Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheelliset, miten vietätte tämän sunnuntaipäivän?

Vierailija
25.03.2012 |

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat vesirokossa ja kovassa kuumeessa.

Vierailija
2/30 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuskataan lapsia harrastuksiin ja mennään katsomaan yhden esitystä. Ehkä poikkean myös vaateostoksilla, jos ehdin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tekee töitä kotona.

Vierailija
4/30 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauppaan, urheilemaan, vieraita, sitä ennen leivontaa.

Vierailija
5/30 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vietän Marian kirkastumispäivää eli våffeldagenia, mies lähti hetkeksi töihin ja lapset tappelee, kohta lähden kauppaan ja ajattelin kutsua myös naapurit vohveleille

Vierailija
6/30 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla klo 5 kävin juottamassa ja heittämässä heinät elukoille, laitoin hellaan tulet.

Keittelin puuhellalla puuroa ja munia lapsille ja itselleni. Valmistelin päiväruoan lämmitystä vaille valmiiksi.

Mies nukkuu kankkusta.

Lapset vahtaa tölsyä.

Minä juon aamukahvia ja haukottelen.

Kuopuksen kanssa lähdetään kohta hoitamaan eläimet ja pilkkomaan polttopuita, isommat lapset lähtevät mummolaan.

Gilmoren tyttöjen jälkeen syödään ruoka, sitten lähden kuopuksen ja koirien kanssa lenkille.

Illalla katson työvaatteeni valmiiksi ja menen ajoissa nukkumaan, mies saa käydä ruokkimassa elukat.

Vierailija
7/30 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies heräsi vasta äsken. Olen laittanut aamupalan. Nyt väsyttää.

Menen tänään töihin. Mies ja lapset lähtevät iltapäivällä anoppilaan. Illalla pesen pyykkiä ja silitän vaatteita ensi viikkoa varten.

Eilen oli vähän enemmän ohjelmaa lapsillekin. Oltiin lastenteatterissa.

Vierailija
8/30 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oikeus isillä on aina nukkua pidempään? Meillä sama onkelma.

Vierailija
9/30 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika 7kk ja se olin minä eli lapsen äiti, joka nukkui niin pitkään kun uni maittoi, ihan lapsen isän ehdotuksesta! ja näin meillä usein viikonloppuisin :)

Vierailija
10/30 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelmassa jalkapalloa ja teatteria.

Vierailija
11/30 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska keli ei ollutkaan suotuisa pyöräretkelle, jota aiemmin suunniteltiin, niin pitää varmaan suunnata uimahalliin. Tehdään hyvää ruokaa ja pyykkiäkin pitää pestä. Illemmalla on minulla harrastusharjoitukset, mies varmaan käy myös kuntosalilla. Siinähän se päivä jo menikin.

Vierailija
12/30 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis hakea Ikeasta kakaroille kerrossänky joten sen kasaamisessa kuluukin sitten loppupäivä, oletan.

Vierailija
13/30 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen kanssa ulos. Iltapäivällä menemme syömään mieheni vanhempien luo.

Vierailija
14/30 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummolassa kyläilyä ja yöksi töihin.

Vierailija
15/30 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähdetään sukuloimaan miehen sukulaisille. Mieluummin olisin kyllä kuluttanut päivän kirpparilla ja leipomalla.

Vierailija
16/30 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoppilaan, kun pojan kaveri haetaan ensin yökylästä. Palatessa varmaan poiketaan mun isän luona.

Illalla pitäisi käydä kaupassa ja pestä pyykkiä.

Vierailija
17/30 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jälkeen arvotaan et mennäänkö uimaan pitkästä aikaa vai leffaan kattoon Risto Räppääjä :)Eli ihan lapsen ehdoilla tämä sunnuntai, eilen tein juttuja vain itselleni! Ai niin, onhan tässä perheessä mieskin...joka nukkuu. No, tosin oli yöllä töissä, päivystää tämän viikonlopun.

Vierailija
18/30 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on duunissa, yrittää tosin päästä kesken päivän ainakin käymään. Nuorempi taapero on itkeskellyt koko yön ja kukaan ei ole nukkunut. Nyt se näyttäisi olevan kuitenkin ihan normaali, mikä lienee vaivannut. Nyt just lapset maalaa vesiväreillä ja minä juon kahvia.

Vierailija
19/30 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan että komediaputki Frendit-Miehenpuolikkaat-Rillit Huurussa-Tyhjätaskut alkaa.

Vierailija
20/30 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitte kotiin ja syömään, levähdetään ja siivoillaan ja taas lapsen harrastukseen kuskausta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi