Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on transvestiitti, haluatko kysyä jotain?

Vierailija
23.03.2012 |

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset osoitteli ja nauroi ääneen.

Luikki hameessaan pakoon tämä friikki.

Stadissa ketään ei kiinnosta toisten tekemiset tai pukeutumiset. Kuulostaa joltain maaseudulta tuo kuvauksesi pikemminkin. Täällä kun tulee vastaan jos jonkinlaista hiihtäjää - ja hyvä niin.

terv. se sulkakorvakorumiehen nähnyt

Vierailija
22/42 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö hän silloin naisen nimeä?

Tietävätkö miehesi vanhemmat ja miten he suhtautuvat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja zoofilia. Jos siis elävistä olennoista puhutaan. Onpa täällä umpimielistä porukkaa, varmaan samat huutelijat sylkevät homojen ja lesbojenkin päälle..

Mutta siis kysymykseeni: Vaikeuttaako miehesi suuntaus arkeanne? Hän ei varmaan uskalla ihan missä vain olla oma itsensä?

Jokainen pukeutukoon miten haluaa ja touhuilkoon muutenkin mitä tykkää, kunhan ei vahingoita ketään henkisesti eikä fyysisesti

eikä riko lakia.

Vierailija
24/42 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se varsinaisesti arkea vaikeuta, mutta häntä vähän masentaa kun ei aina voi pistää päälleen mitä haluaa. Jos vaikka huvittaisi aamulla pukea mekko ja korkkarit, eipä se olekaan mahdollista. Siitä sitten vaan kravattia kaulaan vaikka ei yhtään tuntuisi siltä. Tuntuu varmaan samalta kuin jos mun pitäisi vetää pilkkihaalari ylle ja lähteä duuniin.

Vierailija
25/42 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset osoitteli ja nauroi ääneen.

Luikki hameessaan pakoon tämä friikki.

Stadissa ketään ei kiinnosta toisten tekemiset tai pukeutumiset. Kuulostaa joltain maaseudulta tuo kuvauksesi pikemminkin. Täällä kun tulee vastaan jos jonkinlaista hiihtäjää - ja hyvä niin.

terv. se sulkakorvakorumiehen nähnyt

Vierailija
26/42 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttää naisen nimeä. Äiti tietää ja on asian kanssa sinut.

Ajankäyttö vaihtelee, joskus tosi vähän ja joskus enemmän. Lomilla enemmän!

Käyttääkö hän silloin naisen nimeä?

Tietävätkö miehesi vanhemmat ja miten he suhtautuvat?

Vierailija
27/42 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tänään onkin palstalle eksynyt kallioilla kirmaavia transuja oikein monin kappalein. Liekö näin perjantain kunniaksi sitten.

Vierailija
28/42 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että suhtaudut asiaan noin hyvin! :)

Minäkin olen joskus meikannut omaa miestäni ja pukenut omiin vaatteisiini. Hän ei ole transvestiitti, minä vain olen pervo. ;)

Vierailija
29/42 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ainakin vaatteet maksavat nykyisin niin paljon, että kahdenlaisten vaatteiden pitäminen lienee melko kallista. Tuskin miehellesi yksi mekko riittää, vai kuinka?

Ketään transvestiittia en tunne, mutta luulisin, että heillä on tarve vaihdella vaatteita, koruja ym. jopa tiuhempaan kuin useimmilla naisilla.

Vierailija
30/42 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että joku pukeutuu yhteiskunnan vastakkaisen sukupuolen omina pitämiin vaatteisiin, ei vahingoita ketään millään tavalla eikä todellakaan ole sairasta.

Vierailija
31/42 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy hirveän kalliiksi, olet kyllä oikeassa siinä että joillakin saattaa olla tarve vaihdella niitä vaatteita hyvinkin tiuhaan. Mun miehellä on hyvä perusvarasto, täydentää sitä sitten jos jotain kivaa osuu eteen :)

Minusta ainakin vaatteet maksavat nykyisin niin paljon, että kahdenlaisten vaatteiden pitäminen lienee melko kallista. Tuskin miehellesi yksi mekko riittää, vai kuinka?

Ketään transvestiittia en tunne, mutta luulisin, että heillä on tarve vaihdella vaatteita, koruja ym. jopa tiuhempaan kuin useimmilla naisilla.

Vierailija
32/42 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autatko häntä tyttöilyssä? Esim. meikkijutuissa ja vaatevalinnoissa. Haluaako hän tyttöillä yksin vai saatko sinä lähteä mukaan kaupungille (jos hän on julkisilla paikoilla naisena)?

Vierailija
33/42 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elina?

Vierailija
34/42 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

TE olette sairaita, miksette voi vaan antaa ihmisen olla juuri sellainen kun haluaa ?

Vierailija
35/42 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta transvestiitit ovat seksikkäitä! Voi vitsi, kun sellaisen saisi omaksi :)

Vierailija
36/42 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä on sairaaksi mennyt maailma, voisi kaikki maailman homot, lespot, transut, pedofiilit, necrofiilit ja muun roskasakin sulkea ahvenanmaalle ja räjäyttää koko saaren

Vierailija
37/42 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tule hml asemalle niin koet toiveesi itsellesi

Vierailija
38/42 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi entinen steroidien käyttäjä ja hänelläkin meni systeemit vähän sekaisin niin kuin joillekin steroidien käyttäjille käy?

Vierailija
39/42 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, että suhtaudut asiaan noin hyvin! :)

Minäkin olen joskus meikannut omaa miestäni ja pukenut omiin vaatteisiini. Hän ei ole transvestiitti, minä vain olen pervo. ;)

Löytäisinpä sinunlaisesi naisen jostain :)

Vierailija
40/42 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko pukeutua itse naisellisesti kun nainen ei ymmärrä olevansa nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme