Tunnetko henk.koht. ketään, joka tienaa yli 100.000 e / vuosi?
Minä en, itse en pääse edes puoleen tuosta vuosiansiosta.
T. akateeminen köyhä?
Kommentit (91)
Tuota siis voiko miehen kiinnostus säilyä naista kohtaan, joka hoitaa vuosia lapsia kotona ja tekee vain kotitöitä eikä käy missään?
Kenen kanssa mies käy älykkäitä keskusteluja tai käy ulkona syömässä?
En vaan ymmärrä, miten kukaan jaksaa tuollaista elämää elellä....
tienaa yli 100000 palkkana ja sit osingot päälle n. 50000-80000€. Ja tunnen vaikka kuinka monia muita, joiden tulot ovat noin samanlaiset tai paljonkin suuremmat.
Omat tuloni olivat viime verotuksessa vaivoin n. 25 000€ - ja olen aivan kiistatta tuttavapiirimme pienituloisin ( esim. tienaan paljon vähemmän, kuin mitä ovat olleet kahden naisystäväni keskitulot, vaikka he olivat/ovat äitiyslomalla...).
täällä näkyy siis palstailevan lähes koko suomen yritysmaailman johtoportaan vaimot tai muut raharikkaat. Varmaan 2/3 vastaajista todennut;kyllä, mieheni. Joopajoo...
Joo äläpä muuta sano, ite naureskelin aivan samaa. Pikkurouvia, kotirouvia:D:D:D:D
T. akateeminen köyhä?
Eli erikoislääkäreitä ollaan yo-sairaalassa ja sitten kaikenlaisia yksityispuolen juttuja. Viimeissä verotiedoissa oli palkkana 149 000€/vuosi ja tätä tasoa ollut parivuotta. Olen 34v. Olemme mieheni kanssa maksaneet kohta asuntolainan pois ja lisäksi on 2 sijoitusasuntoa. Rahaa käytetään myös nautintoon eli matkoihin, ulkona syömiseen merkkivaate ja -kosmetiikkaan.
T. akateeminen köyhä?
Eli erikoislääkäreitä ollaan yo-sairaalassa ja sitten kaikenlaisia yksityispuolen juttuja. Viimeissä verotiedoissa oli palkkana 149 000€/vuosi ja tätä tasoa ollut parivuotta. Olen 34v. Olemme mieheni kanssa maksaneet kohta asuntolainan pois ja lisäksi on 2 sijoitusasuntoa. Rahaa käytetään myös nautintoon eli matkoihin, ulkona syömiseen merkkivaate ja -kosmetiikkaan.
Hänellä sattuu olemaan ammattitaito käytännönalalta, jonka hallitsee vain muutama tyyppi koko maailmassa. Töitä riittää ja palkka on hyvä. Toisaalta hän sitten on melkein aina reissussa. Oma koulutukseni on korkeampi, mutta alalta, jolla ei juurikaan ole töitä.
8.
täällä näkyy siis palstailevan lähes koko suomen yritysmaailman johtoportaan vaimot tai muut raharikkaat. Varmaan 2/3 vastaajista todennut;kyllä, mieheni. Joopajoo...
mieheni siis tienaa tuon, samoin hyvin iso osa naapurustomme miehistä, monet ystävieni miehistä jne.
Tarkemmin kun ajattelen, en kyllä varmaksi tiedä yhtään naista lähipiiristäni joka siis ihan ansiotuloilla tuon yli 10 000e tienaisi. Enkä nyt niin tarkkaan ole ihmisten palkkoja tutkinut, mutta aika monessa tehtävässä palkkahaarukan suurinpiirtein voi päätellä.
Niin, ja yksikään näiden tuntemieni miesten vaimoista ei kyllä ole kotirouva, itsekukin heistä tienaa ihan kohtalaisesti hekin.
Ja ainakaan oma mieheni ei ole mikään yritysmaailman johtaja, vaan ihan tavallisen tylsä lentäjä.
T. akateeminen köyhä?
tytölle tuli opintotukipäätös ja siinä oli eväämisen syynä juuri tuo. tyttö oli juuri ehtinyt muuttaa luokseni, eikä hakuhetkellä ollut muuttoilmoitus vielä mennyt perille, joten siksi. uudella hakemuksella opintotuki tuli kevyesti. hän asuu luonani, joka tienaan noin kymppitonnin vuodessa. =D
Frendien Joey oli "processor" :D
T. akateeminen köyhä?
Ainakin oma mieheni joutuu käymään päivittäin niin älykkäitä keskusteluja naisten kanssa, että nauttii saadessaan nollata aivonsa minun kanssani..:-)
Toisaalta minun aivotoimintanikaan tuskin riittäisi enää näiltä yövalvomisilta/imetystuokioilta kovin intellektuelliin ajatusten vaihtoon...
Tuota siis voiko miehen kiinnostus säilyä naista kohtaan, joka hoitaa vuosia lapsia kotona ja tekee vain kotitöitä eikä käy missään?
kun he tulevat töistä kotiin tai ettei heitä kiinnostaisi kotielämä? Tai että enemmän tienaava olisi jotenkin älykkäämpi ja henkevämpi? Tai ettei mies haluaisi oman vaimonsa kanssa ulos syömään?
Minä en aina ymmärrä, kuinka joku jaksaa herätä jok'ikinen aamu kuudelta ja lähteä ajamaan töihin. Ja tämä vielä jossain kaukana kotoa...
8.
Tosin enpä minäkään tuohon joukkoon kuulu :), omat vuosiansiot vähän alle 50 000 e vuodessa. Miehen just nippa nappa alle 100 tuhatta.
Mutta siis tunnen joo ihmisiä, jotka tienaavat yli tuon.
on varmasti juuri sitä älyllistä toimintaa, johon ei pikku kotirouva sitten kai pysty. Lause ainakin oli kiinnostavasti muotoiltu. ;D
on varmasti juuri sitä älyllistä toimintaa, johon ei pikku kotirouva sitten kai pysty. Lause ainakin oli kiinnostavasti muotoiltu. ;D
Kyllä. Ihan vain miehen accessoirena tässä ollaan.
En tee oikeastaan yhtään mitään...Pyörittelen koko päivän hyvin hoidettuja peukaloitani ja katselen lasteni iloista (mutta maltillista) kirmailua puutarhassamme.
Hellyttävää... vaikuttaa siltä, että suurin osa tänne kirjoittaneista on naisia, joiden mies tienaa yli 100t. Mitä te naiset sitten teette? Miten teistä ei löydy yhtään kohtuullisesti tienaavaa?:D Hoidatteko te lapsia kotona 18-vuotiaaksi ja pyydätte mieheltä rahaa kampaamolla käyntiin tms.?
Ihana viesti, sait minut hymyilemään :D
Kiva kun jotkut osaavat vastata noille katkerille ******lle nasevasti.
yhden amispohjalta menestyvän yrityksen perustaneen ja sittemmin myyneen, muutamia johtajasmiehiä ja -naisia, yksi kiinteistönvälittäjä jne.
tienaa yli 100000 palkkana ja sit osingot päälle n. 50000-80000€. Ja tunnen vaikka kuinka monia muita, joiden tulot ovat noin samanlaiset tai paljonkin suuremmat.
Omat tuloni olivat viime verotuksessa vaivoin n. 25 000€ - ja olen aivan kiistatta tuttavapiirimme pienituloisin ( esim. tienaan paljon vähemmän, kuin mitä ovat olleet kahden naisystäväni keskitulot, vaikka he olivat/ovat äitiyslomalla...).