Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luuletko olevasi hyväntekijä, kun lahjoitat yh:n lapselle rumia ja vanhanaikaisia lastenvaatteita?

Vierailija
25.03.2012 |

Kiitos ei, kanna lumppusi ihan itse roskiin tai hyväntekeväisyysjärjestöjen vaivoiksi.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan ostaa lapselleni vaatteita kirpputorilta.

muista tämä sitten tosiaan seuraavallakin kerralla kun tekee mielesi inuta meiltä vanhoja vaatteita

tuota itse hankkimisen taitoa on vähän niinkuin odotettukin sinulla herääväksi

Vierailija
22/55 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkää ilmaisvaatteita. Ihan pyytämättä ne on vaivoikseni tuotu ja taas tuli todettua että paskaa saa pyytämättäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo taukoa ostelussa, kun muuten jäävät käyttämättä ja tulee niin kalliiksi.

Vierailija
24/55 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannetaan kaikki lumput ja ollaan niin hyväntekijää että.

Kiitos, suoraan ovat menneet kaatopaikalle, mutta sen olisitte voineet tehdä ihan itsekin.

Mut sittenhän teillä olisi jäänyt se oma taivaspaikka lunastamatta, kun ette voineetkaan auttaa YKSINHUOLTAJAA.

Pyytettömiä antajia en ole tavannut, enkä sellaisia, jotka antaisivat laatuvaatteita.

"ei"?

Se on ihan helppoa, toista perässänni: "ei" tai jos osaat olla kohtelias, mitä epäilen, sano: "ei, kiitos". Ja kas, näin helppoa on olla saamatta niitä kamalia, haisevia lumppuja :))

Vierailija
25/55 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvittele olevani mikään hyväntekijä

ja on erittäin hienoa, että sinäkään et enää kuvittele minusta sellaista

etkä myöskään itse ole jatkossa hyväksikäyttäjä

kessu huuleen vaan siellä rahapulassasi uusia vaunuja työnnellessäsi ja viikonlopun baarireissua odotellessasi

Vierailija
26/55 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seasta löytyisi muutama sopiva tai laadukas tai ainakin sellaista vaatetta, jolla on jälleenmyyntiarvoa kirppiksellä.

Mutta eipä niitä löytöjä ole montaa isossa jätesäkillisessä, pääasiassa pelkkää paskaa, jota ei maksa vaivaa edes kirpparille viedä.

Vierailija
27/55 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nätisti että meillä on nyt kaapit niin täynnä vaatteita että et mielellään ota enempää. Minusta olisi hyvä tehdä noin... koska voihan ne vaatteet viedä kierrätyskeskukseenkin.

Vierailija
28/55 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastenvaatteita ja mitä vuosimallia lahjoituksissa löytyy.

Jos ei miellytä, käsken tosiaan viedä sinne kierrätykseen vaikka somaleille jaettavaksi.

Vierailija
29/55 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan et ota ollenkaan vaatteita vastaan. Yksinkertaista. Eikä tarvitse valittaa. Toisaalta, jos ne vaatteet on käytöstä tulleita, on aika merkillistä että köyhä ei sellaisia voi pitää vaikka varakkaammat ovat voineet pitää.

Otan ne lumput vastaan, siinä uskossa että seasta löytyisi muutama sopiva tai laadukas tai ainakin sellaista vaatetta, jolla on jälleenmyyntiarvoa kirppiksellä.

Mutta eipä niitä löytöjä ole montaa isossa jätesäkillisessä, pääasiassa pelkkää paskaa, jota ei maksa vaivaa edes kirpparille viedä.

Vierailija
30/55 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan anna sekundamammalle kuin muille kelpaamatonta tavaraa...

Vierailija
31/55 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laatumerkkejä, nypytöntä ja tahratonta vm. 2007 tai uudempia vaatteita.

Näillä mennään ja sellaisista kamoista olen kiitollinen.

Vierailija
32/55 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuttu ihminen, kamala ydinperhemamma on kyseessä, vaikka tuskin voit niin hirveiden ihmisten kanssa edes kaveerata, niin mene sinne ja valitse itse mieleisesi! Miltäs tämä kuulostais?

Vierailija
33/55 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvitse tyytyä armopaloihin ja lumppuihin. Otan toki laatukamaa vastaan jos ilmaiseksi saan, mutta voin jopa maksaakin siitä, mutta silloin haluan valita vaatteet itse.

Vierailija
34/55 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Viisi vuotta vanhoja vaatteita.

Aika noloa.

Vierailija
35/55 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuttu ihminen, kamala ydinperhemamma on kyseessä, vaikka tuskin voit niin hirveiden ihmisten kanssa edes kaveerata, niin mene sinne ja valitse itse mieleisesi! Miltäs tämä kuulostais?

Jotka kuvittelevat tekevänsä hyvää kun lahjoittavat YKSINHUOLTAJALLE lumppuja.

Kaverini tietävät vaatemakuni, eivätkä penskojensa markettivaatteita mulle tyrkytä.

Vierailija
36/55 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai paskaisissa pihahommissa tai värikylvyssä tai muissa taideprojekteissa.

Vierailija
37/55 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotka kuvittelevat tekevänsä hyvää kun lahjoittavat YKSINHUOLTAJALLE lumppuja.

Kaverini tietävät vaatemakuni, eivätkä penskojensa markettivaatteita mulle tyrkytä.

sano niille tutuntutuille, ettei tuo niitä sulle. Ei kai kukaan tosta noin vaan, vieraampi ihminen tule sun ovelle ja anna säkkikaupalla vaatteita, eihän? En usko.

Vierailija
38/55 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kelpaisi kyllä rumatkin lahjoitetut lastenvaatteet, mutta kukapa niitä minulle uskaltaisi/kehtaisi tarjota, kun lahjoittajat on peloteltu AP:n kaltaisilla kiittämättömillä valittajilla.

Sottaavan taaperon kanssa kotioloissa ei minusta ole niin väliä onko lapsen vaatteet ihan viimeistä huutoa.

Vierailija
39/55 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö puuroa kiittämätön köyhä!!

Vierailija
40/55 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvitse tyytyä armopaloihin ja lumppuihin. Otan toki laatukamaa vastaan jos ilmaiseksi saan, mutta voin jopa maksaakin siitä, mutta silloin haluan valita vaatteet itse.

jaksa säilytellä kaappitolkulla tavaraa, josta sitten nokka nyrpyssä valikoidaan mikä kelpaa ja mikä ei. Lykkään kaikki löytyvät säkissä sille joka pyytää, tonkikoon kotonaan ja heittäköön loput roskiin. Hiljalleen olen siirtynyt kyllä siihen, että nakkaan kaiken jo valmiiksi UFF:in laatikkoon tai roskiin. Mutta aina vaan niitä pyytelijöitä riittää. Vaiva se on niitä vaatteita kenellekään säästellä ronkittavaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi