Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lesoan intin käymisellä joka työhakemuksessa ja aina se kannattaa.

Vierailija
22.03.2012 |

Toisaalta todella typerää, että naisten armeijan käyminen on muka niin helvetin iso juttu. Tuskin miehetkään siitä mitään lisäpisteitä saa. Miksi mä sitten saan? Mutta työnhaku on niin veristä puuhaa nykyään, että käytän kyllä kaikki keinot nostaa omaa häntääni. ;)

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Armeijan käynyt nainen äärettömän harvoin kykenee työhön, jossa vaaditaan ihmissuhdetaitoja tai kykyä kokonaisuuksien hallintaan. Jostain syystä suurella osalla armeijankäyneistä naisista on psyykkisiä ongelmia, joten ei heitä kannata edes haastatella.

Meille valitaan parhaat, ei ongelmatapauksia.

[/quote]

Näin armeijan käyneenä nuorena naisena kiinnostaisi kovasti, että kuinka suurella otannalla voit sanoa, että "äärettömän harvoin"? Ja tarkoitatko tällä yhteisesti koko ihmisryhmää, alijohtajakoulutuksen saaneita vai miehistöä?

Korppi

Vierailija
22/30 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin fiman ainoa vänrikki :-) Tuollainen rekrytoija ei ikinä selviäisi Kirkkojärven marssista, joten turpa kiinni, ämmä!

suurimmalla osalla armeijan käyneistä naisista on juuri tuollainen asenne. Johtamistaidot ovat todella vanhanaikaiset, eikä niistä ole hyötyä, jos toimii avustavissa tehtävissä. Armeijan käyneet naiset eivät pääsääntöisesti ymmärrä paikkaansa organisaatiossa vaan saattavat siihen melko alhaiseen sotilasarvoonsa vedoten tehdä asioita, jotka eivät ole kunniaksi kenellekään.

Armeijan käyminen ei tee naisesta hyvää johtajaa yhtään sen enempää kuin autotallissa käyminen tekee naisesta autoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeijan käynyt nainen äärettömän harvoin kykenee työhön, jossa vaaditaan ihmissuhdetaitoja tai kykyä kokonaisuuksien hallintaan. Jostain syystä suurella osalla armeijankäyneistä naisista on psyykkisiä ongelmia, joten ei heitä kannata edes haastatella. Meille valitaan parhaat, ei ongelmatapauksia.

Näin armeijan käyneenä nuorena naisena kiinnostaisi kovasti, että kuinka suurella otannalla voit sanoa, että "äärettömän harvoin"? Ja tarkoitatko tällä yhteisesti koko ihmisryhmää, alijohtajakoulutuksen saaneita vai miehistöä? Korppi

Vuodessa meille tulee noin 5800 työhakemusta, joista suunnilleen 60% miehiltä. Armeijalla lesoavien naisten määrää en ole laskenut, mutta heistä yksikään haastatteluun asti päässyt ei ole kyennyt vakuuttamaan valitsijoita (joihin itse en kuulu, olen paikalla esittelijän ominaisuudessa).

Vierailija
24/30 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nämä on näitä kulttuurieroja. Täällä tuherretaan innoissaan hakemuksiin sotilaslarvo, jossain muualla sitä ei lasketa eduksi, vaan pidettäisiin hieman arveluttavana ja junttimaisena.

Kulttuurieroja tosiaan. Missä sitä pidetään junttimaisena?

Suuressa osassa Eurooppaa ei ole enää asevelvollisuutta ja Saksassakin esim. suurin osa menee sivariin. Jos poikkeat joukosta olet epäilyttävä - ei siihen sinänsä ole syytä.

USA:ssa taas suurin osa armeijaan menijöistä ihan oikeasti on luusereita - se on heille ainoa paikka pärjätä. Enkä siis nyt puhu mistään Navy Seal'sta

ap

Vierailija
25/30 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan muu käytä verbiä lesota.

Vierailija
26/30 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse koe "lesoilleeni" intin käymiselläni, mutta olen kyllä aina maininnut vuoden vapaaehtoisen palveluksen. Jo senkin takia, että muuten papereissa olisi vuoden "aukko" ja työnantajaa saattaisi kiinnostaa, että miksi en ole opiskellut tai ollut työelämässä.

Sitä paitsi, olen nyt alalla, jolla en varmasti olisi jollen olisi käynyt palvelusta. En väitä, että sain tämän työn intin vuoksi, mutta alalle päädyin palveluksen ansiosta.

Vierailija
27/30 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lesoan intin käymisellä joka työhakemuksessa ja aina se kannattaa."

Eli et pysy missään työpaikassa kauaa kun jatkuvasti pitää uusia hakemuksia kirjottaa? Vai ei kannata, kun et kuitenkaan haastattelua pitemmälle pääse?

Lesoaminen on vaan tyhjän paisuttelua, niinku tästäkin taas nähtiin.

Vierailija
28/30 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miehet kyllä tietää millaiset naiset sen käy...

Vierailija
29/30 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa'a, miten mahtaa olla tuollaisen käskytyskoulutuksen jälkeen omilla aivoilla ajattelemisen ja moraalisen vastuun ottamisen kanssa.

Varmaan riippuu aika paljon alasta, onko sotilaskoulutuksesta etua tai haittaa.

Onko peräisin ihan Tuntemattomasta sotilaasta? Et ole ainakaan itse inttiä näemmä käynyt. ;

Vierailija
30/30 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehumista suureen ääneen. :D

ap

Tyhjät tynnyrit kumisevat eniten.