Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anteeksipyyntö-ketju!

Vierailija
22.03.2012 |

Minä aloitan.

Pyydän anteeksi sinulta entinen avomieheni. Olen vasta 6 vuoden jälkeen tajunnut kuinka hirveä puolisi olin; kuinka paljon vaadin sinulta sellaista, johon kenenkään ei tarvitse kyetä. Kuinka petin sinua ja pidin sinua pellenä.

Ja anteeksi äiti, olin niin vaikea teini-ikäinen. Vaikka yritit parhaasi ja olimme aina etusijalla, en kertaakaan osannut kiittää tai näyttää sitä kuinka tärkeä olit.

Ja anteeksi työkaverini. En osannut suhtautua asiallisesti, kun kerroit keskenmenostasi. Luulin olevani avuksi, totuus on että minulla on tarve päteä.

Anteeksi.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni, että hylkäsin sinut. Näin vuosikymmeniä jälkeenpäin ajateltuna olit paras ystävä joka mulla on koskaan ollut.

Vierailija
2/35 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hankala teini, omalla tavallani, enkä osannut katsoa omaa napaani pidemmälle silloinkaan kun sinun äitisi ja minun mummuni kuoli. Kiitos kun olet kestänyt ja kestät yhä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi sinä "et enää niin pieni" tyttö, jonka perheen hajoamiseen olin osasyyllinen. Jo pelkästään sinun takiasi olisi pitänyt pysyä kaukana isästäsi.

Vierailija
4/35 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paras ystäväni, jolle valehtelin kouluaikana että poika josta pidit myöskin piti sinusta. Keksin ne jutut ihan täysin omasta päästäni, koska halusin ilahduttaa sinua.

Vierailija
5/35 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala, etten osaa elää, kuten minun kuuluisi.

Ystäväni, etten jaksa enään ottaa yhteyttä.

Vierailija
6/35 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä että kohtelin sinua todella kurjasti, enkä edes tohtinut ottaa yhteyttä pyytääkseni anteeksi koska olin pelkuri.

Nyt on liian myöhäistä :(

Vierailija
7/35 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä M, jolle soitin yksitoista vuotta sitten ja haukuin pystyyn syyttä. Raskaushormoneissani hilluin ja luulin omiani. Ikinä ei ole mikään hävettänyt niin paljon kuin tuo puhelu, olen sanoistani niin pahoillani.

Vierailija
8/35 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki läheiseni, kun kerron koko ajan pieniä valheita. Ikään kuin ne saisivat minut tuntemaan itseni paremmaksi. Vaikka vaikutus on oikeasti päinvastainen.

Vierailija
9/35 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen aina liian kiltti. Laitan aina toisten asiat omieni edelle, ja oma elämäni jää elämättä. Anteeksi, että en osaa pitää puoliani loppuun asti. Anteeksi, että annan kaiken anteeksi: anteeksi että jätin haaveeni toteuttamatta. Anteeksi että käytin elämäni parhaat vuodet vääriin miehiin jotka pitivät minua kynnysmattoina; anteeksi että en ole oppinut virheistäni, vaan olen taas samassa jamassa.

Vierailija
10/35 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en pystynyt sinua suojelemaan vaan luotin läheiseen ihmiseen ja annoin sinun olla sairaan ihmisen seurassa.

Voisinpa kääntää kelloa takaisinpäin, ettet olisi joutunut pahaa kokemaan.

Vierailija
11/35 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen aina liian kiltti. Laitan aina toisten asiat omieni edelle, ja oma elämäni jää elämättä. Anteeksi, että en osaa pitää puoliani loppuun asti. Anteeksi, että annan kaiken anteeksi: anteeksi että jätin haaveeni toteuttamatta. Anteeksi että käytin elämäni parhaat vuodet vääriin miehiin jotka pitivät minua kynnysmattoina; anteeksi että en ole oppinut virheistäni, vaan olen taas samassa jamassa.

Vierailija
12/35 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapseni, että olen välillä kuin raivohullu jota saa pelätä. Anteeksi etten pysty hallitsemaan itseäni. Anteeksi kaikki pahat sanani. Olette kuitenkin minulle tärkeintä maailmassa. Olette vain saaneet todella huonon äidin.

Vierailija
13/35 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Pissis poliisit-ohjelmassa. Soo soo pissikset ei saa ajaa skootteria kolme päällä. Pissis: no anteeeks!

2) Hesari pyysi Ahteelta kun väitti sen seukanneen Rädyn kanssa. Anteeksi ja se oli muka sillä kuitattu.

3) Vallin pyysi eduskunnalta kun vedätteli niitä ensin mennen tullen.

nyt odotetaan vielä että Räty sanoo Anteeksi ja Ahde antaa anteeksi ja työyhteisössä taas kaikki hyvin.

Kumma muuten kun ajaa kännissä tai varastaa kaupasta ja sanoo "no anteeksi" ni miksei se tehoa kun se herroillakin riittää?

Vierailija
14/35 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis pelkkä anteeksipyyntö.

Vierailija
15/35 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin jälleen kerran sekopäinen pms-hirviö viime viikolla.

Vierailija
16/35 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakas avomieheni. Rakastan sinua yli kaiken, mutta silti tulee sanottua ilkeitä asioita, jotka harmittavat minua itseänikin. Koeta kestää nämä raskauskuukaudet loppuun asti, anna mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Minullakin on paha mieli, kun töksäyttelen kaikkea tarpeetonta.

Anteeksi jo etukäteen, paras ystäväni, etten ole kertonut raskaudestani vielä. En yksinkertaisesti uskalla, sillä pelkään reaktiotasi.

Vierailija
17/35 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapseni, että olen liian usein ja kauan koneella.

Vierailija
18/35 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin täysin törppö idiootti nuija. Olen tosi pahoillani!

t. tärkeän asian pilannut pönttöpää :(

Vierailija
19/35 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin täysin törppö idiootti nuija. Olen tosi pahoillani!

t. tärkeän asian pilannut pönttöpää :(

Vierailija
20/35 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi, poistun.