Perheelliset, miten vietätte tämän sunnuntaipäivän?
Kommentit (30)
Lapset signahti ylös 6.30 vanhaa aikaa ja viritti wiin päälle. Me nukuttiin vähän pitempään, rakasteltiin ja sitten laiteltiin aamupala. Nyt mies on ulkohommissa, minä koneella ja lapset pelaa (ainoa päivä viikossa, kun saavat pelata). Puolilta päivin syödään jotain, tekiskö vaikka pannaria... Sitten ipanat pihalle ja itsekin miehen avuksi. Sitä ennen pitäisi tehdä vähän kirjoitushommia.
Pesukoneet pyörii ja kohta pitää lakaa lämmittämään uunia iltaruokaa varten. Tiedossa on pitkään haudutettua vindaloo-lammasta, lapsille teen kalaa kookosmaidossa. Riisiä, naan-leipää ja mangochutneytä... Nam.
Voi perkele, en paremmin sano! Moneskohan kerta tää on , että niitä häädetään? Varmaan kolmas kerta kun meillä taas kaikki pestään tänä vuonna. Ja se kampaaminen... Voi perkele.
Ei olla vielä miehen kanssa päätetty. Jotain tehdään.
Lasten kirkumista kuunnellessa menee tämäkin juhlapäivä....
Oksennustauti alkamassa just, taitaa jäädä juhlimatta :(
Mies on koko päivän töissä eli 7-21. Minä olen hoitanut lapset, tehnyt ruokaa, lämmittänyt talon, tehnyt tallityöt jne. Onneksi lapset leikkii ulkona keskenään tuntikausia.
Ollaan ulkona, mennään kävelylle koirien kanssa ja tehdään jotain toosi hyvää ruokaa kaikki yhdessä :)