulus on mun mielestä sellanen jota on näkynyt lähinnä romanimiesten päällä!

Vierailija
26/26 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ruutu ja raita on taas muotia?

t: mies 52 v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä