Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

palstaileva nainen, kuvaile itsesi?

Vierailija
23.03.2012 |

olen 32 v 165 cm ja 52 kg, kaunis pitkätukkainen, huumorintajuinen, ma tutkinto, velaton asunto 3h+keittiö, ei lapsia.

Täysin kyllästynyt tähän palstaan, mutta joskus täällä on jotain kiinnostavaa.

kiinnostuitko? soita niin mennään treffeille.

ei sentään, olen naimisissa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

38-vuotias yh, vaaleahko, nätiksi sanottu (ainakin meikattuna ja laitettuna...), vakavarainen ja arvostetun työn moniosaaja :) Muutaman karille karahtaneen ihmissuhteen kyynistyttämä, mutta huumorintajuinen persoona. Tykkään olla kotona lökövaatteissa ja kulahtaneena, olla oman itseni rouva. Haluan tarjota lapsilleni onnellisen lapsuuden ilman mitään sekoiluja, joita omaan lapsuuteeni ja nuoruuteeni mahtui yllin kyllin.

Av:lta olen saanut apua yllättävissäkin ongelmatilanteissa ja joillekin viestiketjuille olen nauranut aikojenkin päästä, vaikka joskus palstan pahimpien mt-potilaiden viestit aiheuttavat syvää vitutusta ja ahdistusta.

Vierailija
22/23 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

170cm 33v sopusuhtainen liikunnallinen ihan viehättävän näk. nainen, jolla 15vuotias teinipoika, 180cm. Luullaan välillä teinin siskoksi, ja teiniäni luullaan monesti jo täysi-ikäiseksi. Olin vasta 30 vuotias, kun lapseni oli jo isompi ja pitempi kuin minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ketju!

Olen sievä ja hassu kolmekymppinen, toista maisterintutkintoa suoritteleva ikuisuusopiskelija ja lapseton huitshapeli. Naimisissa. Juon ehkä liikaa ja ajattelen tulevaisuutta liian vähän. Keikkatöissä, helvetin persaukinen; kituuttelen kuukauden eteenpäin kerrallan. Ei todellakaan omistusasuntoa, saati autoa, koiraa. Naimisissa niin onnellisesti, etten edes itsekään usko, kuinka onnekas olen.

Iltaisin kotona kuuntelean bluesia, keskustelen mieheni kanssa filosofiasta. Haluaisin maalata enemmän,oh oh, mutta roikun liikaa vauvapalstalla sen sijaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi