Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"ystävä" taas ojensi

Vierailija
25.03.2012 |

olen vaikea luonne parisuhteessa, sen tiedän. Onneksi kaikki miesystäväni ovat olleet kilttejä nallekarhuja, joiden seurassa koen turvaa. JOkainen mieheni on tiennyt rikkinäisenn taustani ja ymmärtänyt hankaluuteni. tosin ovat kommentoineet myös pitävänsä tempperamenttisuudestani. Olen kuitenkin myös herkkä ja hellä sekä empaattinen. Joskus liiankin. ehkä tämä ei näy muille ihmisille, sillä eilen sain todella kurjalta tuntuvaa palautetta. Ystäväni kertoi erään yhteisen ystävämme kanssa pitkään ihmetelleensä miten saan kerättyä aina hovin itselleni ja miten ihmeessä nuo miehet jaksaa minun oikkuja.. tämän pohjusti sanoen "älä nyt loukkaannu, mut..." Pakko myöntää, että kyllä loukkaannuin! Siis mikä ihme saa toiset ihmiset juoruamaan tuollaista??

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon sinusta kertoo jos itse mainostat rikkinäisestä taustastasi, olet hankala ja tempperamenttinen!

Vaikka joku saattaa tykätä että ihminen on tempperamenttinen niin kyllä se sama ominaisuus on myös asia joka saattanut hajoittaa liittosi. Tähän kun laittaa päälle "risan menneisyytesi" eli jauhat paskaa miten huonosti sulla on mennyt?

Kyllä ihmisiä alkaa joskus kyllästyttämään ystävien jutut, varsinkin jos ne koskee sitä miten surullinen sun menneisyys on ja siitä et pääse irti ja tempperemanttisuudeltasi et voi olla kuin avoin kirja (lue: loukkaat muita).

Nyt kun sulle on ystävät avautuneet millainen olet niin älä ala lässyttämään miten sinulla on vaikeaa. SINÄ olet vaikea. Ei lapsuus kuulu siihen. Lopeta uhrina oleminen ja ota vastuu tekemisistäsi, johonkin pitää sinunkin vetää raja sille missä on hyvä pistää suu tukkoon ja olla hiljaa. Kuunnella mitä muut sanoo.

En minä ystävilleni mitään valita tai itke menneisyyttäni! Mainistin alk.per. kirjoituksessani, että MIEHENI tietävät ja ehkä siksi ymmärtävät minussa tiettyjä piirteitä. muilla tuskin käsitystäkään lapsuudestani tai nuoruudestani. ja koska olen tuhansia tunteja kuunnellut ystävien parisuhdeongelmia olen tullut itsekin (tyhmyyttäni ja itsekkyyttäni) vastavuoroisesti kertoneeksi kuin hölmösti olen joskus toiminut.

Ja mihin helvetin tekemisiin minun pitää ottaa vastuu?! jos mun ns. ystävät ihmettelevät keskenään miten mies muka jaksaa miten, mutta miehellä ja minulla ei ole keskenään mitään ongelmia, niin MIKSI minun pitää ottaa vastuu ja niin MISTÄ?

Ap

Tai siis temperamenttisuutesi uhri? Olisiko kuitenkkin miehesi valittanut kavereilleen ja sieltä juttu lähtenyt kiertämään yhteisessä kaveripiirissä?? Miehet sietää todella paljon naiselta jos on kaunis ja hyvä sängyssä, mutta saattavat sitten lähteä yhtäkkiä kun kuppi menee nurin. En tunne tilannettasi, mutta tutkiskele itseäsi.

ps. Kaikissa kaveripiireissä juorutaan toisten asioista selän takana, ota se luonnonlakina! :D

mutta otan sen luonnolakina, että ystäväpiiriini ei kuulu selkäni takana nulputtajia. Ovat nopeasti entisiä ystäviä.

Vierailija
2/25 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti kannattaa miettiä, olisiko itsellä mahdollisuus parantaa omaa käytöstään. Olet varmasti aika ikävä ihminen, jos tuttavasi ihmettelevät miten sinua kukaan kestää. Ehkä olet kaunis ja miehet arvostavat kauneuttasi. Kauneus ei kuitenkaan ole ikuista. Yritä kasvaa ihmisenä, niin elämäsi tulee olemaan paljon mukavampaa. Minäkään en sano tätä pahalla. Olen itsekin ollut nuorempana tempperamenttinen eli huonokäytöksinen ja itsekäs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ystävä" taas ojensi olen vaikea luonne parisuhteessa, sen tiedän. Onneksi kaikki miesystäväni ovat olleet kilttejä nallekarhuja, joiden seurassa koen turvaa. JOkainen mieheni on tiennyt rikkinäisenn taustani ja ymmärtänyt hankaluuteni. tosin ovat kommentoineet myös pitävänsä tempperamenttisuudestani. Olen kuitenkin myös herkkä ja hellä sekä empaattinen. Joskus liiankin. ehkä tämä ei näy muille ihmisille, sillä eilen sain todella kurjalta tuntuvaa palautetta. Ystäväni kertoi erään yhteisen ystävämme kanssa pitkään ihmetelleensä miten saan kerättyä aina hovin itselleni ja miten ihmeessä nuo miehet jaksaa minun oikkuja.. tämän pohjusti sanoen "älä nyt loukkaannu, mut..." Pakko myöntää, että kyllä loukkaannuin! Siis mikä ihme saa toiset ihmiset juoruamaan tuollaista??

että olet saanut häneltä palautetta aiemminkin samasta asiasta?

Toiseksi, jos itsekin olet sitä mieltä, että olet temperamenttinen, "hankala" ja oikukas parisuhteessa herkkyyden, hellyyden ja empaattisuuden ohella, mikset pysty kuulemaan sitä ystävän suusta?

Vierailija
4/25 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta ihmiset eivät ansaitse erityiskohteluita, oli taustalla kuinka vaikeaa tahansa. Jokaista ihmistä - ehjää tai rikkinäistä, rauhallista tai temperamenttista - tulee kohdella samalla tavalla: kunnioittaen ja arvostaen. Mitään silkkihansikaskohteluita ei tarvitse antaa kenellekään.

Minusta ystäväsi ei ollut ilkeä. Hän sanoi oman mielipiteensä, ja siihen hänellä on oikeus. Varsinkin, jos hän sanoi sen asiallisesti eikä solvaten.

Vierailija
5/25 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa ottaa palaute vastaan.

Vierailija
6/25 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos käyttäydyt huonosti?

Vierailija
7/25 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ovat ihmetelleet, että kun olet niin hankala tyyppi, että mistä ja miten onnistut kuitenkin löytämään ihania ja ymmärtäviä miehiä. Minusta se on melkoinen saavutus, eli hienoa asia sun kannalta.

Muuttua voisit itse, jos vain haluaisit. Tiedän kokemukseta. Rikkinäisenä ei tarvitse pysyä, eikä pidä pysyä. Taidat olla vain vielä sellaisessa vaiheessa, että käytät rikkonaisuuttasi hyväksesi, eli olet edelleeen ottaja, et antaja. Kun osaat olla sekä että, elämä muuttuu paljon mukavammaksi, itsenäisemmäksi.

Vierailija
8/25 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- vaikea luonne

- kaikki miesystävät (siis lukuisia, lukusia - lyhyitä suhteita?)

- temperamenttinen (jos se on synonyymi

pidäkkeettömälle reuhaamiselle)

- keräät hoveja

- miehet jaksavat oikkuja

Kirjoittamsi perusteella olet ihminen, joka katsoo oikeudekseen käyttäytyä ihan miten sattuu ja puhua mitä sylki suuhun tuo, et saa seurustelusuhteitasi kestämään. Kuulostat lapselliselta ja keskenkasvuiselta. Varmaan sellaisesta saa joskus ärtynyttä vastakaikua ystäviltä. Arvosta ystäviäsi joskus hiukan, ettet kota huomaa olevasi ihan yksin.

Vierailija
9/25 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo mielestäni mitään juoruilua ole kun sinun kanssasi siitä puhui.

Minä olen juuri samanlainen. Ei meidän perhetilanne näy kenellekään ulospäin. En muutenkaan koe luonnolliseksi osoittaa hellyyttä miehelleni silloin kun meillä on yleisöä.

Kuulen tuollaista jatkuvasti, eniten äidiltäni ja sisaruksiltani. Äitini paasaa, siis todella negatiivisessa mielessä siitä kuinka mieheni ei katso tuollaista akkaa enää kauaa ja että kuinka kehtaan olla noin huono vaimo!?

Toisesta korvasta ulos.. Ei parisuhdeasiat kuulu parisuhteen ulkopuolelle, mutta voihan niistä keskustella jos itse haluat.

Tämä on minulle aika helppoa sillä meillä on todella hyvä parisuhde ja leppoinen elämä. Tätä olisi kyllä todella kuluttava ja jopa loukkaava kuunnella jos meillä oikeasti olisi ongelmia! Silloin tuosta loukaantuisin kyllä minäkin.

Vierailija
10/25 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne selän takana puhu vaan ääneen ihmettelee! :)

Miksi et voi ottaa kritiikkiä vastaan? Ai, mutta kun sulla on tää sun luonne ja se voittaa kaikkien muitten luonteet.

Mene itseesi, kuulostat itsekkäältä, kenties narsistinen?

Tottakai joku voi tykätä että nainen sanoo mistä kana kusee mutta voi aina mennä itseensä ja miettiä milloin käytös on liikaa.

Esim. Mitä itse siedät muilta? Miksi sinä saisit olla munapää muttei muut?

Vierailija
11/25 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuo kannattaa ottaa oppina. Sitten on syytä loukkaantua, kun olet jo pitkään muuttanut käytöstäsi parempaan suuntaa ja nämä ns. "ystäväsi" edelleen muistuttavat hankalasta luonteesta. Ihmiset tarvitsevat syntipukkeja ja silloin kaivellaan ikivanhojakin juttuja.

