Luoja että Mikko Herranen veti hyvin
Kommentit (66)
Eihän Apulantakaan laula nuotilleen vaan ihan epävireisesti suurimman osa ajasta ja levykauppa käy. Hmm, mä kyllä tykkään parista Apulannan biisistä -ehkä mussa on pieni rokkarin siemen?
niin kyllähän Dingo, Popeda, Eput ja Juice kuulostaa kaikki aika karmeilta jos pelkkää laulua ajattelee. Juicen menestys perustui varmaankin sanoituksiin mutta noista muista en osaa ihan itsekään sanoa ;)
vaan löytää sellaisia kappaleita, jotka sopivat omalle äänelle ja ovat mutenkin vetäviä musiikillisesti. Sanat tulevat vasta sen jälkeen. Lisäksi pitäisi olla jotain karismaa laulajalla. Kovin moni laulaja jää yhden piisin/levyn ihmeksi ja siihen loppuu ura. todella harva pystyy laulamisesta tekemään elämän pituisen uran ja vielä niin että sillä elääkin.
Musiikkia tulee niin paljon markkinoille että hyväkin biisi jää uusien jalkoihin melko nopeasti. Ja harvat piisit kuitenkaan jäävät elämään vuosikausiksi.
niin kyllähän Dingo, Popeda, Eput ja Juice kuulostaa kaikki aika karmeilta jos pelkkää laulua ajattelee.
Otetaas tähän vielä Pelle Miljoona. Vaikkapa Oon työtön ja Väkivaltaja päihdeongelmat. :)
Aikoinaan Kulaus Vesinen ihmetteli Levyraadissa Pellen laulutapaa. Mutta suosiota riitti, ja riittää yhä. Ei taida herroille/rouville maistereille/tohtoreille kelvata esimerkkinä Telluksen puhdasäänisimmästä laulajasta.
Olen nauttinut hänen muista esiintymisistään, mutta tosta huutamisesta en tykännyt. En tiedä olisko ollut eri asia, jos olisi ollut yleisössä kattomassa ja bailaamassa?
Pointtihan näis kisois ei ole se, että mistä musasta sattuu diggaamaan.
Kuka tahansa osaa arvostella kuulemaansa musaa, mutta osaako arvostella vokalistin taitoja.. esim. skaalaa, äänen hallintaa ja etenkin taimia?
Se että, onko sokko tai istuuko vaik pyörätuolis - sil ei todellakaan ole mitään merkitystä kilpailun kannalta!
Mikon ääni piisaisi trashmetallinkin laulamiseen, niitä on harvassa.
Mä en vaan tykkää siitä vaikka se onkin sokea....
Mä en vaan tykkää siitä vaikka se onkin sokea....
En kerta kaikkiaan ymmärrä, mitä jotkut ihmiset kuulevat hänen laulaessaan? Lattea esitys.
Katsoiko kukaan?
Mikon esityksen lisäksi kehut kohdistuivat hänen persoonaansa ja suureen sydämeensä.
Tykkäsin Mikon esityksestä, toki VoF:n voittoon vaaditaan ainakin yksi rauhallisempi esitys puhtaasti laulettuna, tuon rock-meiningin on jo näyttänyt osaavansa.
Kyllä osui ja upposi täälläkin, vaikken yleensä tykkääkään kauheasti "huutomusiikista". Jätkällä on niin aito meininki, kuten tuomaritkin sanoivat.
Kimmo Härmä taas jätti aika kylmäksi tänään.
10 kertaa putkeen. Viime viikolla äänestin Kimmoa, mutta nyt oli pakko laittaa tuki-ääni Mikolle, ihan mieletön veto, ja just mun makuun.
Puhdas lauluääni ja huutaminen välissä onnistuu täydellisesti. Harva pystyy siihen, sillä ääni tuppaa särkymään - koittakaapa vaikka itse ensiksi huutaa ja sitten koittaa laulaa ihan perussäveltä :) Siksi arvostan myös näitä musagenren laulajia, vaikken muuten kuuntelekaan paljoa.
Ehdottomasti pisteet kotiin Mikolle!
Nyt vasta katsoin ja kuuntelin boksilta, kylmät väreet vetää täysillä. Ihan vitun kova veto!
en yleensä tykkää tuollaisesta huutamisesta, mutta tuota pystyi kuuntelemaankin
ja aina se vaan tuntuu loistavalta. Ihanaa olla tavis kun ei tarvitse ymmärtää noita vireitä ja puhtauksia! saa mennä ihan fiilispohjalta musiikkiin mukaan :)