Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MN: Raakel Lignell treenaa JOKA ILTA 2-4 tuntia ?!?!

Vierailija
24.03.2012 |

Olen yh joten tuo nyt olisi ihan mahdotonta minulle muutenkin mutta ei se ihme

ole tolla jumppaamisella että muija on timmissä kunnossa. Mutta luulis lasten

ikävöivän :( Ensin ovat koulussa koko päivän ja iltasin...kenen kanssa?

Vaikka ovat jo isoja niin eikö ne siltin kaipaa äitiään?

Itse en raaskisi kyllä joka ilta olla poissa kotoa vaikka se tehtäisiinkin

mahdolliseksi...

Ja kyllä, olen vähän kadekin. Mulla ei ole aikaa eikä rahaa eikä mahdollisuutta.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea, kaunis nainen, joka on nostanut kuntoaan hienosti. :)

Monta treenituntia illassa tuntuu paljolta, vaikka olisi kuinka paljon aikaa käytettävissä.

Vierailija
62/65 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä täällä on surkeeta porukkaa, ei voi muuta sanoa. Aika moni "stara" (jollainen Rakel ei tietenkään ole) treenaa monta tuntia päivässä. Siis esim. JLo tai Madonna. Ja ihan elossa ovat vielä. Sillä se kroppa pysyy kunnossa. Ryhmäliikuntaa on niin zumba kuin pumppikin, ja kyllähän niissä on tosi iso ero. Ei tarvitse olla kovinkaan ihmeellisessä kunnossa että voi helposti tehdä vaikka kaksi zumbaa peräkkäin. Siis nimenomaan siellä treenajan paikalla - ei ohjaajan.

Kyllä fysiikaltaan terve ihminen voi liikkua tuollaisen määrän päivittäin. Sehän oli 2-4 tuntia päivässä. Ei suinkaan 4 tuntia päivässä joka päivä. Vai miten luulette että esim. rankkaa fyysistä työtä tekevät ovat entisaikaan selvinneet pitkistä työpäivistään, 6 päivää viikossa??! ....Aivan. Ei siellä jumppatunnilla tarvitse täysillä vetää, välillä voi himmata ja silti nauttia liikunnan ilosta.

Hieno homma Rakelilta, ihailen ketä tahansa joka tuollaiseen suoritukseen pystyy!

T: löysä mutta normaalipainoinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakel oli teidän mielestä ruma lihavana, ja nyt se on vielä huono äitikin kun laihtui.

Vierailija
64/65 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jos on ylipainoon taipuvainen, niin tuossa treenaamisessa on vaarana a) sitä ei jaksa vuotta tai kahta kauempaa toteuttaa ja b) kroppa menee ylikunnon tilaan, jolloin treenaamista on pakko vähentää ja samalla vähenee myös motivaatio jolloin paino pikku hiljaa palautuu korkojen kera.

Vierailija
65/65 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti ei ole ollut tarvetta lihottaa itseäni 120 kiloiseksi ja roikkua jokaisen lehden kannessa kymmentä vuotta milloin lihavana, milloin läskistä tissivakoa esittelemässä vielä lihavampana. On ollut jokaisen painonvartijalehden kannessa laihduttamassa jo 10 vuotta sitten. Aika epätoivoiselta minusta pikemminkin vaikuttaa.

kasvattanut liudan lapsia ja nyt laittanut kroppansakin kuntoon. Parisuhde näyttää heillä toimivan ja ovat onnellisia.

Uskon että heidän lapsillaan on harrastuksia musiikkia yms. joka vie heidän aikaansa.

Voi tätä kateuden määrää joka tällä palstalla on.

Itseni pitäisi pudottaa sama määrä kiloja mutten vain ole siihen pystynyt. Ei riitä pitkäjänteisyyttä.

Olen yh mutten kateellinen kenellekään.

Onnittelen vilpittömästi niitä jotka onnistuvat tavoitteissaan.

Itsekontrolli ei vaadi rahaa. Ylipainoinen syö väärin, liikaa kaikkea. Annoskoon pienentäminen yksitään auttaisi laihduttamaan mutta monellako on kanttia siihen. Lisäksi herkkujen vähentäminen.

Yh voi myös treenata jos haluaa, jumpata voi kotonaan - monellako riittää sinnikkyyttä tähän.

Lasten kanssa voi liikkua ulkona jne.

Laihtuminen on tahdon asia.

HUOLISI yhdenkään lehden kanteen, katsos sun elämäsi ei kiinnosta yhtään ketään.

Rakelin elämä taas kiinnostaa, siksi se on ollut niissä lehdissä. Ja nyt entistä suuremmalla syyllä, kun on tehnyt noin hienon elämänmuutoksen.

Tosin itsekin just tänään sen jutun lukeneena mietin, että mahtaako tuo homma pitää... Ne treenimäärät on niin hirveitä ja vie niin ison osan arjesta, ja sitten jos alkaa lipsua, niin on helppo lopettaa kokonaan, kun uudelleen aloittaminen tuntuu niin valtavalta urakalta.

Mutta toivon hänelle kaikkea hyvää ja toivottavasti löytää hyvän tasapainon elämäänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän