Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rei'itin 2.v tytön korvat

Vierailija
23.03.2012 |

Tai siis tietenkää itse rei'ittänyt, vaan käytiin koruliikkeessä laittaan korvikset. Mun mielestä ne on söpöt, vaikka tyttö onkin noin nuori. Minkäikäisinä teidän lasten korvat rei'itittiin?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään laittamassa vuoden vanhalle korvikset.

Vierailija
2/45 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan vielä kauhistellut, päinvastoin! Ikää tytöllä nyt 3v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yells WHITE TRASH louder than pierced ears on a white baby/toddler..

Vierailija
4/45 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

halunnut. En katso että voin toisen kehoa muokata vain siksi että se on minusta söpöä.

Vierailija
5/45 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rokotuksen antoa ja korvisten laittoa? onhan se lävistävä neula ihan eri kokoinen..

kyllä oksettaa...

Vierailija
6/45 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rei'ittäis, syystä että itsellä ollut reiät korvissa jo 20 vuotta ja edelleen tulehtuu vähän väliä. En pysty pitämään mitään korviksia ja tyhjätkin reiät märkii jatkuvasti. Jos en saa omiakaan korvareikiä pysymään kunnossa, niin enpä viitsi taaperolla testata onnistuuko paremmin. Lisäksi muistan miten kamalalta se tuntui alkuaikoina, kun piti laittaa ne hoitonapit takaisin vielä parantumattomiin reikiin puhdistamisen jälkeen. Se muljuttelu siellä haavassa kun yrittää saada sen korun menemään läpi. En tekisi tuota pienelle mistään hinnasta.

Vierailija
7/45 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain korvikset 14-vuotiaana, mikä oli mielestäni sopiva ikä. Lapsilleni annan aikanaan "korvisluvan" aikaisintaan alakoulun lopulla tai yläkouluiässä, jolloin ovat todennäköisesti riittävän kypsiä sekä tekemään päätöksen, että huolehtimaan lävistysten hygieniasta.

Olen yllättynyt, että Suomessa joku tekee ammattimaisesti lävistyksiä alle kouluikäisille.

Vierailija
8/45 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

korvikset kannattaisi laittaa isompana siksikin, että lapsen korvalehtikin kasvaa ja muuttaa muotoaan. Lopulta se reikä voi olla rumassa kohdassa.

Vierailija
9/45 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuu saamaan korviksia ennen kuin täysi-ikäisenä, toivottavasti olen siihen mennessä saanut puhuttua järkeä päähän tytölle, ettei pilaa kauniita korvanlehtiään. Koska korvahan on kaunein ilman mitään reikiä! Toivottavasti saan vakuutettua tytön omasta kauneudestaan, ettei tarvi "kaunistaa" itseään pilaamalla lopullisesti ihoaan, esim. tatuoinneilla ja lävistyksillä. Ne eivät todellakaan ole söpöjä! Harmittaa kovasti kun oma äitini ei välittänyt ja töhnää kerääviä reikiä liian monta korvissa. Samoin tulen olemaan tarkka hiuksista, paksut pitkät hiukset, joita ei leikata eikä värjätä, eikä pilata suoristamalla eikä kähertämällä, pitkät hiukset tarttuu korviksiin... meikata saa mutta jos on kaunis iho, sitä ei pilata paksulla meikillä, jne. ja en muuten ole minkään sortin uskis.

Vierailija
10/45 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tyttö

Vierailija
11/45 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki sukulaiset kauhistele, ku noin nuorella on rei'ät

Ap

Vierailija
12/45 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia ne pikkutyttöjen korvat pitää rei'ittää? Tietty veit muksun johonkin timanttisille jossa ne ammuttiin? On nimittäin typerin tapa lävistää korvalehdet, koru murjoutuu voimalla korvalehden läpi ja aiheuttaa usein pahaa arpeutumista ja kipua. Olisit edes vienyt oikealle lävistäjälle.

Vierailija
13/45 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pienillä on pienet timantit korvissa. Sitäpaita onhan lasta rokotettu ja pistetty monet kerrat neuvolassa, joten tuo ei sen enempää tunnu! Ja jos ei isompana tykkää, nii voi ottaa poies.

Vierailija
14/45 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli oli 6v, kun sai korvikset. Oli halunnut niitä jo pitkään, mutta sinne asti sinniteltiin. Itse sain ekalla ollessani.

Vierailija
15/45 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pienillä on pienet timantit korvissa. Sitäpaita onhan lasta rokotettu ja pistetty monet kerrat neuvolassa, joten tuo ei sen enempää tunnu! Ja jos ei isompana tykkää, nii voi ottaa poies.

Minulle laitettiin reiät kun olin jotain 2v. En ole koskaan tykännyt minkään sortin lävistyksistä enkä myöskään ole pitänyt korviksia sitten teini-iän. Rumat jäljet kuitenkin jäivät korvalehtiin.

Että kiitti vaan, äiti....

Vierailija
16/45 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoin perustelu koskaan. "ei se haittaa jos lapseen sattuu, se on vain äidistä niin söpön näköistä, hihhih!11" Isompana onkin sitten kiva poistattaa niitä keloideja korvista, sekin on varmaan äidistä söpöä. Mitäpä jos antaisit muksun lävistyttää itseään aikuisena, HÄNEN niin halutessa.

Tosin provohan tämä varmasti on, ei kukaan ole noin idiootti.

Vierailija
17/45 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoin perustelu koskaan. "ei se haittaa jos lapseen sattuu, se on vain äidistä niin söpön näköistä, hihhih!11" Isompana onkin sitten kiva poistattaa niitä keloideja korvista, sekin on varmaan äidistä söpöä. Mitäpä jos antaisit muksun lävistyttää itseään aikuisena, HÄNEN niin halutessa.

Tosin provohan tämä varmasti on, ei kukaan ole noin idiootti.

minen ainakaan halua satuttaa tyttäriäni tusrhamaisuuden takia!

Vierailija
18/45 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minäkään halunnut lasta satuttaa turhamaisuuden vuoksi ja silti lapsi ne korvikset sai...

Kivittäkää, ehkä se helpottaa teitä!

Vierailija
19/45 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä en tässä tarkottanu.

Tytölle laitettiin puudutusrasvaa ennen rei'ittämistä, ja tosiasiassa ei kukaa rei'ityskipuun kuole.

Ja ei, tää ei ole provo. Mun mielestä se on ihan jees, koska oikeesti ne on söpöt, hihhhihh!!!11

Ap

Vierailija
20/45 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itelläni on toises korvalehdes kaksi ja toises kolme reikää. Mikään ei ole SATTUNUT.

kaikki on nipistänyt, ja hetken kuumottanut, mut kivuksi en tota sanoisi...

eri asiajos lävistetään esim rustoa tai napaa tms. Ne SATTUVAT.

toki jokanen tuntee kipua eri tavalla, mut korvalehdet on niin pehmeät ja nopeat rei'ittää että enpä tiedä kenenkään tuttuni edes itkeneen jos lapsena ovat sellaset saaneet.

musta pienet napit korvissa on pikkulapsillakin ihan ok. sen sijaan se ei, kun kerran näin alle kaksivuotiaan rattaissa ja sillä oli korvissa ISOT renkaat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä