Korkokengät viestivät todistelunhalusta
johan se tutkittiin, jonka nyt tietää muutenkin. Kopina käy- katsokaa!!! Täältä Minä tulen! KOP KOP KOP KOP..... minulla on sellainen tapa, etten tahallakaan katso hiventäkään koskaan, kun kopina käy.
Kommentit (7)
Muiden katseita en kaipaa, kuin vaan SINUN ?
Totta! Ja sitten verorahoilla maksetaan näitten vitunkantotelineitten liikavarvas sun muita ällöjä jalkaongelmia. Itseaiheutetut vammat- pois korvattavista menoista. Pitäkööt ongelmansa.
johan se tutkittiin, jonka nyt tietää muutenkin. Kopina käy- katsokaa!!! Täältä Minä tulen! KOP KOP KOP KOP..... minulla on sellainen tapa, etten tahallakaan katso hiventäkään koskaan, kun kopina käy.
Lömpöttele sinä kirkkaanoransseissa crocseissasi vain:) Läps, löps, läps...
Lömpöttele sinä kirkkaanoransseissa crocseissasi vain:) Läps, löps, läps...
kaikki kun ei osaa kävellä niillä korkkareilla.
Minä käytän korkokenkiä koska minulla on kompleksi pienestä pituudestani, en koska haluan että minua katsotaan. Yleensä ne on vieläpä kiilakorkoisia malleja jotka ei edes kopise.
Kumipohjaisilla 12-senttisillä talvikengillä tai kiilapohjaisilla kesäisillä korkkipohjilla? Mitä se viestii?
juurikin sen takia, että se saa kaikkien päät kääntymään mun suuntaani. Mutta korkkareita rakastan ja käytän, tietenkin.