Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppiasiaa: Mitä olisitte tehneet/sanoneet?

Vierailija
24.03.2012 |

Anoppi oli työvuoroni aikana hoitamassa lapsia meillä. Mies isänsä kanssa teki remonttihommia kotonamme. Olin ostanut ruokatarpeet ja anoppi teki niistä sapuskat. Kun tulin töistä nälkäisenä, olimme siis sopineet, että söisimme yhdessä kun tulen. Niin heti kotiin päästyäni anoppi tuli kattilaa tiskin jäljiltä pyyhkien vastaan ja sanoi, että sulle ei nyt jäänyt yhtään ruokaa, kun tein niiiiiin hyvää ruokaa tuossa jo aiemmin päivällä, että miehet juuri äsken halusivat syödä toisenkin kerran.

Anoppi aina kehuu tekemiään ruokia. Se ärsyttää. Oli oikein odottanut ikkunassa tuloani, että pääsee kattilaa hinkkaamaan ja kehumaan itseään.

Koska tiesin, että anoppi teki ton ihan tahallaan en sanonut mitään, vaan tilasin perhepizzan itselleni ja lapsille, jotka hekin olivat jo nälkäisiä, koska anoppi ei ollut katsonut aiheelliseksi ruokkia lapsia, kun miehet ja hän itse söivät toiseen kertaan.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ollut hiljaa, tilannut pitsaa, mutta mitä olisin tehnyt toisin, olisin haukkunut mieheni maanrakoon, skeleen tolvana, joka syö lastensa ruuat!!! Appea ymmärtäisin, mulkeron isä kun on.

Vierailija
2/39 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähteneet. Kiukuttelin kuulemma ihan turhasta ja kaivamalla TAAS kaivoin riitaa. Miehelle ei mahtunut kalloon, että ruoka olisi riittänyt meille kaikille, jos olisi tehty kuten aiemmin sovittu. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeenkään värähtämättä olisin ilmoittanut, että sinä et sitten enää tässä talossa keittele, kun talonväelle - emäntä ja lapset mukaanluettuna - ei ruokaa riitä.

Myös pitsan olisin tilannut.

Vierailija
4/39 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintä mitä tuossa tilanteessa voi tehdä.

Vierailija
5/39 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lähteä lähimpään ravintolaan syömään. Ja ehkäpä vielä yökylään jonkun kaverin luo tai hotelliin. Olis anoppi saanu rauhassa ruokkia miestään ja poikaansa.

Vierailija
6/39 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun anopillani on myös jotenkin kieroutunut mieli. Poikani oksentaa tosi helposti, on pari ruokaa joista poika kyllä tykkää, mutta oksentaa aina niitä syötyään.

Olen asiasta sanonut anopilleni ja sehän oli kuin käsky anopille laittaa juuri sitä ruokaa. Oikein tuputti ja tuputti sitä ruokaa ja vielä jälkiruokaa päälle, sitten päivitellään kun poika oksentaa.

Lisäksi tietää etten halua että meidän lapset syö ruokaa jossa on lisäaineita. Kehuin kuinka lasten sairastelu loppui kun aloimme välttämään lisäaineita.

Joka kerta kun olen viikonloppuisin töissä ja lapset on isänsä kanssa kotona niin yllättäin anoppi tulee kylään ja tuo jääkaapin täyteen jotain einespöperöä. Minun laittama ruoka jää koskemattomana jääkaappiin kun anoppi lämmittää niitä hiton eineksiä.

Vierailija
7/39 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhepizan sijasta Lastensuojeluviranomaiset teille kaikille!

Vierailija
8/39 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten te jaksatte? Ilmeisen hyvin, kun kaiken voi laittaa sen anopin syyksi, kun oma mies on ... noh... jätetään sanomatta. En kyllä mieheltäni sietäis mitä tahnsa shiibaa.

Vierailija
9/39 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiusanteosta. Yksi hänen pojistaan, jota hän aina sorsii on myös kiusanteon kohteena. Hän on äidilleen sanonut, että hänen lapselleen ei saa antaa voita, vaan leivälle aina margariinia. No toki anoppi voitelee leivät voilla ja nauraa käkättää poikansa selän takana asialle. Lapsi kun kuulemma niin tykkää voista, niin hänen on aivan pakko hemmotella lasta. Ap

Vierailija
10/39 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä anoppiprovot aina kaatuvat huonostivalittuihin yksityiskohtiin.

Vierailija
11/39 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä vika ?

Miten sinun miehesi on niin tyhmä että syö 2 kertaa ja jättää lapset nälkäisiksi ?

joku mättää.

Miten on mahdollista että isovanhemmat tulevat teille, toinen kaitsemaan lapsia ja toinen tekemään remppatöitä ja kumpikaan ei huolehdi että lapset saavat ruokaa ja itse syö. Ok, itsekkäitä paskiaisia on maailma täynnä, mutta tulee teille töihin ja ei anna lapsille ruokaa eikä miehesikään tee mitään ???

Mä luulen että tässä on käynyt niin että ap on nuukuuksissaan ostanut liian vähän raaka-aineitta, mutta anopin ruoka on kelvannut miehelle ja appivanhemmille ja lapset eivät ole suostuneet syömään.

Mä en ymmärrä aina tätä isovanhempien hyväksikäyttöä. Ap on sitä mieltä että on ok kun appivanhemmat ovat teillä töissä ja sitten pitäis sutkin syöttää. Jos sulla on lapsia, on sulla varmaan sen verran taitoa että osaat itse ruokaa tehdä. Tule seuraavan kerran grillin kautta kotiin, ei tarvi tästä inistä.

Kuinka paljon maksoitte appivanhemmille palkkaa lastenvahtina olemisesta sekä remonttireiskana työskentelemisestä ?

Vierailija
12/39 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille kun ei ihan neuvolankin ohjeiden mukaan saa antaa margariinia.

Vierailija
13/39 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten te jaksatte? Ilmeisen hyvin, kun kaiken voi laittaa sen anopin syyksi, kun oma mies on ... noh... jätetään sanomatta. En kyllä mieheltäni sietäis mitä tahnsa shiibaa.

Mistä tulee näitä kelvottomia miehiä sietäviä naisia, joiden elämän ja parisuhteen pilaa anoppi / toinen nainen tai joku muu ulkopuolinen? Lasten ruoat syövä mieshän on oikea saalis, kun anoppi vaan häipyisi häiritsemästä.

Vierailija
14/39 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tulee näitä kelvottomia miehiä sietäviä naisia, joiden elämän ja parisuhteen pilaa anoppi / toinen nainen tai joku muu ulkopuolinen? Lasten ruoat syövä mieshän on oikea saalis, kun anoppi vaan häipyisi häiritsemästä.

mies on ihana saalis, hyvä isä ja silleen, mutta anoppi on paska, kun isi ja sen isi syö lasten ruuat... DD

Vierailija
15/39 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen viat ovat anopin syytä. Ajatusketju ei vain mene niin pitkälle, että sitä huonosti kasvatettua ei olisi ollut pakko ottaa...

Vierailija
16/39 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei sitä riittänyt tarpeeksi? Laskitko mukaan, että on kaksi aikuista syömässä enemmän kuin yleensä? Eikö ole pakastimessa tai jääkaapissa ruokaa varalla?

Minä olisin kysynyt, eikä lapset ole syöneet mitään ja miksi eivät ole? Sitten laittanut jääkaapista jotain pikaisesti.

Vierailija
17/39 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei sitä riittänyt tarpeeksi? Laskitko mukaan, että on kaksi aikuista syömässä enemmän kuin yleensä? Eikö ole pakastimessa tai jääkaapissa ruokaa varalla?

Minä olisin kysynyt, eikä lapset ole syöneet mitään ja miksi eivät ole? Sitten laittanut jääkaapista jotain pikaisesti.

4 aikuista + lapset. Nyt vaan oli niin, että ensin ruokailivat klo 10 aamulla !! lapset + 3 aik. Anoppi ei ollut siis aamupalaakaan tarjonnut, vaan lämpimän ruuan väsäsi jo aamupala-aikaan. Ja juuri ennen kotiintuloani 3 aikuista. Ei ollut tosiaankaan tarkoitus, että aikuiset 2 eri kertaa lämmintä ruokaa syövät, vaan ottavat ennen tuloani leipää tms. Ruoka oli tarkoitus syödä kun minäkin olen paikalla. Kuten jo aiemmin kerroin. Ap

Vierailija
18/39 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä vika ?

Miten sinun miehesi on niin tyhmä että syö 2 kertaa ja jättää lapset nälkäisiksi ?

joku mättää.

Miten on mahdollista että isovanhemmat tulevat teille, toinen kaitsemaan lapsia ja toinen tekemään remppatöitä ja kumpikaan ei huolehdi että lapset saavat ruokaa ja itse syö. Ok, itsekkäitä paskiaisia on maailma täynnä, mutta tulee teille töihin ja ei anna lapsille ruokaa eikä miehesikään tee mitään ???

Mä luulen että tässä on käynyt niin että ap on nuukuuksissaan ostanut liian vähän raaka-aineitta, mutta anopin ruoka on kelvannut miehelle ja appivanhemmille ja lapset eivät ole suostuneet syömään.

Mä en ymmärrä aina tätä isovanhempien hyväksikäyttöä. Ap on sitä mieltä että on ok kun appivanhemmat ovat teillä töissä ja sitten pitäis sutkin syöttää. Jos sulla on lapsia, on sulla varmaan sen verran taitoa että osaat itse ruokaa tehdä. Tule seuraavan kerran grillin kautta kotiin, ei tarvi tästä inistä.

Kuinka paljon maksoitte appivanhemmille palkkaa lastenvahtina olemisesta sekä remonttireiskana työskentelemisestä ?

Mitä appivanhemmille maksuun tulee, tekee mieheni vanhempiensa kotona ja mökillä remppahommia sekä auttaa puun pilkkomisessa ym. Kyllä sillä työllä kattaa yhden päivän meillä kestävän tapetoimisen. Ap

Vierailija
19/39 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä esikoisella on pahkinäallergia ja muiden oireiden ohella yksi oireista on, että oksentaa rajusti jos on syönyt allergisoivaa ainetta.

Vierailija
20/39 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ihmistä vielä lisää syömässä ja onhan huominenkin päivä vielä, ettekö syö silloin mitään?