MN: Raakel Lignell treenaa JOKA ILTA 2-4 tuntia ?!?!
Olen yh joten tuo nyt olisi ihan mahdotonta minulle muutenkin mutta ei se ihme
ole tolla jumppaamisella että muija on timmissä kunnossa. Mutta luulis lasten
ikävöivän :( Ensin ovat koulussa koko päivän ja iltasin...kenen kanssa?
Vaikka ovat jo isoja niin eikö ne siltin kaipaa äitiään?
Itse en raaskisi kyllä joka ilta olla poissa kotoa vaikka se tehtäisiinkin
mahdolliseksi...
Ja kyllä, olen vähän kadekin. Mulla ei ole aikaa eikä rahaa eikä mahdollisuutta.
Kommentit (65)
Olisko niillä lapsilla isäkin? On se hienoa että suurperheen äiti kerrankin ottaa aikaa itselleen ja omalle hyvinvoinnilleen. HIENOA ja upea ilmestys onkin.
sitten kun tekee asialle jotain niin sekin on huono juttu. Onneksi on olemassa naisia jotka välittävät itsestäänkin. t.Maiju
Jos ei niin ehtiihän silloin treenaa kun lapset ovat koulussa.
mietin, että jos itse viettäisin noin paljon jumpassa... Lapset haetaan tarhasta n.16-16.30, sen jälkeen lapsille ruokaa. ja sitten jos lähtisin 17.30 neljäksi tunniksi salille niin lapset olisi jo nukkumassa kun tulisin takaisin. Tuskin tunti päivässä riittää lapsille, vaika isänsä kanssa olisivatkin.
Tosin ihan mielelläni viettäisin aikaa jumpissa ja saleilla, että sitä vastaan ei ole mitään. Mutta koti saattaisi olla kyllä eri mieltä asiasta.
Mutta siis hieno saavutus Rakelilta! OIkeasti näytti mun mielestä hyvältä!
Aika paljon kai se isukkikin uransa takia on ollut pois kotoa mutta sehän ei olekaan valituksen aihe, eihän?
joten ei ollenkaan huonompi idea alkaa tässä vaiheessa huolehtia itsestään jotta voi sitten elää silloinkin kun lapset kaipaavat häntä perustaessaan omia perheitä. HIENOA RAAKKELI!
äidit eivät saisi ajatella itseään ollenkaan vaan pitäisi aina ja koko ajan elää vain muille. Isät kyllä saavat juosta uran, harrastusten ja muun perässä.
lapset ole jo aika isoja, eikö se nimenomaan sillä selittänyt, että vihdoinkin on aikaa myös itsensä hoitamiseen??
Mua kiinnostaa siinä se, että miten se pystyy? Itse yritän treenata kovaa, mutta en pysty kuin noin 5 krt viikossa, 1-2 tuntia kerralla. Eikä näistäkään joka treeni ole täystehoinen. Siis miten se voi palautua niin nopeasti?
Itse kyllä rytmitän treenejä niin, että jos tänään teen aerobisen, niin huomenna sitten lihaskuntoa jne., nukun ja syön tarpeeksi, pidän lepopäiviä. Silti huomaan melkein joka toisessa treenissä, että en ole palautunut :(
sitä vastaan että äit vihdoin ottaa aikaa itselleen ja terveydelleen. hieno juttu!
mitä se Rakel on koskaan tehnyt, kotona vaan ollut. Ja nyt kun se poistuu kotoaan ja laihduttaa niin taas vittuillaan.
Rakel oli teidän mielestä ruma lihavana, ja nyt se on vielä huono äitikin kun laihtui.
Olisi hyvä olla 1-2 lepopäivää viikossa, kroppa tarvitsee myös lepoa. Itse treenaan 4-5krt/ vkossa ja se on kyllä ihan maksimi määrä näin 3 lapsen äidille. Kuitenkin on niitä kotihommkiakin, ruuan laittoa ja haluan nähdä lapsiakin joskus.
Onko mennyt vähän överiksi treenaaminen, tiedä sitten. Hieno saavutus anyway! -50kg on hurja saavutus, kiinteyttämisessä on hommaa ettei löysää nahkaa jää roikkumaan...
Olen yh joten tuo nyt olisi ihan mahdotonta minulle muutenkin mutta ei se ihme
ole tolla jumppaamisella että muija on timmissä kunnossa. Mutta luulis lasten
ikävöivän :( Ensin ovat koulussa koko päivän ja iltasin...kenen kanssa?
Vaikka ovat jo isoja niin eikö ne siltin kaipaa äitiään?
Itse en raaskisi kyllä joka ilta olla poissa kotoa vaikka se tehtäisiinkin
mahdolliseksi...
Ja kyllä, olen vähän kadekin. Mulla ei ole aikaa eikä rahaa eikä mahdollisuutta.
Onneksi olkoon! Saat ehdottomasti AV-palstan Vuoden Säälittävin Märisijä-palkinnon! Happane rauhassa omissa liemissäsi. Olet ruma sielu.
Ps. Tuo laihdutus on todella upea suoritus! Mutta Raakel on varmasti niitä naisia, jotka mielummin tekee kuin kateellisena huutelee puskista.
Olisi hyvä olla 1-2 lepopäivää viikossa, kroppa tarvitsee myös lepoa. Itse treenaan 4-5krt/ vkossa ja se on kyllä ihan maksimi määrä näin 3 lapsen äidille. Kuitenkin on niitä kotihommkiakin, ruuan laittoa ja haluan nähdä lapsiakin joskus.
Onko mennyt vähän överiksi treenaaminen, tiedä sitten. Hieno saavutus anyway! -50kg on hurja saavutus, kiinteyttämisessä on hommaa ettei löysää nahkaa jää roikkumaan...
kateutesi piiloon tässä. Mutta vain melkein :D
Hienot määrät on. Itse en ole kateellinen kuin siitä, että mun kroppa ei moiseen määrään "suostu". Mustakin olisi ihanaa treenata monta tuntia päivässä. Olisipa sellainen työkin, että voisi...
Ja muuten, "kiinteyttäminen" ei tee iholle yhtään mitään. "Kiinteyttäminen" tarkoittaa lihasten treenaamista niin, että ne piukentuvat ja niiden muoto tulee esiin.
Tuossa on sitäpaitsi niin hyvät terveyshyödyt, että millään ihon roikkumisilla ei ole mitään väliä. Mikäli sitä edes on.
nuorin lapsi on ylä-asteella joten eiköhän sen ikäinen kestä äitinsä treenin.Sitäpaitsi ei neljän tunnin treeni tarkoita välttämättä edes kotoa poistumista.
Niillähän voi olla isossa kolmekerroksisessa talossaan "kuntosali"
Rakelin kaksi vanhinta on muuten jo muuttanut pois kotoa joten hekään tuskin traumatisoituu=D
hän on aina ollut kaunis nainen mutta kyllä on muutos valtava! UPEAA!t.Maiju
ole päivätyötä, joten varmaan treenaa päivisin.
kuin se että ei kuulosta lopulliselta ratkaisulta vielä paino-ongelmiin tässä vaiheessa. Toivottavasti pikkuhiljaa löytyy tasapaino liikkumisen ja syömisen välillä. Ja varmasti löytyykin.
Tai sitten elimistö sanoo pian stopin. Kuntoilussakin on osattava pitää välipäiviä, sillä silloin kudokset ja lihakset palautuvat. Hienon työn on Rakel tehnyt, mutta kenellekään en ole kade jos joka päivä itseään rääkkää.
Kuinkahan pysyvä on tulos, joka saavutetaan tuollaisella täysin kestämättömällä jumppaohjelmalla?
Eikö olisi vain helpompi syödä hieman vähemmän, niin pysyisi laihana?
jos toinen saa tiputettua liikakilot, niin jostain pitää etsiä joku solvattava kohta: "Rakel ei ole tarpeeksi lastnsa kanssa"
Toiset käyttävät aikaansa jumppaan, toiset av-palstalla ....
Tosiaan "happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista"!