Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyyh. Vihaan tätä pahoinvointia :(

Vierailija
23.03.2012 |

Luulin, että pahin meni ohi jo, mutta eilinen oli ihan kamala eikä tämäkään päivä hyvältä vaikuta :( ei sentään tarvitse enää koko ajan oksentaa, mutta ei tämä jatkuva kuvotuskaan kivaa ole ja koko ajan saa olla puputtamassa jotain kaapista... En jaksa, tekis mieli itkeä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä helpottaa, vaikkei nyt siltä tunnukaan! Itse voinut pahoin ensimmäisestä 16 viikkoa,kahdesta seuraavasta yli 20 viikkoa ja tästä neljännestä 15-16 viikkoa. Eli kaikissa raskauksissa olen yökkinyt aika pitkään, silti jää vielä sitä nautittavampaakin osuutta vauvan potkuineen. Voimia ja kärsivällisyyttä! Jaksat kyllä!

Vierailija
2/5 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä helpottaa, vaikkei nyt siltä tunnukaan! Itse voinut pahoin ensimmäisestä 16 viikkoa,kahdesta seuraavasta yli 20 viikkoa ja tästä neljännestä 15-16 viikkoa. Eli kaikissa raskauksissa olen yökkinyt aika pitkään, silti jää vielä sitä nautittavampaakin osuutta vauvan potkuineen. Voimia ja kärsivällisyyttä! Jaksat kyllä!

Alun pahimpien pahoinvointien kourissa luotin siihen, että tämä loppuu kun ensimmäinen kolmannes päättyy. No, eipä loppunut vaikka onkin toki vähentynyt... Ehkä se tästä, joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

akupunktioon, auttaa oikeasti.

Vierailija
4/5 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muut joutuneet rajoittaa elämäänsä pahoinvoinnin aikana.

Onneksi on oma auto millä pääsee töihin (miltä nyt oon saikulla tän ykäämisen takia) Ei puhettakaan et pystyisin/kehtaisin mennä bussilla muiden ihmisten joukossa samalla ykien.

On tää kyllä väsyttävää, mut ei kait yleensä koko raskautta kestävää.

Vierailija
5/5 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se sikiö ole vähän niinkuin kasvain. Voiko ihmisen keho tunnistaa eroa. Se tietää vain että vatsan seudulla kasvaa jotain ylimääräistä joka ryöstää ravinteita.