Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on transvestiitti, haluatko kysyä jotain?

Vierailija
23.03.2012 |

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autan, meikkaan ja laitan tukan. Vaatemaku ja tyylitaju on hänellä niin hyvä (jostain syystä aika monella transvestiitilla on!) ettei hän tarvitse tai halua siinä apua. Eikä todellakaan halua tyttöillä yksin, kun on aika kaapissa asian kanssa. Eli ehto ulos lähtemiselle on että minä olen mukana. Ja haluankin olla, ehdottomasti!

Autatko häntä tyttöilyssä? Esim. meikkijutuissa ja vaatevalinnoissa. Haluaako hän tyttöillä yksin vai saatko sinä lähteä mukaan kaupungille (jos hän on julkisilla paikoilla naisena)?

Vierailija
2/42 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elina?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen androgyyni nainen, ja viehätyn naismaisista miehistä. Oma ukkoni ei valitettavasti pidä naismaisista piirteistään, vaan yrittää karjuksi hinnalla millä hyvänsä. :(

Vierailija
4/42 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä. Olen itse taistellut todella pitkään ja  olen silti aina vaan tyttömäinen. Pikkarit sun muut sekä....rakastan niitä ja ovat vain minua..

Vierailija
5/42 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä. Olen itse taistellut todella pitkään ja  olen silti aina vaan tyttömäinen. Pikkarit sun muut sekä....rakastan niitä ja ovat vain minua..

Vierailija
6/42 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/42 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastatko seksiä sen friikin kanssa?

*puistatus*

Vierailija
8/42 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onko teillä ihan eri koko?

Vierailija
9/42 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinut asian kanssa? Entä miehesi?

Ketkä tutuistanne tietävät miehesi olevan transvestiitti?

Vierailija
10/42 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaan välillä häneltä vaatteita, hänen vaatemakunsa on parempi kuin minun ja varsinkin hameet tosi kivoja. Kysyn myös usein vinkkejä omaan pukeutumiseeni. Kengät ei valitettavasti sovi samat, hänellä on numeron isompi jalka.

Olen sellaisen pervon kanssa koska rakastan häntä ja musta se on ihanaa! Seksikin toimii vaikka millaisissa sukupuolirooleissa. Olisi varmaan eri asia jos mun mies olisi joku karvainen karju, mutta on oikein sopusuhtainen ja kaikin puolin sopiva :)

Vierailija
11/42 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni siis pakotti laihduttamaan.

Vierailija
12/42 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tiennyt alusta asti. Tutuista tietävät jotkut, eivät kaikki. Miehen tutuista hyvin harvat. Olen täysin sinut enkä ikinä vaihtaisi pois!

Vierailija
13/42 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaan välillä häneltä vaatteita, hänen vaatemakunsa on parempi kuin minun ja varsinkin hameet tosi kivoja. Kysyn myös usein vinkkejä omaan pukeutumiseeni. Kengät ei valitettavasti sovi samat, hänellä on numeron isompi jalka.

Olen sellaisen pervon kanssa koska rakastan häntä ja musta se on ihanaa! Seksikin toimii vaikka millaisissa sukupuolirooleissa. Olisi varmaan eri asia jos mun mies olisi joku karvainen karju, mutta on oikein sopusuhtainen ja kaikin puolin sopiva :)

Vierailija
14/42 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun mies se, jonka näin tänään bussissa? Muuten näytti ihan mieheltä, mutta korvissa killuivat sulkakorvakorut.

Vierailija
15/42 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 8, jonka joku on pakottanut laihduttamaan, lienee jonkun toisen transvestiitin vaimo. terv. Ap

Vierailija
16/42 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näiden puistattelijoiden lapsia. Toivon todellakin ihan niiden lasten takia, etteivät he ole homoseksuaaleja tai mitenkään valtavirrasta poikkeavia.

Vierailija
17/42 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset osoitteli ja nauroi ääneen.

Luikki hameessaan pakoon tämä friikki.

Vierailija
18/42 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ollut :D mun mies ei miehenä ollessaan ole yhtään naismainen eikä sotke niitä rooleja. Eikä asuta Suomessa, joten tuskin muutenkaan näit.

Onko sun mies se, jonka näin tänään bussissa? Muuten näytti ihan mieheltä, mutta korvissa killuivat sulkakorvakorut.

Vierailija
19/42 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja zoofilia. Jos siis elävistä olennoista puhutaan. Onpa täällä umpimielistä porukkaa, varmaan samat huutelijat sylkevät homojen ja lesbojenkin päälle..

Mutta siis kysymykseeni: Vaikeuttaako miehesi suuntaus arkeanne? Hän ei varmaan uskalla ihan missä vain olla oma itsensä?

Vierailija
20/42 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään yhdessä ulkona välillä, miten saadaan lapsille hoitaja. Yleensä homopaikoissa, siellä ei katsota kieroon ;P

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi