Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnetko henk.koht. ketään, joka tienaa yli 100.000 e / vuosi?

Vierailija
22.03.2012 |

Minä en, itse en pääse edes puoleen tuosta vuosiansiosta.

T. akateeminen köyhä?

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellyttävää... vaikuttaa siltä, että suurin osa tänne kirjoittaneista on naisia, joiden mies tienaa yli 100t. Mitä te naiset sitten teette? Miten teistä ei löydy yhtään kohtuullisesti tienaavaa?:D Hoidatteko te lapsia kotona 18-vuotiaaksi ja pyydätte mieheltä rahaa kampaamolla käyntiin tms.?

että tunnetko henk.koht ketään joka sen yli 100000 tienaa. En minä ainakaan kysele keneltäkään mitä kukin tienaa, mutta oman mieheni tulot kyllä tiedän. Että ehkäpä siksi tämä vaimo-osasto on tässä yliedustettuna.

Vierailija
62/91 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tukun muitakin ja kaikki ollaan akateemisesti kouluttautuneita.

Jos menee pienipalkkaiseen hommaan ja vielä itse hyväksyy pienen palkkansa, siitä saa syyttää vaan itseään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni;) Tosin ihan niukin naukin, viime vuonna 103.000 euroa. Juristi, työkokemusta 12 vuotta, yksityisellä sektorilla.

Vierailija
64/91 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä uskoisin olevan useampiakin jotka tienaat tuon, mutta varmana en tiedä, eikä oikein kiinnostakkaan.

Vierailija
65/91 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi et ole minun vaimo, itse en katsoisi peukalon pyörittäjiä ollenkaan, tai saisi ainakin omilla rahoillaan pyöritellä vaikka varpaitakin!!!

Ihan sama tienaisinko miljoonan tai 10 euroa niin omillaan pitää tulla toimeen :) En ole ainakaan kuullut että olisin puolisolleni elatus velvollinen. Toivottavasti on edes avioehto, että pysyy jalat maassa.

En tee oikeastaan yhtään mitään...Pyörittelen koko päivän hyvin hoidettuja peukaloitani ja katselen lasteni iloista (mutta maltillista) kirmailua puutarhassamme.

Vierailija
66/91 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varmasti juuri sitä älyllistä toimintaa, johon ei pikku kotirouva sitten kai pysty. Lause ainakin oli kiinnostavasti muotoiltu. ;D

merkkikosmetiikasta saa aikaan älyllisen keskustelun transsun kuin transsun kanssa. te sivistymättömät moukat!

Vierailija
67/91 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi et ole minun vaimo, itse en katsoisi peukalon pyörittäjiä ollenkaan, tai saisi ainakin omilla rahoillaan pyöritellä vaikka varpaitakin!!!

Ihan sama tienaisinko miljoonan tai 10 euroa niin omillaan pitää tulla toimeen :) En ole ainakaan kuullut että olisin puolisolleni elatus velvollinen. Toivottavasti on edes avioehto, että pysyy jalat maassa.

Miehelläni tulee olla sarkasmintajua.

Vierailija
68/91 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaan voi käsittää, että miten kenenkään työpanos voisi olla niin merkittävä, että mistään pitäisi maksaa noin paljon - etenkään jos se työ ei ole jotenkin yleisen hyvän eteen.

Raha-asiat ovat siitä mukavia, että ne on helppo laskea.

Jos joku saa aikaan miljoonahyödyn firmalle, niin kai siitä nyt sata tonttua voi asianomaisellekin maksaa?

Vierailija
69/91 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ainakaan kuullut että olisin puolisolleni elatus velvollinen.

Suomen avioliittolain mukaan näin on...

Vierailija
70/91 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tulot jo vähän tippunu. mut oma yritys sil on.

Vierailija
71/91 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autovuokraamon omistaja.

Vierailija
72/91 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän mun pomo tienaa, ja iskä ehkä, ainakin hän on lähellä...

Mun mies ei ainakaan ansaitse tuota ja mäkin jään 60 t, joten teidän miehet saa sit olla solidaarisia meitä köyhälistön edustajia kohtaan :)

Vierailija
73/91 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 8000 euroa kuussa. Käytännössä siihen pääsee menestyvä yrittäjä/osakas, korkeahkoissa johtotehtävissä oleva, huippuasiantuntija (erikoislääkärit, juristit, t&k-huiput...) tai muuten firmalle korvaamaton tyyppi, joka osaa hinnoitella itsenä. Julkisella puolella varmaan vain johtajat.

Vierailija
74/91 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen monia, jotka tienaavat yli 100 000€/vuosi. Itse en tienaa lähellekkään niin paljon. Kaikki ovat opiskelleet kauan ja painavat 60-65h/vko töitä. Ovat mielestäni rahansa ansainneet.

Vierailija
75/91 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat esimerkiksi omistavat oman omaisuutensa, siihen ei toisella ole mitään sanomista tai puuttumista. Myös verotus on erikseen.

Vierailija
76/91 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat esimerkiksi omistavat oman omaisuutensa, siihen ei toisella ole mitään sanomista tai puuttumista. Myös verotus on erikseen.

Vierailija
77/91 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ja sitten mun mies myös tienaa ton verran. Ollaan duunareita, mutta spesialisteja omalla alalla ja tätä osaamista ei ole kuin muutamalla EU:ssa ja ehkä JEnkkilässä.

Vierailija
78/91 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen akateeminen köyhä myös, teen vaativaa ja rankkaa työtä, mutta koska olen asiantuntijatasolla (enkä pk-seudulla) niin siitä ei makseta juuri mitään. Johtoportaassa sitten taas maksetaan, eikä minusta aina edes vastuunkannosta vaan siitä että on hyvä tyyppi, tuntee jonkun, tai imago on eduksi firmalle.

Oma isäni ei ole varmaan käynyt kansakoulun lisäksi mitään muuta ja silti tienasi koko elämänsä paljon enemmän kuin oma lapsensa joka on suorittanut yliopiston. Enkä ole mikään "folkloristi-humanisti" vaan ihan ns. kovan puolen koulutuksen KTM. Ja silti rupupalkkainen.

Nykyään koulutus ei takaa enää hyvää palkkaa, koska koko yhteiskunta on muuttunut ja polarisoitunut.

Oletteko muuten huomanneet että suomalaisten keskipalkkaa vääristää todella paljon ne muutamat miljoonatuloiset huiput? Keskipalkka näyttää todella erilaiselta kuin mediaanipalkka. Se mediaani on se totuus työmarkkinoiden palkkatasosta, eikä se keskipalkka.

Vierailija
79/91 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin. viime vuosi 141000. nyt verottaja vei esim. tässä kuussa yli puolet vähennyksinä ja veroina. ja mitä saatiin niillä verorahoilla itse, ei esimerkiksi sitä mitä olisi tässä kuussa ollut tarve. Mies kävi hammaslääkärissä, joka totesi hampaan olevan niin haljennut että tarvitsisi kruunun. MUTTA ei ne kunnallisella puolella niitä laita. eli yksityiseen maksamaan ja paljon. mun mielestä verot alas ja maksetaan sitten jokainen itse kulumme. eikä enää mitää solidaarisuusveroja, kiitos.

Vierailija
80/91 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma että täällä ne kaikkien rikkaiden akat roikkuu :D