Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vit.. ääliö, neek..., kusip..! Huudetaanko teillä näin?

Vierailija
22.03.2012 |

Toivoisin vastauksia sellaisilta perheellisiltä joilla on teini-ikäisiä lapsia kotonaan. Toki muutkin saa kommentoida. Niin tässä se ongelma on. Mies käyttää tämmöistä kieltä kun hermostuu isompaan lapseen. Siinä sitten talo raikaa kun kummatkin huutavat ja nimittelevät toisiaan. Haistatellaan ja kiroillaan tuosta noin vain.

Mä olen niin väsynyt tähän tilanteeseen. Ahdistun, ja välillä mun "hermot meinaa tulla ulos päästä" kun joudun tätä sietää. Mikään puhe ei mene perille. Ei isälle eikä pojalle. On haettu apua tähän ongelmaan ulkopuoleltakin (minä pakotin) mutta sekään ei auta kuin pieneksi hetkeksi kunnes taas palataan samoihin tapoihin. Tätä huutoa sitten vielä pienempikin lapsi joutuu välillä kuuntelemaan ja näkemään :(

Mitä pitäisi tehdä? Sanokaa nyt edes että tämä ei ole normaalia toimintaa?!!! Mies ei koe tekevänsä yhtään mitään väärin...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalia.

Teiniltä vielä ymmärrettävää, vaikkakaan ei hyväksyttävää, mutta aikuiselta mieheltä todella ala-arvoista.

Itse en ihan oikeasti katselisi tuollaista miestä - aikuisen miehen ON PYSTYTTÄVÄ hillitsemään itsensä ja kiukkunsa.

Vierailija
2/5 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ja lasten (etenkin pienemmän) mielenterveys/kehitys kyllä huolestuttaa. Jos tätä tapahtuu joka viikko niin eihän se hyvä asia ole. Kun tuntuu että en vaan enää jaksa tätä. En sitten niin yhtään :(

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos tuntuu, että et kestä, ja koet että kaikki perheenjäsenet kärsii, ja koet myös että suurin syyllinen ja aloitteen tekijä tähän touhuun on mies, jonka aikuisena ihmisenä pitäisi kuitenkin ymmärtää vähän paremmin, niin ehkä jonkinlainen aikalisä olisi paikallaan?

Vierailija
4/5 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käyttäytyy todella lapsellisesti teinien kanssa. Huutaa, raivoaa, haukkuu idiootiksi, mielenvikaiseksi yms. yhtä mukavaa. Ei hallitse yhtään hermojaan. Lähtee heti täysillä mukaan teinien kiukutteluihin.

Minä olen myös todella väsynyt tähän. Eroa olen vakavasti miettinyt. Lasten kanssa kun olemme keskenään, on niin mukavaa. Toki meilläkin sanomista tulee, mutta volyymi pysyy matalana ja asioista pystytään puhumaan.

Vierailija
5/5 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei taitaisi tykätä, jos hänelle puhuttaisiin töissä noin.

Olen kyllä pahoillani teidän tilanteesta. Tuolla menolla lapsenne vain laskevat päiviä, että pääsevät kotoa pois. Eikä taida tulla iskää ikävä...

Meillä ei vanhemmat nimitelleet lapsia eikä lapset vanhempia. Lapset taas toisinaan riidellessään käyttivät v*n ääliö ja muita vastaavia nimityksiä, mutta sen verran harvoin, että en puuttunut asiaan.

Neuvoja en siis osaa valitettavasti antaa, mutta toivon, että joku vastaajista olisi minua viisaampi. Jaksamista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme