Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on oikea tapa levittää Joe Blascon meikkivoidetta?

Vierailija
23.03.2012 |

Tuputella meikkisienellä? Ei tuu siltikään kovin tasaista jälkeä.:(

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten hyvä/laadukas meikkisieni.

Muuten et saa millään kaunista jälkeä.

Jos ihosi on huono, niin Diorin Forever on armeliaampi meikkivoide. Levitetään puhtain sormin. Mutta yhtä peittävä kuin Blasco.

Vierailija
2/20 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luonnolliselta millään tavalla laitettuna. Käytin itse Blascoa vuoden ajan, kunnes kyllästyin siihen vahanaamio ilmeeseen.

Heitä Blascot roskiin ja hanki tilalle mineraalimeikkejä (aitoja, ei Lorealin tai Isadoran tms).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuputella meikkisienellä? Ei tuu siltikään kovin tasaista jälkeä.:(

sillä se jättää viiruja. Olen nähnyt ammattilaisen tekevän tuputtelemalla sen meikin, enkä ole itse onnistunut saamaan niin kaunista jälkeä vaikka blascoa olen käyttänyt varmaan 10-15 vuotta. Vaatii siis harjoittelua.

Jotkut ammattilaiset sanoo, että siveltimellä tulee paras jälki. Minulle myyjä ei kuitenkaan sitä suositellut, koska se on vielä vaativampi kuin meikkisienen käyttö.

Vierailija
4/20 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika leveä ja jäykkä. Sillä kun sipaisee purkista vähän, niin saa tosi ohuen kerroksen levitettyä.

Vierailija
5/20 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei nuo mineraalimeikit peitä väriviallista ihoa. Pelkät peiteaineet eivät myöskään toimi.

Vierailija
6/20 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luonnolliselta millään tavalla laitettuna. Käytin itse Blascoa vuoden ajan, kunnes kyllästyin siihen vahanaamio ilmeeseen.

Heitä Blascot roskiin ja hanki tilalle mineraalimeikkejä (aitoja, ei Lorealin tai Isadoran tms).

ihminen sanonut, että ihoni on täydellinen. Ei todellakaan ole, mutta ilmeisesti blasco saa aikaan niin tasaisen jäljen. Samat ihmiset nimittäin ovat hämmästelleet, kun ovat nähneet ihoni saunan raikkaana.

Vierailija
7/20 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan Blascolla aina täydellisen luonnollisen ihon. Laitattekohan sitä liikaa tai onko väri väärä? Itse tuputtelen ja vetelen sienellä, kosteusvoide tietty alla. Laitan arkena vain joihinkin kohtiin, mitään näkyviä rajoja ei tule.

Vierailija
8/20 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika leveä ja jäykkä. Sillä kun sipaisee purkista vähän, niin saa tosi ohuen kerroksen levitettyä.

Vierailija
9/20 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos iho alla on tasainen ja hyvin kosteutettu. Mä laitan sen Blascon aina iholle joka on vielä vähän kosteusvoiteesta nahkea. Ihan ohuesti levitän vaahtomuovisella meikkisienellä iholle. Minä käytän sitä vain punoittavalla alueella eli nenällä ja poskilla, muun alueen jätän meikittä. Tulos on tosiaan niin luonnollinen ettei meikin ja meikittömän eroa näe lainkaan edes päivänvalossa. Tasoitan ne reunat sienellä ihan ohuiksi ja paksumpi kerros on vain siinä missä peittoa tarvitaan.

Mineraalimeikit ei myös kaikilla toimi ollenkaan. Itse olen kokeillut monia netistä tilattavia merkkejä koska tykkäisin luonnollisuuden ideasta, mtuta minusta, jolla on kuiva ja jo jonkin verran ryppyinen iho, ne tuppaavat tekemään vanhemman näköisen kuten kaikki puuterimaiset tuotteet.

Vierailija
10/20 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman siveltimeni merkkiä en tiedä, olen saanut sen ystävältäni enkä löytänyt mistään merkkiä. Mutta on aika paljon samantyylinen kuin tämä:

http://sokos.s-verkkokauppa.fi/webapp/wcs/stores/servlet/Tuote2/cailap-…

Vierailija
11/20 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimenomaan epätasaiselle iholle?

Vierailija
12/20 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan kynnellä pienen nokareen voidetta kädelle ja töpöttelen luonnonkumimeikkisientä siihen. Sieni pitää leikata aina kun se alkaa olla liian käytetyn näköinen ja ottaa uusi kun alkaaolla liian pieni. Levitän vetelemällä lyhyin vedoin ja tpöttelemällä myös. Ja mahdollisimmannohut kerros, reunoilta häivyttäen.

Vierailija
13/20 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko blasco nimenomaan epätasaiselle iholle?

lähinnä erittäin peittävä meikkipohja, eli varsinkin värivirheet kuten sinitummat silmänaluset, pahat punoitukset, pigmenttiläiskät, sillä saa piiloon. Sen sijaan pinnan epätasaisuuksia kuten arpia tai kuivuushilseilyä ei erityisen hyvin peitä, joskaan nyt ei erityisen huoltakaan epätasaisella ihollakaan näytä.

Noihin ongelmiin taas on omia tuotteitaan. Jos on kuiva iho kannattaa kuoria hyvin, esim. Body Shopin C-vitamiinikuuri jossa on microdermabrasion kuorinta, C-vitamiiniampullit ja seerumi 15 pv kuurina auttaa melko varmasti kuivuushilseilyyn. Jos taas on kuopalla olevia arpia (minulla on vesirokkoarpia tuollaisia) tai syviä uurteina niin Tri-Aktilinen Deep Wrinkle Filler on silikonituote jolla ne voi ensin paklata tasaiseksi ja siihen sitten päälle meikkipohja niin taas on sileä iho.

Vierailija
14/20 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrä, että Joe Blascoa käytettäessä, sen ihon todellakin pitää olla kosteutettu HYVIN.

Ja mielellään säännöllinen kuorinta kerran, pari viikossa. Ja lisäksi meikinpuhdistusaineet pitää olla tavallistä voimakkaampia, jotta vie kaikki meikinrippeet pois! Ei kerrytä sitten niitä mustapäitä.

Joe Blasco on mun iholle ainoa oikea tuote: minulla on tummat silmänaluset, epätasainen ihonväri, punakka ihon väri. Joe Blasco on oikeasti ainoa millä saan ihoni näyttämään siistiltä ja raikkalta, luonnollisen tasaiselta.

Mutta levitän Joe Blascon kostealle iholle, ja puhtain sormin käsin, ei mitään meikkisieniä tarvita! Ja siis ei sivellä, vaan töpötötellään iholle ohuesti.

Vierailija
15/20 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonon ihon peittovoidehan se on.

Vierailija
16/20 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonon ihon peittovoidehan se on.

se on, mutta se huono iho on jollain ihan luonnostaan eikä sille voi esim. hoidolla mitään. Minä käytän Blascoa, koska on perinnöllisesti erittäin tummat silmänaluset (niin ohut iho että siniset verisuonet kuultaa läpi silmänalusalueelta) sekä paha rosacea-punoitus. Joo, toki totta, ihoni ON huono ja peitän sitä meikillä näyttääkseni edes terveeltä, mutta vaihtoehtoja ei oikein ole kun kyseessä on vaivat jotka eivät hoidoilla parane.

Vierailija
17/20 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö tuo ysärikasvonaamio on suosittua? Huonon ihon peittovoidehan se on.

ja sehän ei niistä huonoja tee, päinvastoin. Klassikoksi tulo vaatii laatua.

Kasari- ja ysäri-juttujen heitto alka olla myös jo vanhanaikaista. Kun aikaa kuluu vielä vähän, noidenkin vuosikymmenien arvo kasvaa kuten on tapahtunut 70-, 60- j 50-luvuille jo nyt.

Vierailija
18/20 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blascon meikkivoiteen saat tasaisesti ns. lämmittämällä. Ota pieni tippa meikkivoidetta metallispaattelilla tai vaikka leipäveitsellä kämmenselkään. "Veivaa" tuotetta hetki, niin huomaat, että liike meikkivoiteessa saa aikaan notkistumisen ja näin voit käyttää ohuempana levittyvämpää tuotetta. Itse joskus käytän kosteusvoiteen kanssa meikkivoidetta niin, että sekoitan ne keskenään hyvin (sekoittuvat hyvin) veivaamalla spaattelilla. Joe Blasco on veden pitävä meikkivoide eikä sekoitu veteen joten rasvoihin kylläkin. Tsemppiä vain käyttämään Joe Blascoa. Erittäin hyvä tuote ja kestää pitkään. Litrahinta korkea, mutta tuotteen riittoisuus alentaa hintaa suhteessa muihin nopeasti kuluviin edullisempiin tuotteisiin.

Vierailija
19/20 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

levitetään luonnonkumisienellä

harmi vaan että se murustuu hirveesti

Vierailija
20/20 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman siveltimeni merkkiä en tiedä, olen saanut sen ystävältäni enkä löytänyt mistään merkkiä. Mutta on aika paljon samantyylinen kuin tämä:

<a href="http://sokos.s-verkkokauppa.fi/webapp/wcs/stores/servlet/Tuote2/cailap-…" alt="http://sokos.s-verkkokauppa.fi/webapp/wcs/stores/servlet/Tuote2/cailap-…">http://sokos.s-verkkokauppa.fi/webapp/wcs/stores/servlet/Tuote2/cailap-…;

Kiitos vinkistä!