Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en ymmärrä miksi kukaan ottaa itselleen miehen joka pettää???

Vierailija
22.03.2012 |

Itse ainakin valitsin aviomiehekseni miehen, joka on 100% uskollinen minulla nyt ja aina.

En osaisi edes kuvitella, että voisin elää ihmisen kanssa, joka pystyisi pettämään minua.

Enkä voisi koskaan antaa edes pettämistä anteeksi.

Miksi naiset antavat kohdella itseään niin huonosti ja ottavat miehen, joiden uskollisuudesta ei voi olla varma?

Eihän sellaisen miehen kanssa voi olla aidosti onnellinen. :(

Minä olen niin onnellinen elämääni, kun saan jakaa sen ihanan miehen kanssa, joka ei koskaan tekisi mitään pahaa minulle. Sitä on tosi rakkaus.

t: nainen rv 32+5

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei ikinä pettäisi, sen verran tunnen ja ollaan juteltu. Ollaan vielä nuoria ja kun lasten aika on, hän rakastaisi minua vieläkin vahvemmin :)

Monet miehet pettää naisen muuttuessa äidiksi, kokoajan vain puhuu lapsestaan ja parisuhde ja seksi ei tällaista äitihahmoa kiinnosta, miten voi edes olettaa, että mies jaksais pyöriä äisinnpalvelijana ja heittopussina ja vielä elättää tällaista ällöttävää mammalaista. Ois eriasia, jos äiti on myös rakastava vaimo, joka arvostaa miestään ja antaa rakkautta myös suhteelle.

Vierailija
62/64 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei ikinä pettäisi, sen verran tunnen ja ollaan juteltu. Ollaan vielä nuoria ja kun lasten aika on, hän rakastaisi minua vieläkin vahvemmin :)

Monet miehet pettää naisen muuttuessa äidiksi, kokoajan vain puhuu lapsestaan ja parisuhde ja seksi ei tällaista äitihahmoa kiinnosta, miten voi edes olettaa, että mies jaksais pyöriä äisinnpalvelijana ja heittopussina ja vielä elättää tällaista ällöttävää mammalaista. Ois eriasia, jos äiti on myös rakastava vaimo, joka arvostaa miestään ja antaa rakkautta myös suhteelle.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuori ja kaunis nainen enkä kestäisi pelkoa että mies pettäisi. Valitsin itselleni kaiken varalta vanhan, lihavan ja niin pahalta haisevan miehen ettei sitä kukaan muu huolisi.

Mies on haltioissaan että sai näin kauniin ja nuoren vaimon. Jaksaa joka päivä kehua ulkonäköäni ja huomaan hänestä kuinka ylpeä on vaimostaan.

Mies on 100% uskollinen ja onnellinen.

Vierailija
64/64 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaa että on lapseton.