Voit pitää myös välimatkaa noihin ystäviisi. Ehkä olet loukannut heitä niin, että heillä on tarve ilmaista se sinulle.

Vierailija
12/25 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle myös aina ystävät sanoo, että olen tosi hankala ja inhottava miehelleni. vanhempani ovat tästä maininneet myös. että komentelen koko ajan.

mieheni ei halua kertoa muille että hällä on ADD... eikä muistaisi omaa päätäänkään jossen koko ajan komentelisi... mulle se on vaan rankkaa ja välillä se äänensävy on ihan ku lapselle puhuisin.. no kun kaverit jotain sanoo niin annan sanoa. en välitä.

Vierailija
13/25 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulu- ja työpaikkakiusaajat harrastavat sitä.

Vierailija
14/25 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sainpas sanoa :D

Vierailija
15/25 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- vaikea luonne

- kaikki miesystävät (siis lukuisia, lukusia - lyhyitä suhteita?)

- temperamenttinen (jos se on synonyymi

pidäkkeettömälle reuhaamiselle)

- keräät hoveja

- miehet jaksavat oikkuja

Kirjoittamsi perusteella olet ihminen, joka katsoo oikeudekseen käyttäytyä ihan miten sattuu ja puhua mitä sylki suuhun tuo, et saa seurustelusuhteitasi kestämään. Kuulostat lapselliselta ja keskenkasvuiselta. Varmaan sellaisesta saa joskus ärtynyttä vastakaikua ystäviltä. Arvosta ystäviäsi joskus hiukan, ettet kota huomaa olevasi ihan yksin.

Nuo kriteerit eivät ainakaan minuun päde, vaikka luin kyllä itseni aloituksesta.

- Olen suora ja aito ihminen, minun on vaikea pitää pettymystä ja pahaa mieltä omana tietonani. Osoitan kyllä jos loukkaannun jostakin. Tämä on oikeastaan hyvä piirre sillä meillä ei riidat kestä koskaan kauan eikä ole varsinaisesti pahoja. Me puhumme asiat selviksi. Ja tämä siis vain parisuhteessa. Ystävät ovat eriasia, niiden kanssa ei tarvitse käydä kaikkia negatiivisia asioita monestikaan läpi. Niiltä kestän erilaista käytöstä kuin mieheltäni eikä niitä kohtaan ole samanlaisia odotuksia.

- Miesystäviä oli sen verran kuin tarvi sen oikean löytämiseksi. Takana on niin pitkiä kuin lyhyitäkin suhteita, mutta ei ole edes paljon. Kaikkiin olen kyllä sitoutunut ja olen todella lojaali suhteille.

Voi olla ulkoapäin todellakin tempperamenttinen ja kovan oloinen, se ei tarkoita että parisuhte olisi sellaista. Minä olen ulkoapäin kuin terästä, mutta voi kun ihmiset tietäisivät kuinka hellyydenkipeä ja herkkä olenkaan parisuhteessa silloin kun olemme kahden. Eihän se näy eikä mielestäni tarvitsekaan näkyä.

Vierailija
16/25 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä?

Vierailija
17/25 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon sinusta kertoo jos itse mainostat rikkinäisestä taustastasi, olet hankala ja tempperamenttinen!

Vaikka joku saattaa tykätä että ihminen on tempperamenttinen niin kyllä se sama ominaisuus on myös asia joka saattanut hajoittaa liittosi. Tähän kun laittaa päälle "risan menneisyytesi" eli jauhat paskaa miten huonosti sulla on mennyt?

Kyllä ihmisiä alkaa joskus kyllästyttämään ystävien jutut, varsinkin jos ne koskee sitä miten surullinen sun menneisyys on ja siitä et pääse irti ja tempperemanttisuudeltasi et voi olla kuin avoin kirja (lue: loukkaat muita).

Nyt kun sulle on ystävät avautuneet millainen olet niin älä ala lässyttämään miten sinulla on vaikeaa. SINÄ olet vaikea. Ei lapsuus kuulu siihen. Lopeta uhrina oleminen ja ota vastuu tekemisistäsi, johonkin pitää sinunkin vetää raja sille missä on hyvä pistää suu tukkoon ja olla hiljaa. Kuunnella mitä muut sanoo.

Vierailija
18/25 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on joku kaveriporukka niin kyllähän kaksi voi jutella kolmannesta ja tämän vaikeasta luonteesta jos mennyt yli!

Vierailija
19/25 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne leikkinyt asiantuntijaa siinä minkälainen tämä kolmas on omissa parisuhteissaan ollut? Mitä ne siitä oikeasti tietävät?

Vierailija
20/25 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sen vittumaine persoona muuttuu mihinkään?

Ap itse kertoo millane on! Hän tuossa kuulostaa hankalalta..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme