G:Kehtaisitko juoda siiderin jos teillä on lapsen kavereita kylässä?
Kyse jo isommista lapsista(11v) ja tuollahan ne keskenään ovat yläkerrassa..mutta silti mietityttää viitsinkö sidukan ottaa? Just sain siivottua ja maistuis kyllä 1 siideri nyt :)
Kommentit (8)
jos mieli tekee riippumatta siitä kuka meillä on kylässä.
Eri asia on, jos olen ottanut pieniä lapsia hoitoon, silloin en pullollista joisi. Mutta ehkä siideri meniskin, riippuu lasten iästä.
Juon vaikka pullon viskiä jos mieli tekee riippumatta siitä kuka meillä on kylässä.
Eri asia on, jos olen ottanut pieniä lapsia hoitoon, silloin en pullollista joisi. Mutta ehkä siideri meniskin, riippuu lasten iästä.
suomalaislogiikalla esim. ranskalaiset ja italialialaiset joutuisi syömäänkin vain lasten poissaollessa.
eikä hoitanu lapsia eikä tarjonnu edes välipalaa!
Varsinkin kesäaikaan saatetaan useinkin istua tuolla pihalla ja juoda ihan avoimesti siideriä tai kaljaa samalla kun lapset kavereineen juoksentelevat pihalla ja käyvät ehkä välillä hekin hakemassa jotain juomista tai syömistä.
Samoin yleensäkin voimme ihan avoimesti lasit kädessä istuskella vaikka meillä olisi lasten kavereita. Varsinkin viikonloppuisin meillä on usein yökyläläisiä, ja kyllä silloin saatamme enemmänkin viiniä nautiskella, ihan lasten ja kavereitensa nähden.
mutta tässä hetkessä, siivoamisen jälkeen kehtaisin.
- isojen lasten kavereita ja kyse iltapäivä/ilta-ajasta, niin kyllä; jos yökylässä, niin voin ottaa 2-3:kin illan mittaan, jos siltä tuntuu
- pienempien lasten kavereita esim. yökylässä, yksi siideri menisi kyllä esim. saunan jälkeen, mutta ei enempää, päiväsaikaan en ehkä pienempien kavereiden ollessa joisi...
siis nähden..ts. jääkaapissa on avattu tölkki ja käyn sieltä ottamassa huikan, mutta tölkki kädessä minua ei nähdä.