Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iholla, meni maku täysin....

Vierailija
22.03.2012 |

Olen seurannut alusta asti sarjaa, mutta nyt alkaa ihan aikuisten oikeesti tympimään tuo Reino.

En jaksa tai halua enää katsoa hänen mielestäni outoa käyttäytymistä.

Miksi ihmeessä menee TVseen nolamaan itsensä? Ei tuollainen kiroaminen ym. kuulu perhe-elämään, eikä varsinkaan lasten kuultavaksi.

Sitä on jo pienimmistä asioista lastensuojelu puuttunut lasten asioihin joten ihmettelen syvästi jos tässä ei olisi jo ihan aihetta seurata perhettä. Hyi että tekee pahaa koko ukko, no ei Marialla voi olla kaikki muumit laaksossa jos katsoo tuollaista miestä.

Onko teitä muita ketä jo ihan ällöttää tuo käytös?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etteivät tämän ketjun arvostelijat ole koskaan nähneet talonrakennusprojektia läheltä. On aika stressaavaa puuhaa. Katselin vuoden samanlaista kiukuttelevaa rakentajaa, oli jatkuvasti pinna kireällä. Muuten kyllä mukava ja säyseä mies.

Ei kannata tuomita niin helposti. Reino käy vielä töissä kaiken päälle.

mut ehkä silloin oli jokin toinen hyvä syy olla vittuvittuvittu-tuulella.

Vierailija
62/65 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaa egoaan vaan... siltä näyttää. Taloa tekee jotku muut, lapsen ja perheen hoitaa Maria. Jos tuo käytös, mitä tv-ssä näytetään, ei ahdista tai kauhistuta, on katsojassakin vikaa. Ei se ohjelma liene koko totuus, mutta kaikki mitä näytetään siitä Reinosta on hurjan vinoutunutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ahdista tai kauhistuta, on katsojassakin vikaa.

vikaa jos saatana ei vittu kielenkäyttö saatana miellytä vittu.

Vierailija
64/65 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaa egoaan vaan... siltä näyttää. Taloa tekee jotku muut, lapsen ja perheen hoitaa Maria. Jos tuo käytös, mitä tv-ssä näytetään, ei ahdista tai kauhistuta, on katsojassakin vikaa. Ei se ohjelma liene koko totuus, mutta kaikki mitä näytetään siitä Reinosta on hurjan vinoutunutta.

Mä olen näin Reinoa monesti eräässä kampin kahvilassa sen Fidelin kanssa silloin kun se oli ihan pieni. Jossain vaiheessa ihmettelin että mihin ne katosi kokonaan, ehkä ne rupesi sitä taloa rakentamaan?

Jokatapauksessa hyvin näytti lapsestaan huolta pitävän, ei mitään ongelmaa.

Vierailija
65/65 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai tietnkin osasta häntä antaa, mutta materiaali on leikattu niin, että se saa kyllä miehen näyttämään aika hurjalta ajoittain. Kannattaa siis muistaa, että olemme nähneet yhteensä ehkä max. parin tunnin verran katkelmia perheen elämästä ja siinä ei luonnollisestikaan voi olla kaikki.

Kun mä olen pahalla tuulella, ihan mistä syystä tahansa, niin mä puhun tosi rumasti miehelle ja lapsille. Jos ne kaikki hetket kuvattais nauhalle ja vielä irrotettais asiayhteydestä, niin te olisitte kaikki valmiita heittämään mut suunnilleen suljetulle osastolle. Mutta normaalisti olen säyseä ja rakastava, hauskakin nainen :) Toisissa perheissä vaan näytetään tunteita vähän eri tavalla, eikä olla ihan hissun hissun nörttejä, vaikka lapsia onkin. Eikä siitä kukaan mene rikki, kaikkein vähiten lapset.

Ja Marialla on espanjalaiset sukujuuret, jotka lienevät syynä lasten nimivalintaan myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän