Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Säälin naisia, jotka saavat nykyäitien pojat miehikseen.

Vierailija
15.03.2012 |

säälin ja säälin. Onneksi minulla ei ole tytärtä, jonka kärsimystä huonon miehen kanssa parisuhteessa joutuisin vierestä seuraamaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö armeija enää toiminut?

Vierailija
2/5 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyäänhän pojat oppii just tasa-arvoa ja osallistuu kotitöihin ym mikä helpottaa naisten elämää :) älä suotta sääli, näe hyvätkin puolet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja saaneet paljon järkevämmän kasvatuksen kun on opetettu tasa-arvoa, eikä jotain nuotion sytyttämistä ja halonhakkuuta.

Vierailija
4/5 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

säälin ja säälin. Onneksi minulla ei ole tytärtä, jonka kärsimystä huonon miehen kanssa parisuhteessa joutuisin vierestä seuraamaan.

Enemmän mua säälittää omat poikani, jotka saa näitä nykynaisten " minulla on vain ja ainoastaan oikeuksia joita ei poljeta"-kasvatuksen saaneita tyttäriä puolisoikseen. Ihan kamalia justiinoita näkee päiväkodeissa koko ajan.

Ja mä olen itsekin mitä suurimmassa määrin naisasianainen, mutta nää mammat, jotka määräilee kaikesta perheessä ja kieltää mieheltään asioita ja sulkee anopin perheen ulkopuolelle... hyi saatana.

Meillä muuten tänään meni tokaluokkalainen poika koulusta kotiin, auttamaan mummia siivoamisessa. Muutenkin pojat tekee kotitöitä, ja jatkossa vielä enemmänkin. Tykkäävät leipomisesta kovasti ja tänäänkin yksi itki kun ei ehtinyt mattoja kerimään lattioilta ennen veljeään.

Vierailija
5/5 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojat! Nykyään tytöt ovat hirveän raisuja ja hirveitä jäkättämään.