Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MN: Raakel Lignell treenaa JOKA ILTA 2-4 tuntia ?!?!

Vierailija
24.03.2012 |

Olen yh joten tuo nyt olisi ihan mahdotonta minulle muutenkin mutta ei se ihme

ole tolla jumppaamisella että muija on timmissä kunnossa. Mutta luulis lasten

ikävöivän :( Ensin ovat koulussa koko päivän ja iltasin...kenen kanssa?

Vaikka ovat jo isoja niin eikö ne siltin kaipaa äitiään?

Itse en raaskisi kyllä joka ilta olla poissa kotoa vaikka se tehtäisiinkin

mahdolliseksi...

Ja kyllä, olen vähän kadekin. Mulla ei ole aikaa eikä rahaa eikä mahdollisuutta.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole muuten kateellinen. Hyvä, jis läskit lähtivät ja enin osa pysyy poissa. Muistelen, että hän on ennenkin laihduttanut julkisesti ja jopa myös laihtunut.

Vierailija
42/65 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole yhtäkään juttua ollut painonvartija-lehdessä. Vuosikausia on kyseinen lehti tullut eikä ainakaan omista lehdistä tuollaista löydy. Saisiko tuon numeron tiedot, niin voisi sen tuolta mapeista esiin kaivaa.

sitten on antanut Me naisissa lausunnon, että onneksi eivät ole tyttönsä kanssa lautoja tai ruikkujalkoja.

<a href="http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1756791-tokeroa-ra…" alt="http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1756791-tokeroa-ra…">http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1756791-tokeroa-ra…;

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina vedetään kateuskortti näissä keskusteluissa? Ikinä en ole ollut ylipainoinen, laihduttamisen tarvetta ei siis ole ollut. Olen aina liikkunut paljon. Ja nostan todella hattua Rakelille hänen saavutuksestaan.

Mutta kyllä minusta on ihan asiallista vähän ihmetellä kyseisen rouvan liikuntamääriä. Minustakin ne kuulostavat järjettömältä määrältä. Onhan se perheeltä pois vaikkakaan se ei ole minusta se pääasia, sillä lapset ovat kuitenkin jo isoja. Mutta JOS tuo 5 tuntiakin päivässä pitää paikkansa ja vielä monena iltana viikossa. Ei mitään järkeä. Paljon pienemmälläkin treenimäärällä saa kyllä tehokasta jälkeä aikaiseksi ja ei tule ylikunnon vaaraa.

Vierailija
44/65 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoittaa että ylipainon määrä on ollut järkyttävä. RL on painanut siis yli 100 kiloa.

Olen todella iloinen RL:n puolesta (häntä tuntematta) että on pystynyt moiseen. Itsetunto, terveys, parisuhde, seksielämä, energisyys - ihan kaikki pelkästään paranee moisen muutoksen myötä.

Haluaisin tietää montako tuntia netissä roikkuvat nämä marmattaja-yh:t. Ettei vaan olisi sama määrä ajallisesti kuin RL käyttää ulkonäöstään ja terveydestään huolehtimiseen?

Vierailija
45/65 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toki siitäkin palstahaaskat saavat haukkumiset aikaiseksi :D

Vierailija
46/65 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin vaaraa mistään ylikunnosta. Eikös jumppaohjaajatkin vedä monet treenit illan aikana ovatko hekin vaarassa? Tai ammattitason urheilijat?

Vierailija
47/65 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kun löytää kultaisen keskitien niin olen aidosti onnellinen hänen puolestaan

Vierailija
48/65 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pari tuttua, jotka vetää zumbaa ja muuta ja kumpikin on paukkunut ylikuntoon kun haali viitenä päivänä viikossa 2-3 tuntia iltaan.

Ja minä uskoisin voivani käyttää sanaa urheilija. En todellakaan harrasta 30 tuntia urheilua viikossa.

tuskin vaaraa mistään ylikunnosta. Eikös jumppaohjaajatkin vedä monet treenit illan aikana ovatko hekin vaarassa? Tai ammattitason urheilijat?

Vierailija
49/65 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän parikin liikunnanohjaaja, jolla on maksimissaan ehkä 15 tuntia ohjattavanaan viikossa. Seassa on kevyempiä venyttely- ja joogatunteja. Mutta kumpikaan näistä ohjaajista ei tee joka viikko samaa tuntimäärää vaan välillä ohjattavia tunteja viikossa on alle 10, välillä se 15. Ja syynä tähän on juuri se, että ei iske ylikunto päälle eli välillä otetaan löysempiä treeniviikkoja.

Enkä nyt kuitenkaan Rakelia ihan kilpaurheilijaksi laskisi vielä kuitenkaan :) Kilpaurheilijoidentreeniohjelmat ovat tarkasti laadittuja. Sekaan mahtuu myös kevyempiä harjoituksia ja lepopäiviäkin. Ja kyllähän se ylikunto on näidenkin riesana joskus.

Vierailija
50/65 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota, on varmaan vähän eri asia että liikuntaohjaaja/ammattiurheilija vetää monta tuntia peräkkäin kuin 45-vuotias ylipainoinen entinen sohvaperuna? Ei mitään järkeä noissa MN:ssa olleissa liikuntamäärissä.

Vierailija
51/65 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairasta touhua pääsee yhdestä ongelmasta eroon niin hommaa toisen. Siinäpä menee ylikuntoon ja joutuu lopettamaan koko urheilun.

Vierailija
52/65 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta a) treenaa liikaa b) tuo treenimäärä on mahdollinen ainoastaan koska hän ei käy töissä. Haastattelussa kertoi, että ei ole vuosiin soittanut viulua.

Vierailija
53/65 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lukenut MN:n juttua, puhun yleisesti.

Aika moni harrastaa liikuntaa joka päivä, ja ihan hyvin niin voi tehdä jos ei joka päivä rääkkää kroppaansa äärirajoille.

Ajatellaan vaikka äitiä, joka käy:

-maanantaisin lasten kanssa uimahallissa

-tiistaina kaverin kanssa pitkällä lenkillä

-keskiviikkona miehen kanssa sulkapalloa pelaamassa lasten harrastuksen aikana

-torstaina salilla

-perjantaina jumpassa

-lauantaina JA sunnuntaina liikutaan perheen kanssa, esim. käyrään pyöräilemässä, seinäkiipeilemässä, palloa potkimassa, lenkillä, hiihtämässä, laskettelemassa, uimassa tm.

Helposti tuosta tulee pari tuntia liikuntaa per päivä, ja tavallaan huomaamatta. Sama kai se on onko miehen kanssa pelaamassa tai kaverin kanssa lenkillä, sen sijaan että katselisi kotoa telkkaria tai lörpöttelisi puhelimessa kuulumisia.

Ja käsittääkseni sellainen perusliikunta on parasta, ei tavallinen ihminen tarvitse mitään tiukkoja treeniohjelmia lepopäivineen, liikkumisen tulisi olla osa arkea eikä sellainen "nyt mä treenaan tosissani" juttu.

Toki joku vetää eri tyylillä, esi. Jutta G. mutta hänen liikkumisensa ei enää olekaan mitään tavallista arkiliikuntaa vaan "veren maku suussa" treenaamista, jossa tavoitteena on osallistua ja voittaa kisoja jne.

Vierailija
54/65 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen treenimäärä. Kuntosalilla voisi säästä ajassa ja päästä samoihin, ellei parempiinkin tuloksiin.

Vierailija
55/65 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän lapsille olis ikävä tullut jos mutsi kuolisi sydänkohtaukseen lasten ollessa vielä koululaisia.

Itsestään täytyy pitää huolta. Se on vanhemman velvollisuus lapsia kohtaan.

Vierailija
56/65 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lukenut MN:n juttua, puhun yleisesti.

Aika moni harrastaa liikuntaa joka päivä, ja ihan hyvin niin voi tehdä jos ei joka päivä rääkkää kroppaansa äärirajoille.

Ajatellaan vaikka äitiä, joka käy:

-maanantaisin lasten kanssa uimahallissa

-tiistaina kaverin kanssa pitkällä lenkillä

-keskiviikkona miehen kanssa sulkapalloa pelaamassa lasten harrastuksen aikana

-torstaina salilla

-perjantaina jumpassa

-lauantaina JA sunnuntaina liikutaan perheen kanssa, esim. käyrään pyöräilemässä, seinäkiipeilemässä, palloa potkimassa, lenkillä, hiihtämässä, laskettelemassa, uimassa tm.

Helposti tuosta tulee pari tuntia liikuntaa per päivä, ja tavallaan huomaamatta. Sama kai se on onko miehen kanssa pelaamassa tai kaverin kanssa lenkillä, sen sijaan että katselisi kotoa telkkaria tai lörpöttelisi puhelimessa kuulumisia.

Ja käsittääkseni sellainen perusliikunta on parasta, ei tavallinen ihminen tarvitse mitään tiukkoja treeniohjelmia lepopäivineen, liikkumisen tulisi olla osa arkea eikä sellainen "nyt mä treenaan tosissani" juttu.

Toki joku vetää eri tyylillä, esi. Jutta G. mutta hänen liikkumisensa ei enää olekaan mitään tavallista arkiliikuntaa vaan "veren maku suussa" treenaamista, jossa tavoitteena on osallistua ja voittaa kisoja jne.

Mutta Rakel ilmeisesti käyttää nämä liikutatunnit jumppasalilla/kuntosalilla. Voihan ohjelmistossa olla pelkkiä helppoja ja ei niin rankkoja jumppia mutta uskonpa, että seassa on kyllä vähän rankempaakin kamaa.

Jos vaikka body pumpin tekee huolella kunnon painoilla tai body combatissa käy kunnolla nyrkkeilemässä, niin ei sille päivälle juuri muuta treeniä tarvita. Ellei sitten halua mennä venyttelemään ynms kevyeen. Ei tarvitse olla mikään Jutta G vaikka haluaakin omaan treeniohjelmistoon rankkojakin treenejä. Ja jos ne tekee kunnolla, niin ei siihen 2-4 muuta treeniä enää samalle päivälle tarvita.

Vierailija
57/65 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta parhaimpina päivinä taisi olla bodypumppi ja bodycom ja joku muu body-jumppa siihen päälle ja neljäntenä sitten jooga.

Eli sen viikkolistan mukaan oli n. 3 ohjattua rankkaa liikuntatuntia peräkkäin. Parhaimpina päivinä oli 4 ohjattua peräjälkeen-. Eli syöksyi tunnilta toiselle heti toisen loputtua.

Mutta Rakel kai on huippu-urheilija kun jaksaa tuollaista. Itse jos teen parina päivänä kahta treeniä peräjälkeen, alkaa leoposyke noista aika äkkiä. Tai ensin iskee sykejumi ja sitten nousee leposyke ja ortostaattinen syke ja alkaa rytmihäiriöt. Mutta en olekaan tosiaan mikään urheilija, kuten Raksu näyttää olevan tuolla treeniohjelmalla.

Kukahan sillä on personaltrainerina, sillä ei kai kukaan ihan oikeasti noin ääliö ole, että itse treenaa tuolla tavalla.

Vierailija
58/65 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta parhaimpina päivinä taisi olla bodypumppi ja bodycom ja joku muu body-jumppa siihen päälle ja neljäntenä sitten jooga.

Eli sen viikkolistan mukaan oli n. 3 ohjattua rankkaa liikuntatuntia peräkkäin. Parhaimpina päivinä oli 4 ohjattua peräjälkeen-. Eli syöksyi tunnilta toiselle heti toisen loputtua.

Mutta Rakel kai on huippu-urheilija kun jaksaa tuollaista. Itse jos teen parina päivänä kahta treeniä peräjälkeen, alkaa leoposyke noista aika äkkiä. Tai ensin iskee sykejumi ja sitten nousee leposyke ja ortostaattinen syke ja alkaa rytmihäiriöt. Mutta en olekaan tosiaan mikään urheilija, kuten Raksu näyttää olevan tuolla treeniohjelmalla.

Kukahan sillä on personaltrainerina, sillä ei kai kukaan ihan oikeasti noin ääliö ole, että itse treenaa tuolla tavalla.

Sitä jankataan jos kritisoi Rakelia tällä palstalla :D. Siis ihan samaa mieltä oon sun kanssas ja kommentoinkin tuossa jo aikaisemmin, että taitaa pikkuisen mennä överiksi toi treenaaminen (on-off meiningillä?!). Jos treenaa kunnolla niin ei todellakaan ole tervettä vetää 3-4 tuntia peräkkäin!!!!!

Vierailija
59/65 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen aika hyvässä kunnossa mutta jos vedän vaikka body combat tunnin täysillä, niin kyllä siinä ei kamalasti rahkeita ole juuri muuhun kuin venyttelytuntiin sen jälkeen. Tai korkeintaan käy salilla vähän jotain vatsoja tekemässä. Kyllä tommosella treenillä itsensä piippuun vetää. Tai jos ei vedä, niin kannattaa alkaa ihan kilpaurheilijaksi. Sen verran on kestävä kroppa :)

Oikeasti normaalille kuntoliikkujalle riittää 1-2 tuntia päivässä treeniä jos treenin tekee huolella. Ja niitä lepopäiviä tosiaan pitää olla myös.

Vierailija
60/65 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut itse monia laihdutuksia, laihtunut pysyvämmin vasta rajun henkilökohtaisen menetyksen myötä- olen päättänyt olla kadehtimatta ketään ja mitään-olen vilpittömästi onnellinen hänen puolestaan !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi