Olen kärsinyt kusen hajuisesta vessasta jo lähes 10 vuotta
Nyt jostain ihmeen syystä hoksasin ostaa Kloritea ja kappas, haju on poissa! Voi tätä ilon päivää :) Perheessä siis kaks poikaa ja mies ja molemmissa vessoissa aina haisee pissa vaikka kuinka oon jynssännyt. Onpas ihanaa ainetta!!
Kommentit (10)
Mä oon jotenkin ollut han pimennossa noista puhdistusaineista ja lähinnä mäntysuopaa ja tolua käyttänyt.. ah voin vaan kuvitella mikä lemu teidän vessoissa olisi ilman noita tököttejä :)
olisiko teineistä joku seisaallaan lorottaja, mutta kun käyttäjiä on paljon, ei ihan mäntysuovat riitä vessoihin ja kylpyhuoneisiin. Käytä muuten lavuaarin ja pöntön ympäryksen ym. ahtaiden kolojen hinkkaamiseen vanhaa tiskiharjaa! T: 8 miehen talo
Siinä on syynsä mikse kloriittia suositella posliinipinnoille...
Meillä oli edellinen asukas pessyt innoissansa kloriitilla sillä seurauksella että posliinin pinnoite lähti. Ja sittenkös vasta haju tarttuu!!!
varmaan aika jo vaihtaa koko pönttö. Sitä mieltä olen minä.
joskus sain kylpyammeen puhki vimillä mut siinähän on niit hankausaineita mukana.. kloritepullon kyljessä on kyl lavuaarien kuvaa sun muuta että luulis olevan ihan kestäviä..
Meilläpä haisee hormonikusi vessassa! :D En pese pois. Hyvä haju se on. Te olette vain epäekologisia ja vieraantuneita luonnosta, kun pelkäätte kusen hajua. Toinen hyvä on hiki. Pitää säästää vettä, luonto kiittää.
Hankausjauhetta sinne sen sijaan ei pidä mennä hinkkaamaan. Eikä terävsillaa. Eikä PataPataa. Äly hoi.
Hankausjauhetta sinne sen sijaan ei pidä mennä hinkkaamaan. Eikä terävsillaa. Eikä PataPataa. Äly hoi.
itsellesi, kuka tässä EMALIpinnasta puhui?
Kyllä se kloriitti vaan ajan myötä tuhoaa sen pinnan. Ihan rauhassa koittamaan vaan :)
Kloriittipohjainen sekin, mutta tehokkaampi pöntölle. Ja suihkutettava CillitBang, violetti sumutepullo. Nimin. 8 miestä ja poikaa talossa.