Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ripsien pidennys PETTYNYT!

Vierailija
21.03.2012 |

Kävin n. viikko sitten laittamassa Xtreme lashes ripsien pidennyksen sertifioidulla ripsimuotoilijalla. Olen niin pettynyt! Laittoi "luonnollisen" näköiset. Nämä menee varsinkin toisessa silmässä sotkuun ja ei saa millään ojennuksiin. Sivulta näyttää kaarevilta, mutta edestä päin näyttää kuin olisi vain muutama ripsi. Luonnon valossa näkee omat vaaleat ripset jotka sojottaa ripsien välistä. Siis vit. mistä mä oikein maksoin?! Juuri tuossa ongelma silmässä näyttää kuin liima olisi lilaa!??! Tekis mieli taivuttaa, mut kun ei saa ku voi katketa kaikki ripset, omat myös. Just tässä pohdin pitäiskö ottaa yhteyttä sinne missä laitoin ne pyytää korjausta..

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on hyvin laitettu ja sopivan pituiset. Pituuksihan löytyy millin välein ainakin 8mm-16mm. Ehkä joku 10-12mm kaareva ripsi on luonnollisen kaunis. Ja helppo, kun ei tarvitse meikata...

Vierailija
42/63 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis kiva kuulla

on paljolti sitä liturgiaa mitä maahantuoja/kouluttaja opettaa ne hokemaaan eli tuotteet on korkealaatuisia, mutta ihmiset reagoi yksilöllisesti, ym. liibalaabaa. Itellä oli noin puoli vuotta Xtreme Lashes-jatkot, mutta lopetin touhun just kustannuksien, tiheän huoltovälin= 3 vkoa ym. syiden vuoksi. Lopettamisen jälkeen omat ripset oli tosi hauraat, lyhyet ja harvat eli liimat kyllä rasittaa omia ripsiä. Nyt tilanne rupeaa normalisoitumaan (vika laitto marraskuussa 2011). RevitaLash sai silmäni punoittamaan järkyttävästi, sitä ei ikinä enää! Omalla kohdalla toimivin ratkaisu on laadukas ripsiväri yhdistettynä tupsuina liimattaviin irtoripsiin, luonnollinen mutta näyttävä lopputulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat erittäin hyvännäköiset eivätkä irtoile samalla tavalla kuin Suomessa kerran teettämissäni. Laitoin ensin sellaiset tupsuista tehdyt.Ne pidensivät ja tuuhensivat ripsiä mutta näyttivät tekoripsiltä.Sitten otin yksittäisistä ripsistä tehdyt. Heillä oli kuutta eri tyyppiä ja ripsimuootoilija valitsi minulle sopivimmat. Ripsien laitto kesti 1-1,5 tuntia. Tiedän että Suomessakin on hyviä laittajia, tosin ei minun kotiseudulla.

Jos ripset on kauheat niin poistattakaa ne laittajan piikkiin. Turha korjauttaa koska jos ei osaa niin ei osaa.

Vierailija
44/63 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitäkin ammattilaiset mainostavat, että ei pidä missään nimessä itse laittaa ja kuinka kukaan muu ei osaa kuin sen-ja-sen merkin edustajat... Huollot maksavat törkeästi eikä laadusta ole takeita.

Tein rakennekynsiä itselleni 1½ vuotta (luovuin kun menin työpaikkaan jossa ei saa olla sellaisia) ja paremmat olivat muutaman harjoittelun jälkeen kuin ns. ammattilaisella laitetut eikä maksanut juuri mitään per huoltokerta. Ehkä ripsissä olisi sama juttu, mutta niitä on aika hankala itse laittaa.

Vierailija
45/63 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat erittäin hyvännäköiset eivätkä irtoile samalla tavalla kuin Suomessa kerran teettämissäni. Laitoin ensin sellaiset tupsuista tehdyt.Ne pidensivät ja tuuhensivat ripsiä mutta näyttivät tekoripsiltä.Sitten otin yksittäisistä ripsistä tehdyt. Heillä oli kuutta eri tyyppiä ja ripsimuootoilija valitsi minulle sopivimmat. Ripsien laitto kesti 1-1,5 tuntia. Tiedän että Suomessakin on hyviä laittajia, tosin ei minun kotiseudulla. Jos ripset on kauheat niin poistattakaa ne laittajan piikkiin. Turha korjauttaa koska jos ei osaa niin ei osaa.

Pyydän poistamaan ilmaseks, mut olis kiva saada jotain hyvitystäki ku maksoin kuitenkin ihan v*tusti

Vierailija
46/63 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ihmeessä yhteyttä laittajaan! Pidennykset ovat oikein tehtynä todella kauniit ja kestävät, etkä edes huomaa niitä muuten kuin peiliin katsoessasi!

Terveisin, Kengurumimmi

www.kengurumimmit.fi

Vierailija
47/63 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käynyt jo parin vuoden ajan keravalla kauneusasemalla laitattamassa ripset ja olen ollut todella tyytyväinen! Aiemmin oli mitä oli :(.

Heillä myös liimoista kahta versiota. Toinen on perusliima ja toinen todella vahva. Kestää kuulemma maahantuojan mukaan saunomista, uintia yms.

Vierailija
48/63 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin laitattamassa ripsienpidennyksen Heavenly Nailsissa Vantaalla ja voin sanoa, että olin todella pettynyt! Heti ensimmäisen laiton jälkeen ripset alkoivat välittömästi irrota, suurin osa oli itse asiassa pelkkiä irronneita kuituja. Joitakin ripsiäkin irtosi ja niissä huomasin, että yhteen kuituun oli liimattu kiinni jopa 5 omaa ripseäni! Soitin liikkeeseen ja sain uuden ajan parin päivän päähän. Sain korjauksen ilmaiseksi, mutta ripset/kuidut alkoivat taas irtoilla heti. Ripset laitettiin minulle yhteensä 5 kertaa. Kokeiltiin primerilla ja ilman, ei vaikutusta. Ripsienlaittajalla oli joka kerta eri selityksiä, miksi minulta irtoaa kuidut/ripset: mm. omien ripsien kasvuvauhti oli hänen mielestään niin kova ja lopulta hän ehdotti jos syön jotain sellaista, joka irrottaa kuidut! En missään vaiheessa käyttänyt mitään silmämeikkiä enkä silmänympärysvoiteita, en nukkunut mahallaan ja toimin muutenkin ohjeiden mukaan. Viimeisellä kerralla, kun menin huoltoon, oli suurin osa kuiduista irronnut. Sanoin, että otetaan loputkin pois jos tämä kerran on näin toivotonta. Ripsienlaittaja sanoi, että ei sentään, kyllä laitetaan ripset. Kun huolto oli tehty, hän laskutti minua ensimmäisen asennuksen hinnalla! Menin kotiin ja heti oli ensimmäiset kuidut poskella ja neljän päivän kuluttua ei yhtään kuitua ollut silmissä. Lisäksi omat ripseni olivat vaurioituneet pahasti. Omat ripseni olivat olleet suht' pitkät, mutta nyt ne olivat vain max. 5 mm pituisia ja todella harvat, ohuet ja hauraat. Päätin, etten jalallanikaan astu enää ko liikkeeseen. Hoidin ripsiäni yhdellä ripsienhoitoaineella ja sain ne pikkuhiljaa palaamaan ennalleen.

Vierailija
49/63 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripset 80€ ja huollot 20-80€.. Jos menee aikaa 20 min niin 20€ riippuu aina mihin kuntoon oon ripseni saanut. Yleensä n. 30€ kerta kk välein.

Vierailija
50/63 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjauskin vain jos on tarvetta. Lisäksi käytän 1-2 krt viikossa hoitoainetta ripsiin.

Ei ole mitään ongelmia ja minulla on on ollut ripsipidennykset jo vuosia.

Jos laittaa liian pitkät, eivät kestä. Itselläni vain 3 milliä pidemmät kuin omat ripset; ovat myös luonnollisen näköiset.

Sitten pitää muistaa, että laitoin jälkeen ei voi käydä suihkussa/saunassa vuorokauteen; mielellään 48 h ilman että kastuvat.

Vierailija
51/63 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sit ammattilainen tai taidoton, niin ihan kamalalta näyttää joka tapauksessa. Aidon näköisiä niistä ei saa tekemälläkään. Todella turha tuote. Pidennykset tekee kantajastaan tosi halvan näköisen... sori nyt vaan.

ripset ovat mielestäni erittäin kauniit ja onnistuneet, tämä nyt vain esimerkkinä.

Vierailija
52/63 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi sanoa mielipiteensä aina suoraan tekijälle eikä itkeä jälkeenpäin netissä.

Vierailija
53/63 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon luullut että niitten ripsien kuuluukin olla sellaiset ristiin menevät hörsötykset kun sellaiset ne kaikilla on.

Vierailija
54/63 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 23:28"]

eikö nää ole luonnollisen näköiset? hei te jotka sanoitte että huonoilta näyttää kaikkilla ripsipidennykset :/  

http://s005.radikal.ru/i210/1309/2c/370384a226fa.png

[/quote]

Luonnollisen näköiset ripset eivät koske kulmakarvoihin eivätkä näytä tekoripsiltä kuten linkin kuvassa

Vierailija
55/63 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitavat tekijä+laadukas ripsimerkki=kukaan ei edes tiedä et mulla on pidennykset . 40€ huolto, HKI

Vierailija
56/63 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen apteekissa töissä ja asiakkailla joilla on nää ripset näyttää kun olisi jotain sotkua silmissä, siis harottavat aina mihin vaan ja ei todellakaan voi sanoa kauniiksi, halvoilta näyttävät. liikaa yritystä sanoisin. 

Vierailija
57/63 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, että ne huonosti laitetut ovat kamalat. Sojottaa miten sattuu, isot välit ja tippuu viikossa. Itselläni on ollut jo 4v muutamalla tauolla ja on todella upeat. Kun löydät sen oikeasti osaavan laittajan, niin.. itselläni omat ripset sellaiset, että ei taivu mihinkään, vaaleat tyngät, että minulle nämä pidennykset ovat helpotus. En itse laittaisi jos omistaisin omat hienot ripset.

Vierailija
58/63 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku,onko Kotkassa/Karhulassa paikkaa jossa laitettaisiin extreme lashes pidennyksiä?

Kiitos vatauksista jo etukäteen:)

Vierailija
59/63 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa laittaa ripsiväriä, mutta yleensä ei tarvitse.

ja muutakin meikkiä,jos katsoo sen tarpeelliseksi, mutta meikin poisto on äärimmäisen hankalaa, koska vanulaput takertuu ripsiin, eikä meikin poistossa saa käyttää öljypohjaisia meikkiputsareita. Itsellä Xtreme Lashes- pidennykset noin neljä kk, jonka jälkeen nostin kädet pystyyn ja totesin että ei vaan ole mun juttu.

Vierailija
60/63 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissis-meininkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi