Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

myyjä eilen cittarin kodinkoneosastolla

Vierailija
22.03.2012 |

Mentiin ostamaan uutta silitysrautaa, ku olin sit mieleiseni valinnu, myyjä totes, että "Sä sait nyt silitysraudan, mentäskö kattoo miehelle telkkari.."

Onko siis oikeasti jotenkin vitsikästä, että nainen viettää vapaa-aikaansa silitysraudan kans ja mies telkkarin.... vai miten tuo piti tulkita..

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hai veli, miehän se tääl! Ai sinäkö se oot!!

kiiltävät on, hopiaiset! Osta pois!

Vierailija
22/28 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fortera HL 265/50 R 20

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fortera HL 265/50 R 20

Vierailija
24/28 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä meitä ostokykyisiä yksinhuoltajia on myös aika paljon. Telkkarit ja läppärit ostan ihan itse :).

Ja on noita ääliöitä vissiin autoalalla enemmänkin, korjaamoista on ikäviä kokemuksia, tyyliin "pikkurouva". Autokaupoille pyysin viimeksi exän mukaan, myyjä yritti ensin selittää hänelle, mutta onneksi ymmärsi kun ex ohjasi puhumaan mulle.

Niin ja hintaluokka mun autossa on eri kuin tuo max 8t.

terveisin tosikko

Vierailija
25/28 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä meitä ostokykyisiä yksinhuoltajia on myös aika paljon. Telkkarit ja läppärit ostan ihan itse :).

Ja on noita ääliöitä vissiin autoalalla enemmänkin, korjaamoista on ikäviä kokemuksia, tyyliin "pikkurouva". Autokaupoille pyysin viimeksi exän mukaan, myyjä yritti ensin selittää hänelle, mutta onneksi ymmärsi kun ex ohjasi puhumaan mulle.

Niin ja hintaluokka mun autossa on eri kuin tuo max 8t.

terveisin tosikko

Vierailija
26/28 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi rengas maksaisi n. 300 e ja paikkaus 50 e.

Pikkasen teki mieli uskoa siihen, että paikkaus kestää ja kannattaa kun antoivat vielä takuun sille.

Itse en olisi korjauttanut.

Fortera HL 265/50 R 20

Vierailija
27/28 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa huolella päähän tuollainen. Useamman kerran on kaupat saanut sellainen myyjä, joka kertoo tuotteen tekniset tiedot minulle tai minullekin, eikä vain miehelle. Vielä varmemmin kaupat saa, jos avaa ne tekniset tiedot hyödyiksi.

Telkkaria meillä katsoo kaikki, silitysrautaa käyttää vain mies.

Vierailija
28/28 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kyse oli vain kohtuullisen tökeröstä lisämyynnin tekemisestä.. tai siis sen yrittämisestä.

:D

Where's your sense of humour Woman???

..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän