Luuletko olevasi hyväntekijä, kun lahjoitat yh:n lapselle rumia ja vanhanaikaisia lastenvaatteita?
Kiitos ei, kanna lumppusi ihan itse roskiin tai hyväntekeväisyysjärjestöjen vaivoiksi.
Kommentit (55)
En yhtään ihmettele, että vituttaa. Näitä kommentteja kyllä ihmettelen! Miksi puolustelette huonoa käytöstä? Ei niitä resuja kukaan halua kakaroilleen laittaa!
Meillä anoppi tuo lapsille omien lapsiensa käyttämiä vaatteita. Siis jostain 80-luvulta, on hautonut niitä oikein varta vasten. Aivan kuvottavan hirveitä rääsyjä, eikä mitään järkeä edes siinä, että antaisi tytöille selvästi tyttöjen vaatteet ja pojille poikien. Ei, kun vaaleenpunaset kukalliset antaa pojalle. Just. En pue niitä kyllä tytöllekään, kaatopaikalle menevät, mutta vitutus jää.
jos vaikka se lahjoittaja kerrankin yllättäisi ja toisikin jotain oikeasti käyttökelpoista ja hyvännäköistä lastenvaatetta.
Mutta ei, aina niitä samoja paskalumppuja, jotka eivät kelpaa edes sompuille ilmaiseksi kierrätyskeskuksen ilmaisjakelupisteestä.
sompuilleko pitäisi kelvata sellaisen mikä sulle ei kelpaa? Olet naurettava. Ehkä saat lumppuja juuri siitä syystä, että olet tehnyt itsesi tunnetuksi makusi kanssa.
tai jos vien ne lumput vaihtotorille, saan valita tilalle saman määrän itseäni miellyttäviä vaatteita tai tavaroita.
Kelpaavat ne lahjoituslumput valuutaksi vaihtotorille, muttei niitä omille lapsille viitsi käyttää.
Meillä anoppi tuo lapsille omien lapsiensa käyttämiä vaatteita. Siis jostain 80-luvulta, on hautonut niitä oikein varta vasten. Aivan kuvottavan hirveitä rääsyjä, eikä mitään järkeä edes siinä, että antaisi tytöille selvästi tyttöjen vaatteet ja pojille poikien. Ei, kun vaaleenpunaset kukalliset antaa pojalle. Just. En pue niitä kyllä tytöllekään, kaatopaikalle menevät, mutta vitutus jää.
voi sanoa anopillesi ei?
Meillä anoppi tuo lapsille omien lapsiensa käyttämiä vaatteita. Siis jostain 80-luvulta, on hautonut niitä oikein varta vasten. Aivan kuvottavan hirveitä rääsyjä, eikä mitään järkeä edes siinä, että antaisi tytöille selvästi tyttöjen vaatteet ja pojille poikien. Ei, kun vaaleenpunaset kukalliset antaa pojalle. Just. En pue niitä kyllä tytöllekään, kaatopaikalle menevät, mutta vitutus jää.voi sanoa anopillesi ei?
Meillä anoppi tuo lapsille omien lapsiensa käyttämiä vaatteita. Siis jostain 80-luvulta, on hautonut niitä oikein varta vasten. Aivan kuvottavan hirveitä rääsyjä, eikä mitään järkeä edes siinä, että antaisi tytöille selvästi tyttöjen vaatteet ja pojille poikien. Ei, kun vaaleenpunaset kukalliset antaa pojalle. Just. En pue niitä kyllä tytöllekään, kaatopaikalle menevät, mutta vitutus jää.voi sanoa anopillesi ei?
sä sitten kitiset? Ei kai se sitten enää niitä tuo jos ekan kerran jälkeen sanoit nou tänks?!
niitä edes penkomaan? Vie avaamatta roskiin ja that's it. Elämässä on suurempiakin murheita, ihan varmasti on.
sä sitten kitiset? Ei kai se sitten enää niitä tuo jos ekan kerran jälkeen sanoit nou tänks?!
Perusteella, että? Sinä valitat anopistasi joka tuo teille vanhoja vaatteita ja sitten oletkin asian kieltänyt. Niin eihän sulla pitäisi olla enää mitään valitettavaa? Ap taasen kuulostaa siltä kun saisi moisen romukuorman joka päivä! :D
Mulle on käynyt näin. Mulle on suorastaan dumpattu rikkinäisiä ja kamalia vaatteita. Ja suurimmaksi syyksi sillä varjolla, että olen köyhä. Oletetaan että otan kiitollisena vastaan kaiken enkä todellakaan saa olla ronkeli.
No, kolmesta jätesäkillisestä olen löytänyt vain muutaman käyttökelpoisen vaatteen, loput on mennyt lumppuihin.
Tätä nykyä kieltäydyn ja haen itse kirpparilta, saa paljon parempaa.
Tai sitten vaatteiden entiset omistajat ovat vaan niin laiskoja, että tää on helpoin tapa päästä eroon vaatteista (minä olen vielä jopa hakenut vaatteet...)
mutta köyhä ei ole mikään köyhä, jos on varaa kieltäytyä lastenvaatteista, koska "ne on rumia ja vanhanaikaisia". Sori vaan. Vai kieltäytyykö köyhä ruoastakin, kun se ei olekaan sitä lempiruokaa? Aika uskomatonta. Kyllä mulle kelpaa vanhat lastenvaatteet jos ilmaiseksi saan, toisaalta mä en olekaan mikään fanaattinen shoppailija jonka on pakko saada lapselleen uusimmat ticketin vermeet.
terv. opiskelijaäiti
Ei muuten, mutta mulle on itselleni annettu näitä 80-90 luvun vaatteita, ja nyt oon ihan pulassa niitten kanssa. Mä en ymmärrä kuka noita haluais käyttää, en ainakaan itse halua lapsiani niihin pukea. Poiskaan en kehtaisi heittää, kun ne on mulle varta vasten annettu. Monta säkillistä!
Käyn mielelläni kirpparilla ja ostan sieltä paljon, mutta kierrän kaukaa ne pöydät, joissa on rättejä jostain 10-30 vuoden takaa. Veisivät ihan suosiolla kaatopaikalle.
kun saat ne yksinhuoltajien korotetut lapsilisät niin olet tullut leuhkaksi ostelijaksi,uutta ja hienoo vaan. meillä taviksilla on tapana kierrättää käyttökelposet pieneksjääneet vaatteet ettei roskiin panna kun käyttöikää vielä on,se on järkevää ja ekologista. kai sä viet roskikseen kaikki pieneksjääneet kun eihän sun mielestä vanhoi voi antaa tai myydä. onnee vaan , osta sydämenhalusta ja täytä viikottain roskasäiliö. kai sulla on rikas isä lapsella joka maksaa luksuksesta. me muut vedetään yhtäköyttä,,,,,,,,,,,,,,,,tuetaan toisiamme kun on pienet lapsilisät ja äitiysrahat.
kun saat ne yksinhuoltajien korotetut lapsilisät niin olet tullut leuhkaksi ostelijaksi,uutta ja hienoo vaan. meillä taviksilla on tapana kierrättää käyttökelposet pieneksjääneet vaatteet ettei roskiin panna kun käyttöikää vielä on,se on järkevää ja ekologista. kai sä viet roskikseen kaikki pieneksjääneet kun eihän sun mielestä vanhoi voi antaa tai myydä. onnee vaan , osta sydämenhalusta ja täytä viikottain roskasäiliö. kai sulla on rikas isä lapsella joka maksaa luksuksesta. me muut vedetään yhtäköyttä,,,,,,,,,,,,,,,,tuetaan toisiamme kun on pienet lapsilisät ja äitiysrahat.
jos vaikka se lahjoittaja kerrankin yllättäisi ja toisikin jotain oikeasti käyttökelpoista ja hyvännäköistä lastenvaatetta.
Mutta ei, aina niitä samoja paskalumppuja, jotka eivät kelpaa edes sompuille ilmaiseksi kierrätyskeskuksen ilmaisjakelupisteestä.