Suviseuroissa on usein myrsky; pridessa ei koskaan. Jumalan tahto?
Kommentit (19)
Taivaalla salamoi, kun Jumala ottaa valokuvia ja tallentaa tiedostoihinsa kaikenlaista, mitkä käydään sitten taivaan porteilla läpi. Tiedoksi vain sinne suviseuroihin.
Ukkosen jyrinä tarkoittaa että taivaassa keilataan
Näin sen täytyy olla. Jeesus varmaan bailaisi Pridessä mielummin kuin katselisi hetkeäkään ulkokultaisia lestoja. Korkeintaan kävisi kaatamassa niiden pöydät, tai antennimaston :D
Syntisiä rangaistaan. Tietäisitpä miten syntinen meno Suviseuroissa on.
Vierailija kirjoitti:
Taivaalla salamoi, kun Jumala ottaa valokuvia ja tallentaa tiedostoihinsa kaikenlaista, mitkä käydään sitten taivaan porteilla läpi. Tiedoksi vain sinne suviseuroihin.
------
Tuliko nyt hyvä mieli?
Vierailija kirjoitti:
Ai ilmastonmuutos ja Afrikan muuttuminen elinkelvottomaksi onkin Jumalan rangaistus nekulien syntisestä menosta ?
Jumala antaa syntisille aikaa lisätä pahoja tekojaan kunnes tuomionpäivä tulee.
Olen tällä hetkellä Lontoossa ja myös täällä oli eilen Pride-paraati ja yksi kesän kauneimmista päivistä 🤔
Prideissä aina hyvä ilma.
Oliko se viime vuoden Suviseurat kun lessut tyhjentelivät kemiallisia vessojaan paikalliseen järveen?
No, kumpi noista menee taivaseen kun kuolee?
Vierailija kirjoitti:
Homous on s y n t i ä. Ainakin Raamatun mukaan. Itse pidän sitä vain mielisairautena.
Vierailija kirjoitti:
Eikös ne sateenkaaret ole yleensä taivaalla.
Siis pride ja suviseurat oli yhtä aikaa. Mikä kysymys tuo on.
Vai että miksei tuulenpuuska ole osunut kulkueeseen? No toivotaan, että joku vuosi osuu. Menkää jonnekin pellolle Pohjanmaalle.
Vierailija kirjoitti:
Hmm, se joka ei tuomitse, ei ylennä itseään, joka rakastaa lähimmäistään? Yksilötasolla löytyy molemmista porukoista samanlaisia, enemmistö on mitä on. Ja Suomessa mennään Manalaan tai Tuonelaan, ei taivaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homous on s y n t i ä. Ainakin Raamatun mukaan. Itse pidän sitä vain mielisairautena.
Homoutta ei lueta mielisairaudeksi. Olihan se rikos meilläkin aikoinaan ja joissain maissa edelleenkin. Mutta tieto ja sivistys eteneen pikku hiljaa kaikkialle ja ihminen kehittyy koko ajan tiedostavammaksi ja viisaammaksi perusasioissa. Jopa kirkkokin myöntää nykyään että maa on pallo eikä litteä eikä kaiken keskipiste :)
Vaarallisia nuo syöksyvirtaukset kun 2000-luvulla kuollut jo ainakin kolme ihmistä niiden takia.
Enhän minä jumaliin usko mutta thor ei siitä välitä kuka siihen uskoo tai ei. Uskovaisten kannalta aika ikäviä nuo säät. Voisivat olla vähemmän tuomitsevia niin saattaisivat saada jotain sympatiaa.
Sää - ei mikään kuvitteellinen taivashahmo