Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä Kalastajan vaimon juhla-asusta?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 2010 syksyllä hänellä oli postaus 29-v. synttäreistään. Muistan tämän takuuvarmasti, sillä olen itse häntä puoli vuotta nuorempi ja olin tuolloin sitä mieltä, etten näytä yhtä vanhalta kuin hän.

Tuohon Johannan asuun, mielestäni idea on hyvä. Itse olisin kuitenkin valinnut alle kenkiin sopivan väriset (samanväriset) korsettiliivit, joissa olisi ollut pitsireunus. Näin se olisi näyttänyt siltä, että alla olisi ollut korsetti. Nuo valkoiset arkiliivit ei sovi tuohon. Tuollaisen mekon allehan voi pukea myös topin, mutta mielestäni se ei sovi juhla-asuun.

No vaikee uskoo, joten kävin tarkistamassa ja löysin maininnan iästä, kai se nyt sitten tällähetkellä on 30. Näyttää kyllä aikas paljon vanhemmalta kuin esmes toi Pupulandian Jenni. Aika kumma juttu, mikä siinä olemuksessa saa näyttämään yli 40-kymppiseltä? Ei oo ryppyjä...on hoikka...on kaunis...on nätit hiukset...silti luulisin + 40vuotiaaksi... en tie, en oo ennen törmännyt tälläseen iän virhearviointiin...

Vierailija
22/29 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 2010 syksyllä hänellä oli postaus 29-v. synttäreistään. Muistan tämän takuuvarmasti, sillä olen itse häntä puoli vuotta nuorempi ja olin tuolloin sitä mieltä, etten näytä yhtä vanhalta kuin hän.

Tuohon Johannan asuun, mielestäni idea on hyvä. Itse olisin kuitenkin valinnut alle kenkiin sopivan väriset (samanväriset) korsettiliivit, joissa olisi ollut pitsireunus. Näin se olisi näyttänyt siltä, että alla olisi ollut korsetti. Nuo valkoiset arkiliivit ei sovi tuohon. Tuollaisen mekon allehan voi pukea myös topin, mutta mielestäni se ei sovi juhla-asuun.

No vaikee uskoo, joten kävin tarkistamassa ja löysin maininnan iästä, kai se nyt sitten tällähetkellä on 30. Näyttää kyllä aikas paljon vanhemmalta kuin esmes toi Pupulandian Jenni. Aika kumma juttu, mikä siinä olemuksessa saa näyttämään yli 40-kymppiseltä? Ei oo ryppyjä...on hoikka...on kaunis...on nätit hiukset...silti luulisin + 40vuotiaaksi... en tie, en oo ennen törmännyt tälläseen iän virhearviointiin...

Mun mielestä tuo Johanna on tosi kaunis, mutta olen kyllä mielestäni paljon nuoremman näköinen:D TOSIN, en kyllä ollut 28-vuotiaana niin freesi kuin Pupulandian Jenni. Jenni näyttää mielestäni ihan 22-vuotiaalta. Tosi kauniita naisia molemmat, ei sillä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuo Johanna on tosi kaunis, mutta olen kyllä mielestäni paljon nuoremman näköinen:D TOSIN, en kyllä ollut 28-vuotiaana niin freesi kuin Pupulandian Jenni. Jenni näyttää mielestäni ihan 22-vuotiaalta. Tosi kauniita naisia molemmat, ei sillä:)

Juhlien kaunottariin kuului myös Rilla, joka yleensä blogissaan vaivautuu omista kuvistaan. Ei olisi syytä on todella kaunis, suuret silmät ja klassiset kasvot. Näissä juhlissa kisaa ehdottomasti kärkikolmikossa asuvalintansa puolesta :)

Keitäs muita siihen kolmikkoon kuuluu mielestänne?

Itse nostaisin siihen Rillan lisäksi Avec Sofien Sofien ja Pupulandian Jennin ja seuraavaan kolmikkoon Si Modan Caseyn ja P.S. i love fashionin Linnun ja Malenamin.

Vierailija
24/29 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä pukeutumista, jossa alusvaatteet jätetään näkyviin

... jos ei näytä arkialausvaatteilta niin kuin nyt. Kyllä se voi ihan nättiäkin olla jos vaan on pukevat liivit ja oikea värisävy (ja tietty oikee tyyli, eli ei mitään stringejä vilkkumaan housuista, yäk)

Mutta rintsikat ei sovi ehkä ton mekon kanssa ollenkaan tai täytyis olla tosi romanttista ja vähän päällysvaatteenoloisempaa tyyliä... en tie.

Vierailija
25/29 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinja musta toi Rilla oli kaunein ja sitte noi Jenni ja Sofie ja Malena.

Vierailija
26/29 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on todella kauniita vaatteita. nyt ihmettlin tuota takkia, olisiko asu ollut parempi ilman sitä. Kaunis hän on joka tapauksessa ja niin tyylikäs.

Rilla on kyllä todella kaunis ja tyylikäs ja ei näytä yhtään ikäiseltään (lähes nelikymppiseltä).

Vierailija
27/29 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä naisista jokainen olisi näyttänyt paremmalta vähän vähemmällä pynttäämisellä. Ainoastaan Rilla oli tyytynyt klassiseen, hillittyyn tyyliin ja se sitten näytti kuvissa todella hyvältä.

Vierailija
28/29 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä pukeutumista, jossa alusvaatteet jätetään näkyviin

Vierailija
29/29 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sisko on 28 v.