Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kaikki tumma suklaaa yhtä pahaa?

Vierailija
22.03.2012 |

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten maitosuklaassakin. 100% suklaa (siis pelkkää kaakaota, ei ollenkaan sokeria) on aika hyvää kun siihen tottuu.

Vierailija
2/32 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten maitosuklaassakin. 100% suklaa (siis pelkkää kaakaota, ei ollenkaan sokeria) on aika hyvää kun siihen tottuu.

Olen löytänyt 80% suklaata eikä se kyllä ole hyvää. Ei siihen makuun voi tottua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen.

Vierailija
4/32 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläpäin taitaa saada sitä 70 - 99 prosenttisena. Mutta on vaaleampi Lindt silti parempaa :)

Vierailija
5/32 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä fazerin taloussuklaa on parasta, ah! ei ole varmaan kovin tummaa mut eipähän oo ainakaan maitosuklaata :P

Vierailija
6/32 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin se toimii ja maistuu. Ja on hyvää.

Vierailija
7/32 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä fazerin taloussuklaa on parasta, ah! ei ole varmaan kovin tummaa mut eipähän oo ainakaan maitosuklaata :P

joo, tumma suklaa ja punaviini ovat terveellisiä. Mutta ne pitää hakea kävellen, eikä autolla :D

Oli erään fysioterapeutin ohje.

Vierailija
9/32 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

marketista vai kunnon suklaapuodista, jossa on laadukkaampaa suklaata. Noissa laadukkaammissa on ainakin erilaisia makusävyjä ja -ulottuvuuksia. Ei ne maitosuklaata tietenkään muistuta eikä makeus ole niiden juttu.

Kokeile esim. näitä suklaita:

http://www.chjoko.com/suklaalevyt

http://www.neuhaus.fi/index.php?category=8

Niitä on myös eri "vahvuisia".

Vierailija
10/32 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on, mutta mulle tulee siitä tosi paha olla vaikka ottaisin vain yhden palan. Joten ei ole mun suosikkini.

Vierailija
11/32 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma suklaa onkin vain vhh:ta noudattavillesilloin se toimii ja maistuu. Ja on hyvää.

T. Maitoallergikko

Vierailija
12/32 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma suklaa onkin vain vhh:ta noudattavillesilloin se toimii ja maistuu. Ja on hyvää.

T. Maitoallergikko

Kun on päässyt sokereista eroon, niin kaikki maistuu makeammalta. Niin silloin ihan tummakin suklaa maistuu paremmalta, eikä mitään kitkerää siinä maussa ole. Ja myös suklaan antioksidantit imeytyy kun on viljattomalla ruokavaliolla. Eli toimii ja maistuu.

Toki sitä muutkin saa syödä =) (ja tuosta puuttui sana "optimaalista" onkin ja vain sanojen välistä, anteeksi)

Ja maidotonta suklaata muuten on vaaleanakin :)En kyllä muista oliko se tehty jopa ihan kookosmaitoon, vai vaan soijaan :)

Vierailija
13/32 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää esim. kovasti kehutusta Lindtistä. Kokeilkaa Lidl:n suklaita, 81-prosenttinenkaan ei mitään kamalan kitkerää!

Vierailija
14/32 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on hyvää tummaksi suklaaksi. Olen pari kertaa kokeillut niitä 70+ prosentin suklaita ja gaaaaaaah. Kauheaa. En ymmärrä miten askeettinen on ruokavalio että sellainen voi maistua hyvältä.

Vierailija
15/32 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja maidotonta suklaata muuten on vaaleanakin :)En kyllä muista oliko se tehty jopa ihan kookosmaitoon, vai vaan soijaan :)

Täällä maalla nyt lähinnä on vain Fazerin suklaat ja that's it.

Vierailija
16/32 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerilla on tumma suklaa jossa on päärynää ja mantelia

se on hyvää tummaksi suklaaksi. Olen pari kertaa kokeillut niitä 70+ prosentin suklaita ja gaaaaaaah. Kauheaa. En ymmärrä miten askeettinen on ruokavalio että sellainen voi maistua hyvältä.

joka koostuu hyvistä, aidoista ja alkuperäisistä aineksista valmistetuista ruoista, ja tumma suklaa maistuu! Maistoin juuri päivänä muutamana tuliaisina tuotua Marabouta ja juurikin tuota Fazerin päärynä-Mantelia. Kyllä oli mautonta sokerihöttöä. :(

Niin ne makynystyrät tottuvat eri makuihin, kun niitä ei turruta.

t: ulkosuomalainen

Vierailija
17/32 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ne makynystyrät tottuvat eri makuihin, kun niitä ei turruta.

Kyllä niitä karmeita tosi tummia suklaita maistaneena pikemminkin tuntuu siltä, että niitä syövällä ovat makunystyrät turtuneet :DDD.

Vierailija
18/32 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoren ihmisen mielestä tumma suklaa, punaviini, vahva espresso-tyyppinen kahvi, tulinen intialainen ruoka ym. saattavat maistua pahoilta.

Näin nelikymppisenä ne maistuvat ihanilta!

n40

Vierailija
19/32 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä pystyn syömään tummaa suklaatakin aika paljon kerralla, mutta raja tuli vastaan Lidlin 81% suklaassa. Se oli oikeesti pahaa.

Paras taitaa olla Pirkan reilun kaupan tumma suklaa. Muutkin 70% on hyviä kyllä.

Vierailija
20/32 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tumma suklaa on suunnilleen yhtä pahaa. Sama vetinen sokerin maku, ja kaakao sivumakuna. Fazerin sininen taas ei koskaan petä. Tumma suklaa ei vain sula suuhun (sylkeen) yhtä hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi