Anteeksipyyntö-ketju!
Minä aloitan.
Pyydän anteeksi sinulta entinen avomieheni. Olen vasta 6 vuoden jälkeen tajunnut kuinka hirveä puolisi olin; kuinka paljon vaadin sinulta sellaista, johon kenenkään ei tarvitse kyetä. Kuinka petin sinua ja pidin sinua pellenä.
Ja anteeksi äiti, olin niin vaikea teini-ikäinen. Vaikka yritit parhaasi ja olimme aina etusijalla, en kertaakaan osannut kiittää tai näyttää sitä kuinka tärkeä olit.
Ja anteeksi työkaverini. En osannut suhtautua asiallisesti, kun kerroit keskenmenostasi. Luulin olevani avuksi, totuus on että minulla on tarve päteä.
Anteeksi.
Kommentit (35)
Kreikka, kun me suomalaiset emme halunneet antaa tukipakettia. Onneksi suvaitsevaiset korjasivat tilanteen ja lapioivat teille lisää rahaa nöyrin kumarruksin ja suuren häpeän vallitessa.
Ja sitäpaitsi ansaitsen tämän kärvistelyn.
T. se yks ääliö
t ikuinen taivaanrannanmaalari
että kohtelin itseäni pitkään kaltoin, että sallin hyväksikäytön niin seksuaalisen kuin henkisenkin, että annoin muiden käyttää minua kynnysmattona.
Anteeksi että roikuin juuri niissä ihmisissä joiden seura teki hallaa. Anteeksi itsemurhayritykset ja viiltelyt.
Anteeksi että vihasin itseäni ja kulutin kaiken aikani ryypätessä.
Anteeksi että annoin itseni lihoa yli 100kg (172cm pitkä)valaaksi. Anteeksi että elintapani kehittivät minulle sydänvian.
Olen vihdoin löytänyt oman arvoni ja päättänyt rakastaa itseäni, kunnioittaa kehoani ja pitää siitä hyvää huolta. En enää tee samoja virheitä, sen lupaan. Lupaan myös tiputtaa nämä viimeiset kilot(17kg) ja jatkan aktiivista salilla käymistä.
mieheni ja lapseni, että en jaksa läheskään aina olla tarpeeksi kärsivällinen.
Olen vissiin lakannut rakastamasta sua. En tiedä miten saisin sen tunteen takaisin. Mutta ehkä sunkin pitäis vähän yrittää?
Chill! Pyytäkää anteeksi niiltä, joita olette kohdelleet huonosti. Se, että kerää on oman rohkeutensa on pieni vaivannäkö kun ajattelee toisen kokemaa mielipahaa. Pyytäkää anteeksi. Maailma ei kuitenkaan kaadu oikeastaan mihinkään.
että kohtelin itseäni pitkään kaltoin, että sallin hyväksikäytön niin seksuaalisen kuin henkisenkin, että annoin muiden käyttää minua kynnysmattona.
Anteeksi että roikuin juuri niissä ihmisissä joiden seura teki hallaa. Anteeksi itsemurhayritykset ja viiltelyt.
Anteeksi että vihasin itseäni ja kulutin kaiken aikani ryypätessä.
Anteeksi että annoin itseni lihoa yli 100kg (172cm pitkä)valaaksi. Anteeksi että elintapani kehittivät minulle sydänvian.Olen vihdoin löytänyt oman arvoni ja päättänyt rakastaa itseäni, kunnioittaa kehoani ja pitää siitä hyvää huolta. En enää tee samoja virheitä, sen lupaan. Lupaan myös tiputtaa nämä viimeiset kilot(17kg) ja jatkan aktiivista salilla käymistä.
Mulla tuli kyyneleet silmiin kun luin viestisi - kyllä joidenkin muiden kohdalla.
Tsemppiä viimeiseen rutistukseen ja halaus!
Anteeksi mummu1 etten viipynyt kovin pitkään vuoteesi vieressä silloin kun et olisi halunnut olla yksin.. Anteeksi etten viettäny sinun viimeistä kesääsi Suomessa. JOulun saimme onneksi viettää vielä yhdessä.
Anteeksi mummu2 etten käynyt usein.. EN niin usein kuin olisin halunnut ja kuin olisi tarvinnut. Anteeksi kun jouduit vetämään viimeiset henkäyksesi ilman lähisukulaisia.. Onneksi hoitaja piti sinua kädestä kiinni loppuun asti.
Anteeksi, kaipaan teitä päivittäin..
Ja sitäpaitsi ansaitsen tämän kärvistelyn.
T. se yks ääliö