G: rakastatko ja oletko uskollinen?
Eli rakastatko puolisoasi ja oletko hänelle uskollinen? Ilmoita myös sukupuolesi ja ikäsi.
Oma vastaukseni: rakastan ja olen uskollinen. Nainen 37v.
Kommentit (26)
Se ei aina riitä, olen ollut aina uskollinen naiselleni, mutta hänestä ei voi sanoa samaa, tosin nyt hän on ex, joten...
jos ja kun tulee tilaisuus niin annan palaa täysin siemauksin, ja naatiskellen en mitään 5min pika panoja...
Eli olen ollut sanani mittainen MIES hänelle, kaikista ei voi sanoa samaa....
Ja kyllä rakastan ja olen uskollinen, vaikka välillä tekisikin mieli vierasta, niin periaate ja rakkaus estää. Ja olen siis nainen.
Vierailija:
Eli rakastatko puolisoasi ja oletko hänelle uskollinen? Ilmoita myös sukupuolesi ja ikäsi.Oma vastaukseni: rakastan ja olen uskollinen. Nainen 37v.
En olis naimisiin menny jos muita haluaisin. (yhdessä 7v)
...ainut että miehelläni se uskollisuus taitaa olla ongelma, kun ei meinaa millää pystyä siihen...
Rakastan enemmän kuin mitään ja olen uskollinen. Nainen 24-v
rakastan kyllä rakastajaanikin.
N41
[color=red]
-Sambuca [color=orange] in flames
olen naimisissa ja rakastan miestäni erittäin paljon sekä olen hänelle uskollinen nyt ja aina..
jokunen vuosi taaksepäin silloinen poikakaverini petti minua, parhaan kaverini kanssa.. ja en todellakaan halua kenelekkään samaa tilannetta..
-n22-
Oletin, että sellaisia vastauksia ei tulisi.
t: gallupin aloittaja N37
Vierailija:
Oletin, että sellaisia vastauksia ei tulisi.t: gallupin aloittaja N37
Kyllä rakastan ja olen uskollinen. Niin hyvinä kuin huonoinakin päivinä. Nainen 34v.
EN ja OLEN
-mici-