Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tää Reino Nordin joku tangoprinssi?

Vierailija
21.03.2012 |

Kommentit (650)

Vierailija
361/650 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reino Nordin puhuu sujuvaa espanjaa, jonka hän oppi työskennellessään majakanvartijana joskus 70-luvulla. Berlitzin kielikurssin nauhat pyörivät ahkerasti yksinäisten kuukausien aikana ja pestin loputtua Reino virkkautti niistä espanjalaishenkisen sombreron.

Vierailija
362/650 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelastakaa Reino Nordin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/650 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään! Kun sehän keksi ne Reino-kengät!

Vierailija
364/650 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 11:43"]

Minulle tuli joulupaketista Reino! En tiedä kuka hänet lähetti, mutta tonttulakki oli päässä ja harmaat huopikkaat. Lähti aika nopeasti yön selkään laulettuaan Tuikkikaa oi jouluntähtöset, ja glögiä otti mukillisen.

[/quote]

Tuli meille. Ei suostu uskomaan, että glögi on loppu. Mitä teen? En jaksa enää sitä mökellystä. Reinon tavanneet tietävät, mitä tarkoitan.

Vierailija
365/650 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 16:46"]

Minulle tuli joulupaketista Reino! En tiedä kuka hänet lähetti, mutta tonttulakki oli päässä ja harmaat huopikkaat. Lähti aika nopeasti yön selkään laulettuaan Tuikkikaa oi jouluntähtöset, ja glögiä otti mukillisen.

[/quote]

Tuli meille. Ei suostu uskomaan, että glögi on loppu. Mitä teen? En jaksa enää sitä mökellystä. Reinon tavanneet tietävät, mitä tarkoitan.

[/quote]

PERINTEINEN REINONHÄVITYSTAPA: Kääri Reino pakettiin. Merkitse vastaanottajaksi itse keksimäsi osoite jostain päin maailmaa. Merkitse lähettäjäksi itse keksimäsi osoite. Postita Reino. Siinähän seikkailee ympäriinsä postipaketin hinnalla.

PIKAVINKKI: Sano Reinolle, että jollain tuttavallasi (esim. anoppi, pomo, muu ärsyttävä tyyppi) on glögiä.

Vierailija
366/650 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radiossa soi juuri "Rakastan sua, Reino". Tarkoittaako Reino Nordinia?

Vierailija
367/650 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 16:13"]

http://www.nelonen.fi/uutiset/viihde/1784304-reino-nordin-haaveilee-uusista-musiikillisista-saavutuksista-elektron-maailmassa-on-paljon-loydettavaa Reinosta tulee elektropoppari! Go Reino, go!

[/quote]

Uutisen mukaan Reinolla on Visa elektron löydettävänä. Viimeksikun laittoi sen povitaskuun nin oli horjahtanut lumipenkkaan ja kierinyt lumiauranmukana naapurikuntaan asti. Olisi tullut taksilla kotiin mutta se Visa elektron katosi ja ei ollut käteistä mukana. Nyt se jumissa siellä Mäntsässä.

Vierailija
368/650 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reino on se mysteerinen mies lukuisissa seksiunissani.

Vierailija
369/650 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 19:11"]

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 16:13"]

http://www.nelonen.fi/uutiset/viihde/1784304-reino-nordin-haaveilee-uusista-musiikillisista-saavutuksista-elektron-maailmassa-on-paljon-loydettavaa Reinosta tulee elektropoppari! Go Reino, go!

[/quote]

Uutisen mukaan Reinolla on Visa elektron löydettävänä. Viimeksikun laittoi sen povitaskuun nin oli horjahtanut lumipenkkaan ja kierinyt lumiauranmukana naapurikuntaan asti. Olisi tullut taksilla kotiin mutta se Visa elektron katosi ja ei ollut käteistä mukana. Nyt se jumissa siellä Mäntsässä.

[/quote]

Mäntsän pankkiautomaatin huoltomiehelle viesi, niin käy ottamassa sen kortin pois jumittamasta.

Vierailija
370/650 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reino Nordin aikoo vaihtaa nimensä, koska tämän ketjun myötä hänen yksityiselämänsä on tullut koko kansan tietoisuuteen. Jatkossa hänet tunnetaan nimellä Eino.

Vierailija
371/650 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 19:54"]Tiimarissa oli niitä Reino Nordin -tuotteita. Minneköhän joutuivat konkurssin jälkeen? Itse olisin halunnut niitä naamareita.
[/quote]

mä hamstrasin niitä varastoon tiimarin loppuunmyynnistä. Monenlaista kivaa Reino-kamaa.

Vierailija
372/650 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää koko keskustelu on läppä eikä missään oon näköjää kerrottu kuka on reino ... voi vittu..

Reino nordin on kusipää. MUT sen lisäks se on mun isoisä joka ompelee naisten vaatteita helsingissä semmoses liikkeskö TIMPURin tampuri Design + se on myös arkkitehdin puoliso ja jonkulaine kitaransoittaja laulaja poeka.

Vierailija
373/650 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vaan mietin, ettei Reinolla nyt olisi jotain tekemistä Murun kanssa?

Vierailija
374/650 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 07:31"]

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 19:54"]Tiimarissa oli niitä Reino Nordin -tuotteita. Minneköhän joutuivat konkurssin jälkeen? Itse olisin halunnut niitä naamareita. [/quote] mä hamstrasin niitä varastoon tiimarin loppuunmyynnistä. Monenlaista kivaa Reino-kamaa.

[/quote]

Laitatko huutikseen jossain vaiheessa jotain? Mä aattelin, että ois hirveän kiva saada sellainen kännykuori.

Vierailija
375/650 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 16:52"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 16:46"]

[/quote]

[/quote]

PERINTEINEN REINONHÄVITYSTAPA: Kääri Reino pakettiin. Merkitse vastaanottajaksi itse keksimäsi osoite jostain päin maailmaa. Merkitse lähettäjäksi itse keksimäsi osoite. Postita Reino. Siinähän seikkailee ympäriinsä postipaketin hinnalla.

PIKAVINKKI: Sano Reinolle, että jollain tuttavallasi (esim. anoppi, pomo, muu ärsyttävä tyyppi) on glögiä.

[/quote]

Aha, jaaha, joku ei tykkää musta. Oli kokeillut tuota pikavinkkiä ja niin istui Reino aamulla pöydässä. Oli löytänyt glögit. Täytyy kokeilla tuota pikavinkkiä munkin, kunhan nyt juo nuo glögit. Ois vaan kiva päästä joskus nukkumaan, mutten arvaa jättää yksikseen naukkailemaan. Kunhan ei herättäis lapsia..

Miten musta tuntuu, että hän kuitenkin on sillä tavalla tutun näköinen, että olisi kuitenkin ollut lapsuuden Pikku Kakkosessa sijaistamassa sitä loppusadun lukijaa..?

Vierailija
376/650 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reino on nähty Tampereella! Oli kuulemma kävellyt Hämeentien sillalla hutikassa ja selaillut samalla älypuhelimella Niksi Pirkkaa. Puhelin saaattaa olla älykkäämpi kuin Reino itse. Mene ja tiedä. 

Vierailija
377/650 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 23:09"]

Reino on nähty Tampereella! Oli kuulemma kävellyt Hämeentien sillalla hutikassa ja selaillut samalla älypuhelimella Niksi Pirkkaa. Puhelin saaattaa olla älykkäämpi kuin Reino itse. Mene ja tiedä. 

[/quote]

No pakko myöntää, lähetin eteenpäin. Mutta että jo Tampereelle ehti. Ehkä Reino kuitenkin on lentäjä?

Vierailija
378/650 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 23:50"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 23:09"]

[/quote]

No pakko myöntää, lähetin eteenpäin. Mutta että jo Tampereelle ehti. Ehkä Reino kuitenkin on lentäjä?

[/quote]

Reino lentää venäläisellä Dubna ("Leppäkerttu")-hävittäjällä. Koulutusleireillä Kazakstanissa hän on oppinut puhumaan kazakkia, minkä vuoksi hän tulkkaa aina Kazakstanin presidentin Suomen-vierailuilla tämän veljenpoikaa.

Vierailija
379/650 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai siis se Reino, jota Romani-Reinoksi täällä päin kutsutaan, Nordinin Rainerin veli! En minä sitä nyt ihan tangoprinssiksi kutsuisi, vaikka kova onkin lauleskemaan kännipäissään rappukäytävällä. Viime kesänä miekkonen veikkasi Vermossa voittajahevosta ja voitti sellasen tukun rahaa, että Nordinin veljekset sai ostettua lidlistä talkoovissyä koko lavallisen. Valkoinen mersu, kiiltävät kengät ja iso ego: sen on pakko olla Reino.

Vierailija
380/650 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reino Nordin on Instagram pissis, laittaa kohta varmaan Freddyt jalkaan. #squatlife

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme