Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Dumble 200g 4,75e

Vierailija
02.08.2025 |

Nyt on jotenkin ylitetty raja hintojen kanssa josta ei ole paluuta. Muistan ku aikoinaan markkinoitiin (valehdeltiin) että euro laskisi hintoja mutta markoissa tuo pienempi kokoinen dumble pussi maksaisi jo 28mk. Markka aikoina oli normaalia että karkkipussi maksoi 10mk.

Euron hinnat on nousseet vuosikymmenien aikoinan yli kaksinkertaiseksi ja sen lisäksi pakkauskokoa on pienennetty kun dumble pussi oli aiemmin 350g.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä v!ttu on Dumble?

Vierailija
2/30 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä v!ttu on Dumble?

Kyllä sinä tiedät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä v!ttu on Dumble?

Kyllä sinä tiedät.

Dumbledore?

Vierailija
4/30 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä v!ttu on Dumble?

Kyllä sinä tiedät.

Dumbledore?

Eikö suomessa ole muita kuin muka hauskoja viisastelijoita ja sanoihin takertujia. Minä nimitän dumble pussia miten tahdon.

Vierailija
5/30 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä v!ttu on Dumble?

Kyllä sinä tiedät.

Dumbledore?

Eikö suomessa ole muita kuin muka hauskoja viisastelijoita ja sanoihin takertujia. Minä nimitän dumble pussia miten tahdon.

En ymmärrä mitä yrität sanoa. "Dumble pussi" ??

Vierailija
6/30 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä v!ttu on Dumble?

Kyllä sinä tiedät.

Dumbledore?

Double Mega Pussy.

Vierailija
7/30 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä v!ttu on Dumble?

Kyllä sinä tiedät.

Dumbledore?

Ok no pitää hyväksyä että aina ihmiset eivät ymmärrä toisiaan. Useimmiten kyllä. Jotkut näyttelevät etteivät ymmärrä vaikka ymmärtäisivät.

Vierailija
8/30 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti, voisitko kertoa mitä on Dumble? Et halua edes korjata kirjoitusvirhettäsi ja vänkäät täällä, että kaikkien pitäisi tajuta. 

Vierailija
9/30 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä v!ttu on Dumble?

Kyllä sinä tiedät.

Dumbledore?

Suomessa on nykyään valitettavasti lisääntyvä määrä sinun kaltaisiasi ihmisiä, jotka häpeilemättä raiskaavat äidinkieltämme ja pitävät sitä täysin hyväksyttävänä asiana. Kielen rappio on kansakunnan tuhon alku. Jokaisen isänmaastaan ja omirn vanhempiensa ja esi-isiensä uhrauksista välittävän suomalaisen kannattaa aina puuttua huonoon kirjalliseen ilmaisuun.

Vierailija
10/30 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on dumble

Vierailija
11/30 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on nykyään valitettavasti lisääntyvä määrä sinun kaltaisiasi ihmisiä, jotka häpeilemättä raiskaavat äidinkieltämme ja pitävät sitä täysin hyväksyttävänä asiana. Kielen rappio on kansakunnan tuhon alku. Jokaisen isänmaastaan ja omirn vanhempiensa ja esi-isiensä uhrauksista välittävän suomalaisen kannattaa aina puuttua huonoon kirjalliseen ilmaisuun.

Et ole asian kanssa oikeassa koska dumble ei ole suomenkielinen sana vaan lainasana, joten sen käyttö on sitä miten se parhaiten suomalaisen kielenkantoihin osuu. Kirjotusvirheillekkin on olemassa syy.

Vierailija
12/30 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja tunnettakoon tästä lähtien nimellä DUMBle.

Miten vaikeaa voi olla kirjoittaa oikein sanoja tai tuotenimiä, kun oikeinkirjoituksen voi tarkistaa kahdessa sekunnissa jos oikeasti ei tiedä?

Vierailija
13/30 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten vaikeaa voi olla kirjoittaa oikein sanoja tai tuotenimiä, kun oikeinkirjoituksen voi tarkistaa kahdessa sekunnissa jos oikeasti ei tiedä?

Minulle se tuote on aina ollut dumble. Olkootkin että minulla saattoi olla lapsena alunperin lukihäiriötä kun sanan niin opettelin. Miksi te näyttelette niinku ette ymmärtäisi vaikka varsin hyvin tiedätte sen tuotteen nimen joka on kirjoitettu mielestänne väärin.

Vierailija
14/30 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole asian kanssa oikeassa koska dumble ei ole suomenkielinen sana vaan lainasana, joten sen käyttö on sitä miten se parhaiten suomalaisen kielenkantoihin osuu. Kirjotusvirheillekkin on olemassa syy.

Älä saivartele, asia on täysin verrattavissa siihen kuinka monet kirjoittavat häpeilemättä esim. yhdyssanat erikseen. Aloituksessa on myös kielioppivirheitä.

Vierailija
15/30 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele asiaa vielä tällä tavoin. Ajattele että ranskalainen joka olisi opetellut suomen ja näkisi hankalan sanan yhdistäisi siihen kaksi ranskalaiselle kielelle sopivaa sanaa 'dumb' ja 'le' varsinkin le on usein ranskassa käytetty adjutantti.

Vierailija
16/30 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaaälyinen DUMBle-kuluttaja, ihan hyvä, että maksaa paljon, ei juntit niitä ansaitse

Vierailija
17/30 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle se tuote on aina ollut dumble. Olkootkin että minulla saattoi olla lapsena alunperin lukihäiriötä kun sanan niin opettelin. Miksi te näyttelette niinku ette ymmärtäisi vaikka varsin hyvin tiedätte sen tuotteen nimen joka on kirjoitettu mielestänne väärin.

Sinulta menee nyt pointti ohi korkealta ja kovaa.

Vierailija
18/30 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä saivartele, asia on täysin verrattavissa siihen kuinka monet kirjoittavat häpeilemättä esim. yhdyssanat erikseen. Aloituksessa on myös kielioppivirheitä.

Terve tuloa kirjoitettiin aiemmin erikseen ennenku alistajat tulivat suomeen ja määrittelivät että se muka kirjoitettaisiin yhteen. Samoin oli muidenkin sanojen kanssa. Kyllä minäkin toki teen virheitä joskus. Mutta tarkoitus on pitää yllä vanhempaa suomenkieltä.

Vierailija
19/30 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumalauta mikä pässi. 

Vierailija
20/30 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä v!ttu on Dumble?

Myös Banda hyvää! Jeejee, kohta joulu! Suklaatia 👍👴🏻