Onko tää Reino Nordin joku tangoprinssi?
Kommentit (650)
Reino on hyvä mies. Lempeä katse. Käy laulamassa vanhainkodeissa mutta etsii niistä oikeasti sielunkumppaneita. Reino on niin reissannut ja kaikkensa antanut, haluaisi seesteisempiä aikoja jo.
Onko kukaan bongannut Reijoa viime aikoina?
Reino oli isovanhempieni luona saunatonttuna koko 70-luvun. Palovammojen vuoksi joutui hakeutumaan myöhemmin muihin tehtäviin ja toimi ainakin jonkin aikaa palopostina. Aika pian sen jälkeen hän alkoi kehittelemään tuulivoimakäyttöistä aromipesää ja loppuhan onkin historiaa.
Mannerheimintien Veikon Koneessa, vuosi oli 1998.
Hän on myyntijohtaja, suoramarkkinoi huippuluokan imureita kotitaloussektorille pk-seudulla.
Olen Reiskan hyvä ystävä, joten tämä on todellakin varma tieto.
toinen on oikea ihminen ja saattaa hän tai vaimonsa lukea näitä ja pahoittaa mielensä! Nyt pitää jo kertoa kaikille, että Reino on oikeasti ottanut osaa maajussille morsian kisaan, mutta yhtään hakemusta Reinolle ei tullut ja hän jiutui jätttäytymään ohjelmasta pois. Se oli kova takaisku myös tuotantotiimille silloin. Nyt siis Reino on perustanut perheen jonkun paikallisen emakon kanssa. Huhut kertovat, että Reino olisi eunukki ja naapurin Kalle on käynyt kiksasemassa vaimon paksuksi Reinon puolesta, mut tiedä sitä nyt sit...
Reinon taiteilija nimi on menomuna. Se levittää taiteen siementään niin paljon kun ikinä pystyy.
Oon tiennyt, että av on täynnä ilkeitä ihmisiä, mutta tää on jo törkeetä. Joukossa tyhmyys tiivistyy jne.
Reinohan on se Sardinin mafia-perheen pomo..pitää haarakonttoria Sorvankylässä.
Tuollahan tuo meidän lähipellolla näyttäis olevan paskaa levittämässä, Reiska nääs. Traktorin äänenkin yli kantaa hänen lauluäänensä, taitaa vetää parhaillaan "Anna mulle piiskaa"-biisiä?
Oon varma, että näin sen viime viikon torstaina pesevän vessaa huoltoasemalla. Ei kuitenkaan muistanut laittaa telineeseen lisää wc-paperia, josta toki huomautin ylemmälle taholle ja luullakseni Reino sai potkut. On ainakin entinen vessanpesijä, en tiedä, mitä nykyään tekee.
Reinon suurin rooli oli se kun esitti iImilänperän kesäteatterissa tyhjää oluttölkkiä. Oli hieno roolisuoritus, ilmiömäistä lahjakkuutta!
Reino Nordin ajoi juuri pihaan Corollallaan. Väittää asuneensa tässä talossa joskus 70-luvulla, vaikka talo on rakennettu 1985. Meni syömään marjoja pensaista. Uskallanko pyytää kuitenkin sisään? Mies ei ole kotona.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 12:57"]
Up. Onko tuoretta tietoa reinon liikkeistä?
[/quote]
Liikkuuhan se. Liikkui eilen Siwaan hakemaan pullon mietoa olutta. Aikoi kuulemma maalata sillä talonsa. Ekologista ja myrkytöntä maalia. Otti vielä itselleen mäyräkoiran verran vahvempaa olutta maalausintoa sivittämään.
Mutta sehän on sen ympäristöministern kalakaveri, että tietää nämä ympäristönäkökannat.
Se on vaihtanu jo nimensä. Se on nykyään Kyuu Nordin. Ja talkkarina Pyynikillä.
Ai niinku Eturautin mukaan vaihtanu? *vai olikos se Kuyy*
Mieheni näki sen viime viikolla Gigantissa, jossa hän on nykyisin myyjänä. Istuskeli risti-istunnassa lattialla ja katseli 80" televisiosta Salattuja elämiä. Mies kävi kyselemässä häneltä varsi-imureista, mutta Reino oli kuulemma vain jatkanut popcornien syöntiä ja viittonut kädellään äkäisesti. Harmittaa, kun asiakaspalvelu on monessa paikassa tällä tasolla.
Mä luulin, että se oli presidenttiehdokas :O
Nyt näytti olevan VR:llä töissä vai onko ne SOLin miehiä, jotka junia siivoo?
Täysi paskiainen ja narsiti ainakin on! Turpasaunan joka päivä ansaitsisi!