Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko selällään nukkuminen raskauden loppumetreillä tukehduttaa vauvan?

Vierailija
21.03.2012 |

Siis mahassa olevan. Tämän täytyy olla tyhmin aloitus jonka olen koskaan tehnyt, mutta kaikkea sitä päähän pälkähtää kun on raskaana. Heräsin nimittäin siihen, etten itse ollut saanut happea pitkään aikaan, piti oikein huohottaa herätessäni kun oli happi niin vähissä. Jostain syystä olin pystynyt umpiväsyneenä nukkuun selälläni yhden pätkän, ja eikös se ole riskio valtimoverenkierrolle, ainahan siitä kielletään. Nyt en ole tuntenut liikkeitä ollenkaan, vaikka kiire aamu enkä ole ehtinyt tunnustella, mutta nyt tajusin että en ole niitä tosiaan tuntenut.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä en ainakaan pystynyt nukkumaan selälläni rv25 ->

Vauva painoi ikävästi (tuli huono olo, hengenahdistusta jne.). Joten kyljellään piti nukkua.

Vierailija
2/3 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle tulee itselles ennemmin huono olo. Ne on aika sitkeitä sissejä noi vauvat -mahassakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

selällään, koska äiti kyllä herää jos painaa valtimoita, niinko sinulle kävikin. Vielä 10 v sitte minua kiellettiin nukkumasta selällään, mutta nyt siis oli toiset ohjeet. Eli jos voi nukkua niin saa nukkua, yleensä ei voi nukkua.

Syöpäse jotain ja mene pötköttään ja kuunteleen liikkeitä. Täällä ainaki on nyt liikkeet muuttuneet sellaisiksi, että en tunne niitä jos en keskity. Ei ole enää yhtä suuria ko ei ole vauvalla niin paljon tilaa heilua.

Useamman kerran oon tällä viikolla joutunu keskittyyn että liikkuuko vai ei.