Miksi laihdutat? Kerro totuus, perimmäinen syy!
Kommentit (21)
laihduttaa nyt kun selviää vielä muutaman kilon pudotuksella eikä antaa painon nousta ja nousta. Syyt: Vaatteet ei istu, maha näyttää hirveältä röllykältä ja tuntuu myös!
Inhottavaa pientä löllöä kertynyt, se pitää saada kiinteäksi. Hyvä kunto on kans aika jees motivaattori.
En koe itseäni kauniiksi, viehättäväksi tässä painossa. Peilistä näen hoikan minän, joka on outoa. Näyteikkunoissa ja valokuvissa näen oikean kokoni. En ymmärrä mistä tämä vääristymä. Olen ollut -20kg hoikempi kuin nyt, en ollut silloikaan tyytyväinen. Enkä ymmärrä miksi annoin itseni lihoa takaisin.
päästäkseni eroon kivusta, saadakseni lisää elinvuosia, välttääkseni diabeteksen jos se enää onnistuu. Päästäkseni eroon verenpainelääkkeestä. Lisäksi haluan olla kauniimpi. Kauneus on viimeinen syy.
95,5kg
väsyttää. En ole ulkonäkööni tyytyväinen. Nyt elämässäni on enemmän aikaa itselleni.
olen ollut tosi laiha muutama vuosi sitten, ja nyt lihonut muutaman kilon. painoindeksini on 22, eli normaali, olen vain vähän pyöreä mutta siis, KAIKKI läheiseni, esim. siskot,serkut,äiti,tädit perheessäni, ovat laihoja, ja erittäin kauniita. olen itsekkin ihan nätti mielestäni, mutten ole enää tyytyväinen kroppaani sillä perheeni katsoo sitä aina ihmeellisesti.. tiedän ettei kaikki ole laihoja, mutta on vaikea olla ainut porukastamme joka ei ole sen kokoinen kun muut. he lainalevat vaatteitaan toisilleen,upeita mekkoja kokoa xs/s. mulle menee M. muutaman kilon jos nipistäisin tuntuisi että saisin itseni takaisin!
Maha on kauhea rasvalöllö ja haluan siitä eroon, haluan olla laiha, koska silloin olen kauniimpi ja vaatteet näyttää paremmalta päällä. Siinä karu totuus.
Se tuntuu ällölle, näyttää ällölle. Siihen sattuu, housujen kanssa on vaikeaa yms.
pitkä masennuskausi toi reippaan ylipainon. En tunne oloani mitenkään mukavaksi, olen uusinut vaatekaappini enkä tunnista itseäni peilistä.
Olen hoikkana hyvännäköinen, lihavana olen kuin keski-ikäinen sekakäyttäjä. Kyllä, haluan näyttää paremmalta, olen vasta nuori nainen.
olla lihava. Hoikempana kaikki on helpompaa, mm liikkuminen.
Juuri nyt laihdutan siksi, kun olen sen homman kaksi ja puoli vuotta sitten aloittanut ja jatkan siihen asti kun olen tyytyväinen. Tällä hetkellä kiloja on ~85 ja tavoite on kesäkuuhun mennessä noin 80kg, sitten on kesätauon aika.
Hän on urheilullinen ja hoikka. Minäkin olin ennen miestä ja lapsia 15 vuotta sitten.
en olekaan ainoa joka laihduttaa ihastuksen vuoksi. :) Olen naimisissa, mutta ihastunut toiseen mieheen. Haluan näyttää hyvältä ja nuorelta.
Minulle läski pakkaa poskiin ja vatsaan, joten lopputuloksena on karsea omppu. Tosin nyt vanhemmiten kasvot eivät pyöristy ihan niin paljoa kuin nuorena, mistä olen tosi iloinen. Varsinaista ylipainoa ei ole kuin parin kilon verran, mutta laihdutettavaa normaaliin painooni sellaiset 13-15 kiloa.
tunnen itseni löllöksi itseäni 6 vuotta nuoremman, ja eriitäin timmin miehen kanssa. Kun en ole tyytyväinen ulkomuotooni, olen varovaisempi esim sängyssä ja ajattelen miehelle avautuvia kuvakulmia liikaa. Olin pari vuotta sitten 5kg laihempi, enkä kyllä lihava ole nytkään, todellakaan (170/59, ei lihaksia). Silti sitä aina muistaa, millainen ennen oli ja haluaisi palata siihen. Silloin en arastellut itseäni alasti, päinvastoin, suorastaan esittelin(miehelle)itseäni. Niin, säälittävää, mutta haluan olla mahdollisimman viehättävä tavanomaista komeamman mieheni silmissä, vaikka hän on minuun nytkin erittäin tyytyväinen.
joita minulla on paljon, mutta nyt liian pieniä. Olen siis ikuinen jojo. Kesäksi laihdutan ja talvella lihon.
laihduttaa koska en tuntenut oloani enään luontevaksi. Jotenkin se sisäinen minä ei mielestäni ole se jumalaton pullukka joka katsoi takaisin valokuvista, peilistä ja vaa'an numeroina.
On kiva näyttää paremmalta ja hyvä kunto on myös tärkeää.
pelottaa, että musta tulee yhtä lihava kuin tv:ssä näkee yli kaks sataa kiloisia :(. Pelkään sairastuvani sokeritautiin.
lisäksi en pidä ulkonäöstäni - lähinnä siis mahastani.
olen pitkä enkä halua näyttää amatsoonilta muiden hoikkien ystävieni (tai lyhyempien normaalivartaloisten) seurassa.
Oikeasti, pitkä ja hiukankin pullea näyttää heti valtavalta. Jos olisi sama bmi ja olisin 160-senttinen, en näyttäisi valtavalta jättiläiseltä.
Pitkällä ei ole muuta vaihtoehtoa kuin olla hoikka, jos haluaa näyttää hyvältä .
laihduttaa nyt kun selviää vielä muutaman kilon pudotuksella eikä antaa painon nousta ja nousta. Syyt: Vaatteet ei istu, maha näyttää hirveältä röllykältä ja tuntuu myös!