Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"ystävä" taas ojensi

Vierailija
25.03.2012 |

olen vaikea luonne parisuhteessa, sen tiedän. Onneksi kaikki miesystäväni ovat olleet kilttejä nallekarhuja, joiden seurassa koen turvaa. JOkainen mieheni on tiennyt rikkinäisenn taustani ja ymmärtänyt hankaluuteni. tosin ovat kommentoineet myös pitävänsä tempperamenttisuudestani. Olen kuitenkin myös herkkä ja hellä sekä empaattinen. Joskus liiankin. ehkä tämä ei näy muille ihmisille, sillä eilen sain todella kurjalta tuntuvaa palautetta. Ystäväni kertoi erään yhteisen ystävämme kanssa pitkään ihmetelleensä miten saan kerättyä aina hovin itselleni ja miten ihmeessä nuo miehet jaksaa minun oikkuja.. tämän pohjusti sanoen "älä nyt loukkaannu, mut..." Pakko myöntää, että kyllä loukkaannuin! Siis mikä ihme saa toiset ihmiset juoruamaan tuollaista??

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon sinusta kertoo jos itse mainostat rikkinäisestä taustastasi, olet hankala ja tempperamenttinen!

Vaikka joku saattaa tykätä että ihminen on tempperamenttinen niin kyllä se sama ominaisuus on myös asia joka saattanut hajoittaa liittosi. Tähän kun laittaa päälle "risan menneisyytesi" eli jauhat paskaa miten huonosti sulla on mennyt?

Kyllä ihmisiä alkaa joskus kyllästyttämään ystävien jutut, varsinkin jos ne koskee sitä miten surullinen sun menneisyys on ja siitä et pääse irti ja tempperemanttisuudeltasi et voi olla kuin avoin kirja (lue: loukkaat muita).

Nyt kun sulle on ystävät avautuneet millainen olet niin älä ala lässyttämään miten sinulla on vaikeaa. SINÄ olet vaikea. Ei lapsuus kuulu siihen. Lopeta uhrina oleminen ja ota vastuu tekemisistäsi, johonkin pitää sinunkin vetää raja sille missä on hyvä pistää suu tukkoon ja olla hiljaa. Kuunnella mitä muut sanoo.

En minä ystävilleni mitään valita tai itke menneisyyttäni! Mainistin alk.per. kirjoituksessani, että MIEHENI tietävät ja ehkä siksi ymmärtävät minussa tiettyjä piirteitä. muilla tuskin käsitystäkään lapsuudestani tai nuoruudestani. ja koska olen tuhansia tunteja kuunnellut ystävien parisuhdeongelmia olen tullut itsekin (tyhmyyttäni ja itsekkyyttäni) vastavuoroisesti kertoneeksi kuin hölmösti olen joskus toiminut.

Ja mihin helvetin tekemisiin minun pitää ottaa vastuu?! jos mun ns. ystävät ihmettelevät keskenään miten mies muka jaksaa miten, mutta miehellä ja minulla ei ole keskenään mitään ongelmia, niin MIKSI minun pitää ottaa vastuu ja niin MISTÄ?

Ap

Vierailija
22/25 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä.

Ihmiset kuvittelevat temperamenttisen olevan automaattisesti huonokäytöksinen ja ilkeä eivätkä tajua mitään luonteesta.

Ensinnäkin, minäkin olisin loukkaantunut. On ikävää puhua kolmannesta selän takana ja spekuloida vieläpä niin yksityistä asiaa kuin parisuhde, josta he eivät voi tietää mitään. Vielä ikävämpää on arvostella kaveria ikävällä ja röyhkeällä tavalla aloittamalla "älä nyt suutu mutta". Silloin ei tavallaan voi suuttua, mutta tietää, että törkeää on tulossa.

On röyhkeää ja ilkeää todeta, että miten nuo miehet sua jaksaa, kun olet noin inhottava. Kuka kaveri sellaista sanoo? On siis syytä loukkaantua. Tuohan suoraan vihjaa, että olet ikävä ihminen eikä sua kaveritkaan jaksa, miksi siis miehet.

Huonosti tässä siis käyttäytyi kaveri. Ei tuollaisia sanota, ellei kyse ole siitä, että he tarjoavat sinulle mahdollisuuden muuttaa käytöstäsi. Esim. jos olet juuri järjestänyt kohtauksen, jonka päätteeksi mies jättää, voivat kaverit varovasti todeta, että vedit överit ja että olit epäreilu miestä kohtaan ja että oikeastaan voisit yrittää pyytää anteeksi. Ei kritiikkiä anneta vain yleisesti tyyliin olet ikävä tyyppi, miten kukaan sua jaksaa, muutu. Näin ystävät eivät tee. He kertovat tarkalleen, missä teit väärin, jotta elämäsi palaa raiteilleen. Jos elämäsi on ihanaa, miksi ihmeessä sinun tarvitsisi muuttaa luonnettasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon sinusta kertoo jos itse mainostat rikkinäisestä taustastasi, olet hankala ja tempperamenttinen!

Vaikka joku saattaa tykätä että ihminen on tempperamenttinen niin kyllä se sama ominaisuus on myös asia joka saattanut hajoittaa liittosi. Tähän kun laittaa päälle "risan menneisyytesi" eli jauhat paskaa miten huonosti sulla on mennyt?

Kyllä ihmisiä alkaa joskus kyllästyttämään ystävien jutut, varsinkin jos ne koskee sitä miten surullinen sun menneisyys on ja siitä et pääse irti ja tempperemanttisuudeltasi et voi olla kuin avoin kirja (lue: loukkaat muita).

Nyt kun sulle on ystävät avautuneet millainen olet niin älä ala lässyttämään miten sinulla on vaikeaa. SINÄ olet vaikea. Ei lapsuus kuulu siihen. Lopeta uhrina oleminen ja ota vastuu tekemisistäsi, johonkin pitää sinunkin vetää raja sille missä on hyvä pistää suu tukkoon ja olla hiljaa. Kuunnella mitä muut sanoo.

En minä ystävilleni mitään valita tai itke menneisyyttäni! Mainistin alk.per. kirjoituksessani, että MIEHENI tietävät ja ehkä siksi ymmärtävät minussa tiettyjä piirteitä. muilla tuskin käsitystäkään lapsuudestani tai nuoruudestani. ja koska olen tuhansia tunteja kuunnellut ystävien parisuhdeongelmia olen tullut itsekin (tyhmyyttäni ja itsekkyyttäni) vastavuoroisesti kertoneeksi kuin hölmösti olen joskus toiminut.

Ja mihin helvetin tekemisiin minun pitää ottaa vastuu?! jos mun ns. ystävät ihmettelevät keskenään miten mies muka jaksaa miten, mutta miehellä ja minulla ei ole keskenään mitään ongelmia, niin MIKSI minun pitää ottaa vastuu ja niin MISTÄ?

Ap

Tai siis temperamenttisuutesi uhri? Olisiko kuitenkkin miehesi valittanut kavereilleen ja sieltä juttu lähtenyt kiertämään yhteisessä kaveripiirissä?? Miehet sietää todella paljon naiselta jos on kaunis ja hyvä sängyssä, mutta saattavat sitten lähteä yhtäkkiä kun kuppi menee nurin. En tunne tilannettasi, mutta tutkiskele itseäsi.

ps. Kaikissa kaveripiireissä juorutaan toisten asioista selän takana, ota se luonnonlakina! :D

Vierailija
24/25 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- vaikea luonne

- kaikki miesystävät (siis lukuisia, lukusia - lyhyitä suhteita?)

- temperamenttinen (jos se on synonyymi

pidäkkeettömälle reuhaamiselle)

- keräät hoveja

- miehet jaksavat oikkuja

Kirjoittamsi perusteella olet ihminen, joka katsoo oikeudekseen käyttäytyä ihan miten sattuu ja puhua mitä sylki suuhun tuo, et saa seurustelusuhteitasi kestämään. Kuulostat lapselliselta ja keskenkasvuiselta. Varmaan sellaisesta saa joskus ärtynyttä vastakaikua ystäviltä. Arvosta ystäviäsi joskus hiukan, ettet kota huomaa olevasi ihan yksin.

Kirjoittamani perusteella??

No olen miltei 40 v, joten juu, muutama miessuhdde on takana. Kaikki kuitenkin kestäneet useita vuosia, eikä yksikään suhde ole kaatunut tempperamenttisuuteeni.. Nykyinen mies usein sanoo rakastavansa minua sellaisena kuin olen eikä ainakaan minulle sano kärsivänsä, vaikka vaikea ajoittain olenkin.

Tästä olen avoimesti ystävilleni puhunut ja nyt vaan tuntuu kurjalta heidän keskenäinen spekulointinsa.

Lapselliselta? Ehkä. Olen herkkä, mutta kaikkea muuta kuin pahantahtoinen.

Ja ystävien arvostus?? Jos en heitä arvostaisi, niin miksi jaksavat kanssani vuodesta toiseen. soittavat murheensa ja ovat pyytäneet lapselleen kummiksi? Tosin arvostus alkaa olemaan laskusuunnassa juurikin tämän selän takana puhumisen ja vääristelyn vuoksi. Harmi!

Vierailija
25/25 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ystävä? Ei tuollainen ole ystävän puhetta. Ystävä ihmettelisi pelkästään sinulle, ei spekuloisi aiheesta toisen kanssa ja sitten juhlallisesti tiedottaisi siitä sinulle.

Kateutta?

Ei ainakaan ystävyyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme